Gjest ¤Escada¤ Skrevet 15. november 2005 #1021 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Hallaisen folkens! Hatt fri og bare dilla på her.... Var på peppes med et par venninder fra jobben her i ettermiddag og så var vi på kurs om Tuberkulose.. Intresant kurs... litt greit å vita litt meir om d når har vært lit opptrapping av sykdommen siste åra... Kjøpte meg foresten 2 topper på cubus...very nice! Ikkje d at eg egentlig trengte de då... har nett noen fra før liksom... Men så har eg ltt planar om å ta en tur på byn t helga så... er d jo alltids veldig kjekt med noe nytt... Fru Fomle: Er sannelig ikkje sikker på detta her med kor ofta en må gå til GU å sånn eg... var bare noen av mine kollegaer som påsto at d var noe nytt om at d var så viktig å greier at de meinte at en måtte gå hvert år... Men ikkje veit eg.. Bettie: Nei han var nok litt ung og uerfaren han legen.. men d er like greit.. Kjenner han legen eg er henvist til.. og vet han er veldig ekspert på detta.... Å så veit eg at han har mer bra utstyr ang. GU... Han har og et apparat med en sånn ting man stikker inn.. der du vet... og kan se et ultralyd bilde sånn liksom.. og kan sånn sjekke om eggstokker og annet ser bra ut og om d skulle være noe ting og tang der.... som ik skal være der å sånn... så syns d er greit når eg vet kompetansen hans siden han er kollega på en måte.. Tommeline: Lika greit å komme til en ekspert ja... Er foresten ik så langt ifra å regne bort her nei.... Men idag har d no vært litt bedre då.. Lille Ballerina: Jo da vi kan bytte hvis du gjerna vil ha slapsevær så! Uff det været altså.. @riel: Joda hadde ik vært meg imot om d hadde vært d d hadde vært.... Men d er d nok ikkje.... 2 tester som er negativt må no væra reelt tror eg... Han sjekker nok litt forskjellig når eg først er inne så får no se ka han sie.. Charmina: Fikk nettop en sjokkmelding fra ei venninna her.... Ho er nemmlig 5 måneder på vei og har bare visst d en uke!!! Ho har nemmlig gått på hormonspiral og ik merka noe som helst til graviditeten! Tenker ho fikk sjokk då.... Så idag har de fjerna spiralen hennas og 5 mnd er vel kanskje i seinaste laget og ombestemma seg ang detta her! Uff... tror eg hadde fott et realt sjokk iværtfall... Har jo ik så god tid til å planlegge og vende seg til detta stakkar... ¤Chanela¤: Er nok ikkje gravid.... 2 negative testar får no væra relle... Dessuten er eg ik kvalm el noenting og når eg har hatt bøldning å sånn så kan d jo nesten ik væra noe sånt.... Er jo sef. mulig at d holdt på å bli noe siden mensen ble så utsatt sant... men med den kjempe blødning greiene eg hddemed min mens no såer d værtfall ik meira av d... Så til helga kommer du heim ja.... kommer til å bli SÅ DIGG!!! Endret 15. november 2005 av ¤Escada¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 15. november 2005 #1022 Del Skrevet 15. november 2005 Innom med en stor nattaklem! Er utslitt etter vakten.. Har hatt midtevaluering og det gikk så braaaa :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 16. november 2005 #1023 Del Skrevet 16. november 2005 Den gynekologen du skal til høres veldig dyktig ut. Det er betryggende å komme til noen som virkelig vet hva de driver med. Jeg har også en "fast" (har vært der 3 ganger tror jeg), og det er deilig å kunne gå der fra og vite at om det hadde vært noe skummelt så hadde det blitt oppdaget. Og om du mot formodning skulle være gravid vil han jo se det på den innvendige ultralyden. Kan tenke meg det var deilig med fridag. Har du frihelg til neste helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 16. november 2005 #1024 Del Skrevet 16. november 2005 Ha en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skindeep Skrevet 16. november 2005 #1025 Del Skrevet 16. november 2005 Heisann! Takk for besøket i boka mi! Det var kjeeekt!! Håper du har det fint! det er veldig kjekt å kjøpe seg nnoe nytt en gang iblandt. Når jeg får lønn i desember skal jeg ta med min lille på juleshopping en dag også! Det gleder jeg meg fælt til! Ha en fin dag da! ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 16. november 2005 #1026 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Idag har jeg brukt fridagen på å dilla litt rundt i byn med mammo... Ho er ute etter noe å ha på seg til julebord å sånn... å då trenge ho visst noen til å sjekke ka som ser bra ut og ikkje... Å så handla vi sminke på cubus til rabattpris etterpå... Lille Ballerina: Så flott at d går bra på midtevaluering då! Eg har en hj.pl. elev som har hatt MASSE fravær og greier.... sjønner ik koss eg skal få gitt ho noe karakter no... Jammen bra du ik har d sånn og er så flink! Fakse: Vet ik ka en kan se helt med sånn innvendig ultralyd men bare får å få sagt d en gang til... JEG ER IKKE GRAVID Tilfelle noen lurte.. Tommeline: Må ha en flott dag du og! Skindeep: Den shoppingen igår hadde muligens noe med at eg fikk lønn då ja... Alltid kjekt med noe nytt.. No får eg setta på middagen her... mannen jobber overtid og eg syns d er SÅ kjedelig å bare spisa åleina... Men "For" må en jo likavel ha... :blunke: :rosasmil: Endret 16. november 2005 av ¤Escada¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 16. november 2005 #1027 Del Skrevet 16. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 16. november 2005 #1028 Del Skrevet 16. november 2005 Fakse: Vet ik ka en kan se helt med sånn innvendig ultralyd men bare får å få sagt d en gang til... JEG ER IKKE GRAVID Tilfelle noen lurte.. ← De kan se graviditet på innvendig ultralyd, så da kan du i alle fall få det skikkelig avkreftet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 16. november 2005 #1029 Del Skrevet 16. november 2005 Kjekt med shopping! Håper mannen din ikke må jobbe veeeldig lenge overtid da, men kommer hjem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 16. november 2005 #1030 Del Skrevet 16. november 2005 Bare innom og snoker litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 16. november 2005 #1031 Del Skrevet 16. november 2005 Åj..vanskelig greier å ikke ha evalueringsgrunnlag.. man ønsker jo så gjerne at eleven/studenten skal stå.. men noen ganger må man bite i det sure eplet og stryke.. Har du tenkt noe på det? Er det slutt elller midt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2005 #1032 Del Skrevet 17. november 2005 Hihi, lurer på om eg kjenner ho venninna di som er gravid... Begynner ho på K, og er 19 år!?!??!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. november 2005 #1033 Del Skrevet 17. november 2005 Tenker hun venninda di fikk sjokk ja - husker bare meg selv jeg Hadde jeg ikke alt lagt så hadde jeg garantert besvimt! Men i dag er jeg jo bare overlykkelig for det lille gullet mitt! ha en fin dag vennen! Kaldt hos deg også? Klem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 17. november 2005 #1034 Del Skrevet 17. november 2005 Idag har jeg ik fort gjort så altfor mye... har hengt opp litt klær i tørkeskapet og vaska 2 maskiner med klær til... Når eg skal på ettermiddagskift så føle eg at formiddagen min bare flyge av gårde... Så får eg prøva meg på litt KG tid og... Aricept Fakse: Jammen d er jo ik noe å avkrefte! Eg er jo ikkje gravid! Tommeline: Han jobbet helt til kl 19 igår... men eg satt no å koste meg å laste ned litt god musikk eg då.. Scheherazade: Bare kom å snok hos meg du! Lille Ballerina: Har vurdert å stryke ho men tror heller at det ender opp med en dårlig karakter..(siden eg har vurdert d litt med læreren og...) Men får nett se... kunne jo ik tenkt meg å hatt en sånn person som kollega heller då for å si d sånn.... men d er ganske vanskelig detta her... Veslo: Nei ho heter Lisbeth og har 2 ungar fra før... tror ik du kjenner ho... Men blei litt nysjerrig her og lurer på kem som er gravid som eg kjenner som ik eg vet om? Charmina: Ja ho fikk no sjokk ja! Bra ho hadde 2 ungar fra før og har god erfaring og gjerna har litt utstyr og ting og tang fra før... Iskald her no foresten.. Men sola skinner til og med litt her idag! bedre kaldt og fint en varmt og uvær... No får eg laga meg litt lunsj her og gjøra meg klar for jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 17. november 2005 #1035 Del Skrevet 17. november 2005 Ha en fin dag på jobb vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 17. november 2005 #1036 Del Skrevet 17. november 2005 Å bruke tid på kg er kjempenyttig Håper du får en fin kveldsvakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2005 #1037 Del Skrevet 17. november 2005 Hatt en fin jobbedag? Håper du får en suuuper helg Planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 17. november 2005 #1038 Del Skrevet 17. november 2005 Takk for en fin tilbakekomst hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 17. november 2005 #1039 Del Skrevet 17. november 2005 L. gravid igjen????! Åh, nei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 17. november 2005 #1040 Del Skrevet 17. november 2005 Det er ikke rart dagen flyr når du bruker formiddagen til klesvask etc. Håper du har hatt det greit på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå