Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Fremhevede innlegg

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Halla folkens!! :sjarmor:

Får ikkje skrevet så mye når eg har jobbe-helg... værtfall ikkje når eg har litt ettermiddagsskift... går heile formiddagen vekk til alt anna småputtel... :sjenert:

Gikk fint i bursdagen til mannen.. han fikk fine ting han ble fornøyd med... :tommelsmil: Har nok litt kaker ei stund framover men... :ler: Han har litt vertøy fra før... og en del parfymer.. og smykker... så han er ikkje lett å kjøpa noe til.. Men eg endte opp med å kjøpa litt klær.. og etglass sjakk-spill og røde roser til han.. Men om noen få dagar så har vi ryllupsdag....! :overrasket: Ka skal eg finna på då... :klø: Noen forslag om gave til noen som har allt?? :roll:

Er heldigvis bedre med forkjølelsen min no.. så eg slippe å lida sånn i varmen på jobben.. Og fingeren min er mye bedre.. så no kan eg bare bruka den igjen, så lenge eg ikkje får noe "vekt" el lar den komma i klemma på noe vis!! ;) Men no må eg nok stikka....jobben venter....

Ha ei stoarta helg alle sammen!!! :vinke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gaveidè: Pakk deg selv inn i gavepapir naken, med en fin sløyfe rundt :sjarmor: Blir sikkert mottatt med takk :klem:

Skrevet

God helg:) Kjipt å måtte jobbe, men det er bare å akseptere det. Selv skal jeg ta ei økt i morgen ettermiddag.

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Hellu!;)

Endelig er jobbe-helga over!!! :tommelsmil: Og fri imorra.... gjett om eg skal sova til eg våkne og kosa meg!! :sjarmor:

Lille Ballerina: Slett ingen dum ide det der!! :sjarmor::ler:

Elphaba: Godt å bli ferdig med jobbe-helga.... 3 uker til neste gang... :sjarmor:

lillelou: Håper du har hatt ei flott helg og.. ;)

Meteora: til å væra jobbe-helg har det faktisk vært helt topp! :) Ikkje for mye stress og kjekke pasienter ;)

Qeenbee: Takk skal du ha! :kul: Sitte her og sulle mens min herlige mann disker opp med middag... biff... :eeeh: Er ikkje eg heldig dokke!!??!!?? :sjarmor: Men no er d mat og få her... :-D

Skrevet

Tjallabais! Så godt jobbhelgen er over da :) Hvor jobber du, og hva som? Du har kanskje skrevet det, men jeg har ikke fått det med meg ;) Ååå, biff.. Det høres utrolig godt ut! Det må jeg bestille av min kjære snart jeg også (han er matlagsingslærer :sjarmor: ) :klem:

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

hei. Ja eg har det fint. Mj ble ikkje med ut fordi morfaren er død :tristbla: Men ho va på vorspiel. D var ganske gøy då og no føle eg at eg komme t å trivast :ler: Nei d er ikkje lenge til før eg sneie innom deg. D blir gøy. Men no må eg lesa narnia. Eg har studiedag mandag og tirsdag :):)

Hm viss d er fint ver kan du jo ta ein picknik ute i det fri på bryllaupsdagen :) Helsa mannen

Skrevet

Deilig med en fridag etter en jobbehelg. Bare det å ikke ha på vekkerklokke......

Kos deg med fridagen

Gjest Myztica
Skrevet

Heisann :)

Hatt jobbehelg du og ser jeg :) Samme her... Hadde senvakt lørdag og dagvakt i dag, så det var den helga! Men penga er i alle fall tjent, har bare igjen 2 opplæringsvakter til uka, så er det ferie!! Åssen avdeling jobber du på forresten? Du får ha en god fridag i morra, kos deg masse :klem:

Skrevet

Hei på deg :klem: Takk for hilsen. Fint at det går bedre med fingeren og forkjølelsen,da :troest:

Gjest skindeep
Skrevet

Heisann!! :vinke:

Arbeidshelger er alltid deilig å bli ferdig med!

Håper du har det bra idag, på en mandag!

Flott å høre at fingeren din er blitt bedre, pass godt på den ;)

:klem:

Skrevet

Håper du har sovet godt og fått hvilt ut etter jobb-helga. Ingenting er som fri når man har jobba og stått på!

Skrevet

Gaveidéer kan jeg dessverre ikke hjelpe deg meg. Eier ikke fantasi, og klarer ikke å finne på gaver selv...

Men :vinke: og hilse på deg klarer jeg!

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Heia folkens!!! :smilbla:

Då var denna uko starta og.. Fin start for meg iværtfall.. med fri og greier... ;)

Lille Ballerina: Eg jobbe på Lokasjukehuset her.. som hjelpepleier:) Hadde heligvis ei grei helg... godt å ha de fleste tilbake fra ferien.... gjør jobben litt lettare enn med bare ukjente ferie-vikarar...;) (ikkje d at de er noe dumm el noe altså... men d er bare litt mer lettvint med de kjente... :roll: )

#Spidergirl#: Så utrolig bra at du er begynt å trivast godt på nye plassen då..!! :klem: Det betyr jo veldig mye då... Narnia er no ikkje det værsta en kan få til pensum då.... de bøkene er jo kjekke.. :icon_razz:

Bettie: Ja det er heilt utrolig deilig å ikkje ha på vekke-klokke...

:-D Og bare ha en dag og bare dilla.. :storfot:

LinKri: Ser at vi hadde samme vakter i helga då.. ;) Eg jobbe på en langtids-sengepost (der de ligger mer enn en uke..og gjerne +++) som har både medisinske og kirurgiske pasienter.. Avdelingen er delt opp i 3 grupper gruppe en har bare medisinske pasienter (folk med lungebet+++++ lignende som gjerne er inne for å få intravenøs-antibiotika behandling ol.) og gruppe 2 har begge deler... og gruppe 3 har kirurgiske pasienter... (mye hofte og kne-operasjoner +++ alt mulig rart) Så på vår avdeling har vi alt mulig rart egentlig, så enfår sett og lært en hel masse faktisk.. :smilorange: Vi har stortsett 31 pasienter på avdelingen (el litt mer hvis vi har for mange... gangpasientene..) Å så er vi 9-12 på dagvakt og 6 på kveld, til hverdags... å så er vi 6 stk begge vakter i helgene... Kan væra litt slitsomt til tider... :overrasket: Men det er no bare sånn.. :roll:

Flowerpower: Føler meg mye bedre no takk;)

Skindeep: Har det veldig bra idag... bare kost meg....;)

Fakse: Herlig og få ligge litt frampå etter ei jobbe-helg ja.... Bare vært i sentrum og kost meg idag.... var og på cafe med mamsen og mormora mi + ene broren min som er heima noen dagar (han har nett flytta på hybel då...). Var veldig koselig... :sjenert:

Aricept: Men så kjempe koselig at du komme å hilse på då!!

:smilorange::tommel:

Må bare si... at det er så topp at dokke stikke innom altså!!! :tommel::briller2::enig:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Hei igjen... :sjenert:

Glemte å fortelle t vi har 2 års bryllupsdag idag!! :Hehe: Gurimalla som tida går!! :overrasket: Eg syns no det var nett no nylig.. :ler: Fikk foresten fin parfyme av min kjære idag ... han er no god då...!!! :kys_2: :smilbla: :rosasmil:

Så ikveld skal vi bare se film og kosa oss... :kline::klem::klem1:

Skrevet

Først og fremst: Gratulerer med bryllupsdagen!

Jeg har hatt en kjempefin og doven helg, takk! Håper du også har det til tross for jobbing?

Nå er jeg passe trøtt og på vei i seng, i teorien skal jeg opp klokka 6 i morgen - som regel blir den 6.30 før jeg får karret meg ut av senga og det er akkurat litt for mye...

Uansett: God natt - og gratulerer en gang til!

Gjest lillelou
Skrevet

Heeeey!

Gratulerer med bryllupsdagen! :bryllup::smilyblomst:

Jeg har hatt en kjempefin, men arbeidsom helg-vi maler hus,nemlig,og jeg går rundt og dunster whitespirit.Herlig parfyme som gjør suksess i heimen ;)

Du med din nye parfyme lukter garantert mer forlokkende!

Håper du får en kjempefin uke videre :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...