AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #1 Skrevet 19. august 2019 Hei! Jeg har akkurat byttet treningssenter til et litt større enn jeg er vandt med som har gruppetimer osv. Problemet er at jeg er redd for å trene der!! Det er mye mer folk og alle virker sp sammensveiset og det virker som det er en gjeng som går på de samme timene og ja..... jeg kjenner rettogslett at jeg får sosial angst! Har ikke hatt det sånn på trening på lenge, føler meg som en dust der jeg går og er lost. Noen tips til å get over this??? Anonymkode: 985c9...746
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #3 Skrevet 20. august 2019 Bare stå i det en periode. Ikke tenk så mye over det, de fleste er opptatt av seg selv på trening og legger ikke så mye merke til de rundt seg. Vær blid og hyggelig. Om du kommer ofte på de samme timene så kjenner folk deg igjen etter hvert og du blir også en av traverene. Anonymkode: 2167e...e40 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #4 Skrevet 20. august 2019 Ta på deg mentale skylapper og gå på faste dager. Etter en liten stund tenker du ikke over det lengre 😊 Anonymkode: 14ba8...3f5
Gjest Forumhei Skrevet 20. august 2019 #5 Skrevet 20. august 2019 Setter i ørepropper og høre på Einar og Jan Thomas podcast når jeg trener, tenker ikke på folk, men tror jeg ser gal ut der jeg står i hjørne å ler meg ihjel mellom knebøy sette ne😂😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå