Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Fremhevede innlegg

Gjest ¤Escada¤
Skrevet (endret)

hellu igjen.... ;) Då var vetlebroren køya...;)

Lurven: Får meg så mye eg vil, når eg vil eg!:sjarmor::ler:

#Spidergirl#: Skal du inn imorra altså? Eg kan ivertfall ikkje møta deg då for eg passe lillebror.. :roll: Du skal ik inn på fredag då? Fått orden på skole-greiene dine no el?:)

Seroxarta: Har man fri er alle dager lika gode og passer perfekt til en cider på byn!;) Eller heima for den saks-skyld... :sjarmor:

Imorra må eg se å komma meg på torget å kjøpa blomster... Blei så lei de blomstene eg hadde her en dag at eg kasta alle sammen! :ler: Får d på meg av og t.. :overrasket:

Endret av ¤Escada¤
Videoannonse
Annonse
Gjest lillelou
Skrevet

:vinke: heihei! En sløving stikker innom.Koselig med overnattingsbesøk av lillebror? Sånne små gutter er så skjønne :)

Håper du har det fint :pippi:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Youhuuuu.... :roll:

Hei på deg og Fakse! :vinke: Står til?:)

Lillelou: Her står d bare bra til ser du!;) Ja d er koselig med lillebror på besøk.. Han er en going.. :klem: Han blei henta istad av pappen... Han fikk favoritt-middagen sin her, tomatsuppe (!) Kan noen forstå at d skal væra så godt?? :klø: Han spiste så han blei heilt sprengt i magen! :ler: Dakar... :sjenert: I tillgeg var vi på cafe tidligere kor han fikk is og greier og etterpå (ikkje så lenge før middag egentlig.. :roll: ) så fikka han seg en slush.... +++ alt anna han har spist idag... utrolig ka den gutten får i seg! :grine2: Han eige jo ikkje magemål.. :overrasket: he he...;) Bra han er aktiv på leikaplassen og henger og herjer i klatrestativet :tommelsmil:

:husarbeid:

Skrevet

Takk, det står bra til med meg. Men jeg er litt trøtt, av naturlige årsaker som du sikkert har lest om i dagboken min ;)

Ser ut som om du er en super storesøster. Skulle ønske jeg hadde en sånn da jeg var barn, men jeg var eldst, så ingen orka å skjemme meg bort...

Skrevet

Unger i den alderen kan virkelig proppe i seg når det er noe som er godt. Han er heldig med storesøsteren sin.

Gjest Myztica
Skrevet

Heisann :) Ville bare stikke snuta mi innom for å si hei :vinke:

Skrevet

Hei på deg Escada.

Takk for hilsen i boka mi. :)

:vinke: Chakra.

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

Natta her forsvinner berre tida så trur eg skal tilbringa kvelden på den lokale pøben :ler::ler::ler: E siste sjanse t å gjera noko i morra , men viss det kommer over meg skal eg heller pipa deg.

Eg er knallgla i deg :klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Hei og god helg alle sammen!!!!!!!!!! :rosasmil: :smilbla:

Fakse: Sjønner.. håper du får slappa av litt i helga då... :klem:

Bettie: Ja det er heilt utrolig ka de får i seg :ler: Vært heldig med lillebroren og då.... selv om det er en viss aldersforskjell.... :roll:

LinKri: Kjempe kjekt at du stikker innom!!!!!!! ;)

Chakra: I lige så...;)

Seroxata: :klem::ler::ler::klem:

#Spidergirl#: Klart du må satsa på å gå ut på pubem idag!! :) Må huska på at d er ei stund til du komme tbake vettu...;)

:enig::enig::enig::enig::enig::enig:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Var foresten hos frisøren idag.. no er eg blitt heilt blondie... hjelp,... :ler:

Skrevet

Gratulerer! Bare du ikke har blitt blond på innsida også da ;)

Skrevet

Tittei :) Du må ha en fin helg du også, jeg tror jeg skal ut enten i dag eller i morra, men i dag skal visst jeg ut til cafe og treffe lillesky herfra hoho skummelt å møte internettfolk men gøy :) I morra VIL jeg ut, jeg har ikke blitt ordentlig morofull (i helgen) siden mai eller noe, ukedager i sommerferien regnes ikke for da må man hjem kvart over elleve bussen :P morro det hehe!

Du da, skal du ut?

Pus er frisk ja, men hun gjemmer seg ute for hun vet hun skal få medisin sprøyta inn i munnen, og enda verre er at jeg må gjøre det alene i dag siden foreldrene mine er på jobb, buhu mio kommer til å hate meg ;(

Kos deg :D

Skrevet

Hei Escada :vinke:

Koselig med hilsen i dagboken min. Har jo holdt meg mest i bryllupsdagbøkene til nå, men ser jo at det finnes et dagbokliv etter bryllupet også... :ler:

Gjest lillelou
Skrevet

:vinke:

Grattis som blondine!Artig med forandring :)

Håper du får en suuuperfin helg!

:klovn:

Skrevet

Hei Escada - takk for koselig hilsen i dagboka mi :) Blir så glad når noen stikker innom :sjenert:

Håper du får en fin helg :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Sissi

Skrevet

Ja - hvorfor ikke bytte litt hårfarge. Jeg gjør det rett som det er, jeg. Forandring fryder - eller noe sånt.

Kos deg i kveld

Gjest Myztica
Skrevet

Har blitt blond ja... fint at noen følger etter! :ler: skal en tur til frisøren neste uke, tenkte jeg skulle farge håret under mørkt! ER så lei den blonde fargen jeg har hatt hele livet! (selv om det har vært både blått, svart, rosa og rødt i tenåra) :ler:

Håper du får en knallfin helg ¤Escada¤ :)

Skrevet

Hei!

Er bare innom og sniker litt i dagboka di :hoppe:

Det er gøy å gjøre noe nytt med håret :) Er du fornøyd med fargen?

Håper du får en fin helg :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...