Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Jeg stemmer det samme som tommeline. :)

Kjipt å få en sånn diagnose, det forstår jeg. :klem:

Men nå for tida så fins det jo alle slags mulige gode hjelpemidler- så det går nok bra, skal du se. Adopsjon er jo også et fantastisk bra alternativ- en søøøøt lita jente fra Kina,med små mandeløyne, for eksempel. :hjerte:

Vi har jo enda ikke bestemt oss for å begynne å prøve, så foreløbig vet vi heller ikke hvordan ting "ligger an",men det har jeg tenkt å la være å tenke på til vi er klare til å ta fatt på dèt prosjektet. Foreløbig får det holde å øve på å prøve. :sjarmor:

Håper du har hatt en fin dag så langt! Her er det blankis og skøytebanetendenser, så jeg og Pinny bare sklir rundt når vi går tur....

Ha en fin ettermiddag,da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Så trist å høre at du har fått en slik diagnose vennen... Men ettersom jeg har skjønt, trenger det ikke være en stopper for graviditet allikevel. Sikkert ikke noen trøst, men.. :sjenert:

Skal de kutte ned enda mer på bemanningen? Skjønner ikke denne helsepolitikken jeg altså... Jeg skjønner at de må spare penger og slik, men etter min mening er det faktisk ikke måten å gjøre det på. (ikke at jeg har noe bedre forslag,men...) Uansett, så vil jo mindre bemanning føre til mer jobb på den enkelte, som om ikke hver enkelt har nok jobb i fra før... og det vil jo føre til flere sykemeldinger, og DET er dyrt det! Huff....

Og forresten: Du må jo ikke stenge dagboka di da vennen :) Alltid koselig å lese her ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Å så var d helg igjen... Jobbe-helg for meg vel og merka... :icon_neutral: Sitte no er å syns litt synd på me sjøl og då... Kan ikkje si at eg glede meg akkurat.... Ikkje d... helger er loitt bale til vanlig og.. men eg bekymre meg liksom litt for de nye endringane med endå mindre bemanning å sånn.... Er en smule stressande liksom.. håpe bare alt går greit for seg og blir sånn noenlunde forsvarlig værtfall... :rodme: Men men... må ikkje tenka så mye på d.... er jo ingenting å gjøra med det likavel... er bare så altfor flink t å bekymra meg på forhånd.... :erter:

Hadde et slitsomt kift på jobben idag og tenk så herlig... Når eg kom heim så hadde ¤Escada¤ mannen laga til middag å greier til eg kom heim.. :hoppe: Han hadde stått på og laga poteter og grønnsaker, med biff og kjempe god saus! :sikle: Han hadde laga d til fint i stuo... med lys på bordet.. og skikkelig romantisk og greier... :hjerter_rundt: Og ikkje minst... han hadde gjort husarbeid.... støvsugd og vaska golv... alt var reint å flott... bare SÅherlig å komma heim til då! :eeeh: Å så hadde han vaska og tørka klær.... Går d an å få sjønnare mann eller?!? :kline::hjerter_rundt:

Epica: Ikkje noe mira bevisst prøving på oss endå nei.... Bare hoppa av i svingen metoden... Sku forsten hatt tanto idag... og ingen syptomer på at ho kommer heller forsåvidt... Er vel lov å håpa på ei aldrig så lita "ulykka" her...? :sjarmor: Charmina: Koselig å høra at eg ik kjede folk aldeles ihjel då... :sjenert: Du er no god då.. :klem:

Lipstick: Ja er enig i det med bemanningen.... men d er visst noe som heter budsjett her i verden....

Qeenblue: Goingen.... takk... ;)

Fru Fomle: Bare glad du er innom... :)

Tommeline: Så lenge varte pausen min... :ler:

Lillelou: Ja legen min sa jo at d er mange som ik får problemer med å bli gravide og då.... Men vi er no ikkje akkurat prøvere heller då... selv om vi sikkert lever litt farlig med sånn "hoppe av i svingen metode" :kgblunk:

LinKri: Kjipt med sånn diagnose ja... men heldigvis får håp og hjelpemidler... :) Vel tror ik bedriften bryr seg om personale så lenge de mener ting kan gjørast billigare..

Bettie: Takk i like måte:kose:

#Spidergirl#:Ja d var nett d då vennen! :ler:

No får eg nok ta meg en aldrig så liten dagbokrunde her...

Endret av ¤Escada¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Eg har savna dere sånn i helga. Greit at dei må budskjett men som sagt før her bør dei tenka på personalet også.

Ja han mannen din han hadde vært flink!

Ja det er nettopp det. Når eg prioriterer radio framfor deg og sånn. Då må eg ha ei dagbok å gå t sånn at eg veit kossen ståda e. Ikkje sant? :ler::klem:

Endret av #Spidergirl#
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt å ha en sånn mann hjemme. Det veier opp for masse, det. Håper jobbehelgen din gikk greit - at det ikke ble for hektisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Jippi jobbehelga er over!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Denna helga har vært noe av d værste på lenge desverre... Lite folk og MASSE dårlige pasienter..... Hadde nesten bare såkalte pleie 3 pasienter (full pleie i seng) Og tror eg måtte stelle en... ja.. ca. 10 pleie pasienter aleina... + at en må jo ta BT.P.TEMP på alle sammen... I tillegg at de få... (dvs 2 stk) som klarte seg selv må ha litt målinger og utstyr... Å så hadde vi 2 av pasientene som var terminal (som venter på d siste liksom...) Og en av dem måtte jo selvfølgelig gå bort midt i frokost-utdelingen... :grine: Og hysteriske pårørende og tilkalling av lege, begravelsesbyrå-ringing og masse masse styr som følger med det... Så skal pårørende se den avdøde... som skal ligge i 2 timer før vi må stelle der... Og midt i alt dette så har vi en god gjeng som henger i ringesnora si og skal både d ene og d andre..... Noen koselige demente som knapt kan stå på sine ben og klarer og krabbe ut på gulvet og grise til en hel stue me avføring (unskjyld detaljene...) :forvirret: Så har ik gjort anna enn å stella fra begynnelse til slutt.... Rene marerittet for å si d sånn.. Ingen pauser og sef. ik tid til å spise.... Fant ut at d kanskje var greit å ta seg noe å drikka på slutten av skiftet då eg begynte å se kvite og svarte prikkar oran augene.... Forsvarlig detta her ja.... RIGHT.... :overrasket::sur: Så detta ++++ mye meira som eg ik komme på i farten.... Men no skal eg ik plaga folk med den tragiske dagen min... sorry... ;) (måtte bare få d ut liksom...)

#Spidergirl#: Savne deg for tida og... :klem: Kan no si d sånn at d var litt greit å bare kunna slenga seg på sofaen når eg kom heim idag og få servert Pizza:)

LinKri:Får se;)

Bettie: Ja d veier opp for en del då...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt mannen din er da :hjerte:;)

Men du er ikke så gammel? Viktig å nyyyyte friheten før barn vetdu!

Når de kommer, er du stuck 4 ever...

Men forstår du er babysyk, vet hvordan det er..

Vi skal begynne å prøve i april.

Hmmm... Er veldig forskjell hvor lang tid det tar før klaff gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det kunne vært behov for litt flere folk på jobben din ja! :overrasket:

Bra at det ikke ble lenger pause for deg enn som så! :tommel:

Ha en flott uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Queenblue

Hei Escada, litt av ei helg du hadde. Jobber du på gamlehjem? Jeg vet hvor mye det er å gjøre, og ser hvor liten bemanning det er overalt. Skjønner ikke hvordan dette skal ende.

Jeg hadde pappaen min på hjem de 3 siste åra, og var på besøk 1-2 gr i uka. Så ofte hvordan personalet slet..

Jeg synes det er interessant å lese hvordan du har det, hvordan det er. Hvordan virkeligheten er blitt, synes det er høl i hue all denne nedbemanninga overalt.

Da var det vel fint å komme hjem til ferdig middag.

Håper du får en finfin mandagskveld Escada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå virket min jobbehelg plutselig helt himmelsk.... Herregud som dere stresser stakkar. Håper det forbedrer seg! Ha en fin mandag vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...