Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Heia! :vinke:

Håper det går bra med mormoren din. Er ikke noe særlig når en man er glad i blir syk.. :tristbla:

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤Chanela¤

Håper det går bedre med mormora di nå! Hun er jo relativt ung og sprek, så jeg tror nok hun klarer seg fint. Men er alltid ekkelt når det skjer noe med de vi er glad i. :klem:

Hatt en fin helg? Jobba? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbehelger kan være anstrengende.

Håper det går bra med mormoren din. Godt hun har en lege som tar en sjekk for mye heller enn en sjekk for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Haaper mormoren din er i full vigor igjen . Eg digge ho. Her er alt bra sjolv om masse kunne vart bedre lagt opp. Eg bor vel snart ta deg med pa ein tur, men trur ikkje denne hadde vart sa enkel. Eg har opplevd masse og eg har masse bilder og visa fram. Eg gler meg til a sja deg igjen.

Det er veldig rart a ga paa skole her men ogsaa veldig larerikt. Eg har svidd av ein god del peng . For meg blir det nesten monopol :ler:

Kortet ditt er sendt i dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Har vært litt opptatt denna helga og med jobbehelg så blir d ik mye KG tid.... men vil no takka alle god-jentene som er inne her og oppdatere dagboka mi når ik eg er her sjøl... Dokke er så gode atte! :hoppe::kose:

Epica :klem:

Fru Fomle :klem:

Scheherazade :klem:

Skindeep :klem:

Lille Ballerina :klem:

¤Chanela¤ :klem:

Bettie :klem:

Meteora :klem:

#Spidergirl# : :klem:

Charmina :klem:

Mormora mi har d no bedre værtfall og vel hjemme til de som måtte lure.. er så snille og bryr seg her..

:kose:

Endret av ¤Escada¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Var til legen idag... en litt rar danske som snakka lika mye til seg sjøl som til meg... Av det han snakka til seg sjøl så sa sa. han... "kan jo væra gravid... (meg...what....?!? :overrasket: )må nesten ta en ny gravi test... men har jo nett hatt blødn... ei uka... nei.. vi droppe d...." (meg.. :-D ) Forsto meg ik heilt på han der... men han henviste meg værtfall til en gyn spesialist.. Så får eg se å... kor lang tid d tar... :klaske: Sikkert lika greit at ik han undersøkte meg for noe spes... og fikk meg henvist då.. :sjenert: Sjøl om eg ik sjønte meg på noe av d han sa og ane ik ka han tror d er som gjør dissa røde dagane så tullete... Å så fikk eg økt dosen på kolesterol tabelettane mine i samme slengen.. :roll:

Ute ser d ut som om d er syndefloden som snart komme....rast ut i veien med tyssedalstunellen her.. så no må folk reisa med båt hvis de skal noen vei... :overrasket: Ikkje noe kjekt... små elver som pluttselig komme ut i veiane å sånt.. uff... kunne blitt litt bedre vær no syns eg... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Hurra at mormor er i orden! Ka va d for ein legE? er greit aa faa sjekka ting daa.

Eg gler meg til aa sjaa deg snart og komma vekk fraa detta engelske tastaturet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mormoren din vært syk?? Bra at det går bedre med henne da..

Han legen hørtes litt snål ut ja... :ler: Men er greit å få sjekka ting.

Håper du har det bra vennen... Blir ikke så¨mye KG på meg om dagen, men får tro jeg kommer sterkere tilbake etterhvert :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

#Spidergirl#: Håper du har hatt d flott der borte i York då... :) Kommer du hjemmom her i nermaste framtid el? ;) Savne deg no værtfall!:klem:

LinKri: Så kjekt at du stikker innom iblant, er alltid topp å se deg her! :klem: Ja d er nok greit å få sjekka litt ting og tang.... Har no hørt at damer bør gå til GU 1 gang i året....? Syntes d høres litt ofte ut jeg.... går no flere år mellom hver gang jeg kommer innom for sånt.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en liten mandags:klem: til deg! Godt det går bedre med mormoren din. Men han dansken virka ikke god.... :forvirret: Godt du fikk en henvisning ihvertfall! Og jeg trodde det var hvert 3.år man burde gå til GU, ikke hvert år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du ikke har regnet bort, eller har måttet legge på svøm.

Egentlig liker jeg leger som henviser videre - hvis de ikke selv kan sette diagnosen sikkert.

Godt å lese at mormoren din er hjemme igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han legen hørtes ikke helt god ut... :ler: Men kanskje er det greit å få en time hos gynekolog, så kan du i alle fall få klarhet i at alt er bra!

Håper du ikke regner bort der borte!!! :dusje: (var beste regnsmily jeg fant...)

Ha en fin mandagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det snø :forvirret: Skal i bytte? :ler: Så godt å høre at det går bra med bestemoren din! Er innom og leser litt i nattens mulm og mørke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var til legen idag... en litt rar danske som snakka lika mye til seg sjøl som til meg... Av det han snakka til seg sjøl så sa sa. han... "kan jo væra gravid... (meg...what....?!? :overrasket: )må nesten ta en ny gravi test... men har jo nett hatt blødn... ei uka... nei.. vi droppe d...." (meg.. :-D ) Forsto meg ik heilt på han der... men han henviste meg værtfall til en gyn spesialist.. Så får eg se å... kor lang tid d tar...  :klaske: Sikkert lika greit at ik han undersøkte meg for noe spes... og fikk meg henvist då.. :sjenert: Sjøl om eg ik sjønte meg på noe av d han sa og ane ik ka han tror d er som gjør dissa røde dagane så tullete... Å så fikk eg økt dosen på kolesterol tabelettane mine i samme slengen.. :roll:

Kan det være progesteron nivået? Du kan jo prøve sånn progesta care krem som de selger på buenaventura.no?

Men tenk hvis det er en liten spire inni magen din da :grine2: Det hadde jo vert så koooos :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj her skjer det ting skjønner jeg!

tenker bare på meg selv jeg som ikke ante at jeg var gravid, og da lå Martine inni magen min og var allerede 3 mnd :overrasket: Og jeg blødde jo hele tiden. Merkelige kropper man har ja!

Håper du har det bra vennen og at du får en fin dag!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...