Gå til innhold

Stole på bloggere


Gjest hundeeier

Anbefalte innlegg

Gjest hundeeier

Hei. Jeg lurer på hvor mye dere stoler på hva bloggere skriver? Hvis de skiver om en elendig økonomi og ti stadighet ber om/ tigger penger, hjelper dere eller overser dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke at jeg egentlig leser noe særlig på blogger (kun etter henvisning fra kg og en og annen matoppskrift/googletreff på et eller annet), men nei selvsagt stoler jeg ikke på noe av det de skriver. Det er det jo ingen grunn til. 

Hjelpe en blogger som sliter med økonomien? Med å gi penger mener du? Aldri i livet. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoler ikke på det. Vet om flere på topplisten som hevder at de er ærlige om et produkt men så viser det seg at de bare er ute etter å få penger. De bryr seg ikke om leserne sine, de lurer dem hele tiden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, hundeeier skrev:

Hei. Jeg lurer på hvor mye dere stoler på hva bloggere skriver? Hvis de skiver om en elendig økonomi og ti stadighet ber om/ tigger penger, hjelper dere eller overser dere det?

Jeg stoler på dem like mye som jeg stoler på andre folk som tjener penger på at jeg stoler på dem. Altså like mye som jeg stoler på presidenten i USA eller reklamen til Nike (eller statsministeren i Norge, for den del). 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
10 timer siden, hundeeier skrev:

Hei. Jeg lurer på hvor mye dere stoler på hva bloggere skriver? Hvis de skiver om en elendig økonomi og ti stadighet ber om/ tigger penger, hjelper dere eller overser dere det?

Altså hva?

Finnes det bloggere som driver på med sånt? Det er jo et helt nytt nivå av å bruke blogg til etisk betenkelig formål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, CecilieX skrev:

Altså hva?

Finnes det bloggere som driver på med sånt? Det er jo et helt nytt nivå av å bruke blogg til etisk betenkelig formål. 

Hun tenker kanskje på en spesifikk blogger og han tigger etter penger konstant! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...