Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)


Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Escada¤

God kveld folkens! :enig_anim:

Fakse: Er ikkje så blond på innsida nei :ler: Er vel heller litt svart der.. he he.. :grine2:

Towlie: Bra at pusen er blitt bedre då.. ikkje kjekt når dyra blir sjuke:( Skal ut en tur imorra kveld med ei venninna ja;)

Tommeline: Er klart det er dagbok utnom bryllupsdagbøkene og!:) Er jo litt kjekt å skriva litt til daglig og :smilorange:

Lillelou: Ja d e kjekt med litt foranring:) Hadde faktisk helt svart i mange år no.. til eg fikk lysna d litt t brunt no i vår.. så d var gøy å få d litt lysare no :Nikke:

Sissi: Blir og glad når du stikker innom! :klem:;)

Betty: Har hatt utrolig masse rare farger på håret gjennom årene... Alt fra svart, rødt, rosa, orange... osv.. he he.. :ler:

LinKri: Har hatt nett litt forskjellige hårfarger gjennom åra du og ja! :ler: Blir sikkert kjempe tøft med sånt mørkt under då! :sjarmor:

Dagoberta: Bare til å snika i vei det! ;):ironi: Må alltid bruka litt tid med å bli vant til nye hårfargar å sånt då.. så eg får se om noen dagar :ler: Er litt sær på d, så eg like egentlig ikkje å gå til frisøren... så eg blir liksom ikkje heilt 100% fornøyd med ein gang då.... Ser kanskje litt ut som eg skal væra litt med i en Synnøve Finden reklame nett no då men.. :sjenert: Syyns nok d er greit om noen dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤Escada¤

Hmm..

Gubben jobbe nattskift... eg er åleina :grine: KJEDE MEG! :tristbla: Komme til å sova dårlig inatt og.. :forvirret: Væra oppe heile natta? :overrasket: Syns litt synd på meg sjøl her... Får laga meg litt te.. å så får eg inn og se om Seroxata og Towlie er "heima".. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo nesten ikke å være alene når man sitter på kg... og her havner man fort når man er alene hjemme... :ler: Håper du får en fin kveld i alle fall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg, ser du er sånn som finner på ting med håret du også :klappe: Jeg har rødt og sort nå, men håper på å bo under solen i vinter så det spørs om det ikke lønner seg å få tilbake min egen. Rødt blekes jo fort,da :sjenert:

Håper du får en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Hei på deg ¤Escada¤!

Du skal ut i kveld ja... Kunne tenkt meg å gå en tur snart jeg og! Det har blitt lite party denne sommeren.Men får ta det igjen i ferien jeg :) Du får ta en drink for meg da du er ute :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker deg en kjempefin helg!

Selv er jeg gress enke og koser meg alene. Det er jo godt av og til det også.

Klems fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Fyllllllllllllllllasjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk......... :kvalm::sjokkert::forvirret:

Tok nok litt av igår.... :roll: Var ute på byen med ei venninna igår.... drakk kanskje litt mye... :perebrus: og litt for fort....... :pippi: :tristbla: Å så når d var en kompis som sto baren og ikkje var særlig kniten på vodkaen.... og hadde nesten ikkje blandevann i drinkane.... då går d vel sånn ja.. :kissfan: :eeeh: Uff... har ikkje vært så dårlig på leeeeeenge...... :sjarmor::transe::briller2:

Men vi hadde d jo gøy då... :ler::klem: Men eg gler meg ikkje til å begynna på jobb igjen imåro etter ferien då... :sur::sjenert:

Vil forøvrig takka alle dokke som har vært innom dagboka mi med hilsenar!! :hoppe: Skal ta meg en dagbokrunde imårra eller noe når formen er litt bedre........ :briller2:

God natt alle sammen... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er formen bedre? Er lett at det blir litt mer enn planlagt ja :ler: Skulle ut en tur på byen jeg og - og var egentlig litt sliten etter mye jobbing i det siste og 10 timer på jobb samme dag. Sambo hadde laget taco da jeg kom hjem, og med en ikke så værst rødvin til ble det noen glass hjemme, før vi møtte de andre...og enda litt mer senere..Ble ikke så veldig full, men det ble litt mer brisen enn planlagt.. :rodme: Møtte en bekjent litt senere på kvelden, som jeg en gang har en hemmelig drøm om å få jobb hos :ler: Neida, jeg vet ikke jeg, men firmaet er ikke å forakte nei... :sjenert: Vi endte i en heftig diskusjon om våpen under hodeputa :overrasket: Heldigvis ikke å så lenge...Lurer på om jeg gjorde bra inntrykk :roll:

Nei, nå skal jeg slutte å skrive om meg selv i din dagbok!! :roll:

Ha det fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Cosmo: Du må no bare skriva om deg sjøl vel! :sjarmor: Her inne er d lov å skriva om nett det en vil!! ;)

DÅ VAR FERIEN OVER..... :sjenert:

Idag var min første dag på jobben igjen etter ferien.. Og for å si det sånn, så var det ikkje sælig suksess nei... :icon_frown: For det føste har eg sånn heilt akutt(!) blitt drit-forkjøla.... nyse som en galen og snørra renne...(veldig festelig..).. :rodme: Så d var ikkje så gøy å jobba når en føle seg så lite i slaget... Har forøvrig ikkje sove meir enn kanskje 2 timar inatt på forhånd og... så d gjorde jo ikkje saken bedre... :sjokk:

Å bare for å setta toppen på kransekaka... så klarte eg under et stell (jobber som hjelpepleier på sykehus då...) på jobben og klemstre en fing no så jævl... i en sengehest... (sånn i metall på sykehus-senger vet du..)... var så utrolig vondt!!!!! :sur::overrasket: Var rett før eg svimte av rett på golvet..!!! :hår: Rart at det skal væra så vondt når en klemme ei negl altså.... :hår: Fikk kava meg opp i en stol så d blei bare nesten med den besviminga... til slutt kom lyden tbake til ørene mine.. og eg oppdaga at fleire av kollegaene mine hadde hadde storma til meg.... Svetten randt av meg og d pipla i heila annsiktet og ellers... så eg blei klissvåt.. Noen av mine kollegaer kom med kalde klutar i annsiktet mitt og noen kom med drikka... ei anna kom med bedøvande gele til fingeren min (som forøvrig er ei blåsvart negl no... hoven og fin... :forvirret: ) men de sto der og påsto at eg var blitt lika kvit som drakta mi... :ler: Bra at eg var på rette plassen då...!!! :grine2: (på sjukehuset omgitta av sjkukepleiarar og hjelpepleiarar..;) ) Uff så tragisk... :flau: Blei til at eg var så kvalm og svimmel i lang tid... så eg fekk gå litt tidligare fra jobben idag... :sjokkert: (var ikkje så veldig brukandes heller då... :riste: )

Håpe no endå at dagen imåro blir litt bedre... :klø: (då vente eg forøvrig tante-rød... :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. har selv klemt både det ene og det andre i sengehester.. og det er slettes ikke noe særlig behagelig.. men har ikke klemt meg å ille som deg :overrasket: Håper det går bedre. Snakker om en dårlig første dag på jobb :forvirret: God bedring til deg og fingeren :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En heidundrande helg med andre ord.

Å klemme fingeren - det er skikkelig vondt. Jeg forstår at man kan svime av. Når jeg leste om det, kjente jeg det i magen.

God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... Er så slitsomt å vøre forkjølt. God bedring! :klem:

:ler: Du er jo så morsom også da.

" Imorgen venter jeg tante rød " :grine2:

Dagen blir nok mye bedre idag? Eller...? Var den? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...