Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)


Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha det fint i BeRgen,da! Blir nesten litt misnunnerlig, jeg. Aldri vært der, men hørt rykter om at det er kjempefint! Ser ut som en veldig hyggelig by og. Må tok få dratt dit en gang. Kan jo ikke ha bodd i Norge hele livet uten å ha besøkt Bergen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Kose deg med shopping i Bergen! :klem:

Håper veret er bedre der enn i Stavanger! :roll:;)

Camping er så kos. Reiste med typen ifjor. Drakk & grilla. Digg :-D

Vi får drømme om babyer til det skjer ;) Tiden går heldigvis fort! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo så gøy å shoppe, særlig når man har med seg en venninne :hoppe: fant du noe fint?

Håper du har det fint på lørdagskvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Heia Im back... :sjarmor: Blir dårlig med denna skrivinga mi i d sista.. :roll:

Mye meira gøy og lesa og skriva i andre sine dagbøker! :ler: Skjer liksom så lite her for tida...

#Spidergirl#: Vi hadde det no gøy då!! :sjarmor: Må ta oss en tur ut snart... før du fere t Volda... :roll:

Cosmo: Du burde ta deg en tur t Bergen en gang, er flott by! ;)

Seroxata: Ja Bergen by var ikkje mye trygg nei! :sjarmor: Men d hjalp ikkje å holda så mye på lommeboka når eg åpna den så mye heile tida! :ler:;)

Darcy: Desverre så regna d kattungar når vi var i Bergen! :ler: Jaggu bra at det er mange shoppingsentere å holda seg inne på! ;)

¤Chanela¤ hadde veldig gøy i Bergen ja... shoppa og så møtte vi broren t #Spidergirl# og forloveden hans og var og spiste med de å sånn.. ;)

Dark angel: Jepp, camping er kozzzzzz;)

Dagoberta: Ja fant litt fine ting ja:) Kjøpte noen topper, litt sminke-saker, fint belte og litt smykkedill.. :sjarmor: Alltid mye å bruka pengane på der ja.. ;)

Ellers var eg og typen på campingen igjen.. bare denna gaangen med heile fameylien... ble litt fullt der, he he;) Men d var mest pga at attpå-klatten i familien... minste bror min på 7 (!) som hadde bursdag på søndagen, atte vi var der.. Skulle feire den der.. Heldigvis likte han gavene og koste seg med utebursdag i finaværet... Og hele campingen var fullt av balonger etterpå.. he he :ler: Neida... vi koste no oss vi.. ;)

Gubben er gått på jobb for andre gang idag... så no er han gått på natt... Og alt eg kunne tenkt meg var å gå ut (på en mandag...??? :ler: ) og ta meg en cider! :sjarmor: Men ingen av vennindene mine gidder å gå ut med meg..

:grine: Late folk asså... :klø:

men no får eg gå en tur i kjellaren og henga opp litt klær..

Endret av ¤Escada¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

IDAG ER KLISJEENE

MER ENN BARE ORD

TING SOM VIRKET STORE

ER EGNTLIG VELDIG SMÅ-

TING SOM VIRKET SMÅ

ER VELDIG, VELDIG STORE

I DAG ER ALL VISDOMMEN

SOM GRADVIS FORSVINNER

BRÅTT TILBAKE

DET ER MYE

JEG ALDRIG BURDE TILLATT MEG SELV

Å GLEMME

I DAG ER HELE VERDEN

SNUDD PÅ HODET

DET ER RART DET BARE ER DA

MAN KAN SE DEN

I RIKTIG PERSPEKTIV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

Jeg kunne gjerne blitt med på en cider! :) nam... det frister faktisk mer enn litt akkurat nå :ler:

psss, lommebøker er til for å åpnes, er de ikke?? ;)

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hørtes ut som en suuperkos tur i Bergen.

Camping er gøy :-D

Planer for kvelden da?

Hvordan går det med babysyken din da...?... :sjarmor:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Jeeeeesp..... :sjokkert:

Litt trøtt i tryne idag... sove så dårlig når gubben jobbe natt... han skal liksom ligga der...! :ler:

Jo Seroxata: Lommebøker er til for å åpnes!! :sjarmor: Sku vært her så sku vi tatt oss en tur ut!;) Men eg får roa meg t helga.. (hvis eg klare... :sjarmor: ) Har sånne merkelige venninder (hint hint...!!! :grine2: ) som ikkje gidde å gå ut på hverdagar.... :klø: Nei eg meine no d at når en har fri... så koffor ikkje?? :perebrus: :pippi: Har en ferie så har en ferie........ :smoke:

Dark angel: ja eg kose meg no veldg med camping.. Sitta mye ute å preika med folk (sitte jo så og si ute heile tida der... :ler: ) og grilla... Å så er det kortspill med en sværa gjeng her... (om nettene! :roll: ) og då spille vi kontrakt.. ;) Det er sikkert ikkje så mange som syns at d høres særlig spennande ut, men eg kose meg no :smoke:

Når det gjelde detta babygreiene så tror eg at eg må tvinna beina rundt gubben og holda han fast!! :sjarmor::ler: Ellers så blir d dårlig med småtroll tror eg.. ;):roll:

Nei no får eg ut i sola med ei god bok tenke eg! :briller2:

Endret av ¤Escada¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Eg komme innom på torsdag trur eg. Eg pipe deg. I morra må eg pakka å stemma . Som du såg i dagboka blir det antaglig endring i studieplanane. D blir spennande å sjå ka som skjer :)

Natta då :klem:

GID

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest seroxata

hehe, hverdagen er en fin dag for et par cider, når man har fri ;)

Men det føles litt merkelig og, sitte og drikke på en tirsdag, det er jo ikke vanlig? :klø:

:)

natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Hellu folkens!!;)

Bare innom en tur i kveldstimene.... :sjenert: Har vært hele dagen i en feriepark med mamsen og lillebroren min (på 7 år..). Det er sånn park med forskjellige lekeaktviteter for de minste.. Masse rart.... Å så basenger med rusjebaner og slikt!;) (gjett om noen måtte prøve seg på d då...;) ) Og vi var helige med været og .. solskinn og varmt!! ;) Så vi fikk bada og greier... herlig! :sjarmor:

Så no sitte eg barnevakt (hos meg sjøl... han overnatter...) for småtten... Mamma skal på jobb imårra tidlig og pappen sku til Bergen for ett eller annet... Men det er helt greit for han er ganske grei og ha med å gjøre, en liten sjønning han broren min (skikkelig atpåklatt... var vel 16-17 år då han ble født.. så enkelte tror han er min unge.. :ler: ), der han sitter og goffler i seg kveldsmaten sin... :roll: Nei får vel tenke på leggings snart her... (for lillebror min vel og merke! :ler: ) stikke innom igjen om litt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant noen vakre ord litt lenger oppe på siden. Er det dine ord?

Moro med familieparker. Og klart man må prøve aktivitetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...