Gjest ¤Escada¤ Skrevet 22. oktober 2005 #861 Del Skrevet 22. oktober 2005 Då var kveldsvakta unnagjort... og eg var komt halveis i jobbehelga mi... Er jo noe d og.... Men veit at formiddagsskiftet kommer til å bli umåtelig slitslomt imorra då...! Håper vi klare å rekka over alle og på en mest mulig forsvarlig måte... Er liksom d som er aberet med der eg jobber... økonomien på huset er skjært inntil beinet... og då er d ingen innleie av ekstra personell... og stappfull avdeling og halvert bemanning i helga er jo ikkje så særlig... Då er d no ikkje akkurat noen kvalitetsbehandling og heilt forsvarlig er d no vel egentlig ikkje... men d gir jo ledelsen en grei f..... i...! Men det er no så.... Sheherazade: Ja eg tor nok at systemet har hengt seg opp litt.... Eg jobber turnus i 75% stilling... og her jobber aller hver 3 helg.... Men dette er jo helsevesenet... og d er no aldrig som alle andre steder... Bettie: Takk skal du ha! Håper helga de er fin og.. LinKri: Joda... hadde no vært koselig med liten spire... hadde ik gjort noe for meg for å si d sånn..... Men mannen vil no helst venta til våren/sommeren med evt. å bli prøvere då... Men d har vært utrolig mye stress på jobben i d sista då så eg tror nok bare den er litt treig...Pleie nemmlig å blitt litt sånn av og til... Misune deg foresten ikkje den snøen! Uff! Er jaggu glad vi ikkje har d her.. Må ha en god nattevakt då.. og kjøra forsiktig... Får vel ordna meg litt kvelds no... og passa på så eg ikkje komme for seint i seng... Trenge no styrken imorra tenke eg.................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 22. oktober 2005 #862 Del Skrevet 22. oktober 2005 Tuuudelidduuu! Og god kveld til jenta En vakt til så er arbeidshelg over! Jippiiiii :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 23. oktober 2005 #863 Del Skrevet 23. oktober 2005 hei det var dumt du ikkje kunne bli med i dag Håper at me snakkast på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 23. oktober 2005 #864 Del Skrevet 23. oktober 2005 Håper du har en fin dag på jobb i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 23. oktober 2005 #865 Del Skrevet 23. oktober 2005 Håper du har en fin helg? Her sludder det, men det som lå på bakken er heldigvis borte. Fikk tatt et par snøbilder til bloggen,da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 23. oktober 2005 #866 Del Skrevet 23. oktober 2005 Innom og :klem: på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 23. oktober 2005 #867 Del Skrevet 23. oktober 2005 Ønsker deg en fortsatt fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 23. oktober 2005 #868 Del Skrevet 23. oktober 2005 Då var ENDELIG jobbehelga over! Kjempe slitsomt på formiddag skift idag då.... Men er i det minsta 3 uker til neste jobbehelg! Bare så synd at d går så fort.... Men men..... er komt til uke ein i 12 ukers turnusen min... noe så betyr at eg har fri-uko mi fra imåro! Så då ska eg nok få slappa av og kost meg litt ja! :kgblunk: Lille Ballerina: Er vel glad du er ferdig med jobbehelga de du og tenke eg! #Spidergirl#: Håper at de gidder å kjøra deg inn imåro då... Im here! Tommeline: Dagen har vært travelt... og masse tungt arbeid.... men nå er jobbehlga over og eg har fri ei heil uke!!! Jippi!!!!! Flowerpower: Her er d bare snødd på fjellet.... men det er KALDT! Er vel rett før d begynner her og... Meteora: Takk for klemmen! Klemmer igjen! Qeenblue: Jo takk i like måte! Tror nok at eg skal dra meg litt på sofaen resten av kvelden ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 23. oktober 2005 #869 Del Skrevet 23. oktober 2005 Godt å ha noe å se fram til etter en slitsom jobbehelg, tenker jeg. Du får slappe godt av i kveld, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 23. oktober 2005 #870 Del Skrevet 23. oktober 2005 Vet du, jeg greide å lage en (meget blek) engel i snøen i går I love it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skindeep Skrevet 23. oktober 2005 #871 Del Skrevet 23. oktober 2005 Heisann! Ja, jeg sier det samme som du.. da var det hele 3 uker igjen til neste arb.helg.. men jeg kjenner den puster meg i nakken, så de tre ukene går nok fort skal du se! Trøst deg med at regjerningen skal dele ut 5,4 milliarder kr. til alle kommunene i Norge til bemanning, så da kan vi håpe og krysse fingrene til bedre tider! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 23. oktober 2005 #872 Del Skrevet 23. oktober 2005 gler meg til i morra eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 24. oktober 2005 #873 Del Skrevet 24. oktober 2005 hei snuppa Så godt med friuke da! Har egentlig bare 2 nattevakter denne uka, men har så klart tatt på meg ekstra da... Klarer jo ikke si nei da, jeg trenger jo penga! Men klarte faktisk å takke nei til 3 vakter neste uke, pluss at jeg allerede takka nei til neste helg. Men det er jo mest for at jeg skal flytte inn neste uke... Håper du har det bra! Og NYYYT friuka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 24. oktober 2005 #874 Del Skrevet 24. oktober 2005 Første dagen i friuka mi....: Kost meg i byn med ei venninne Spiste først pizza med venninna og mora hennes.. Yammi... var skikkelig nam nam den pizzaen altså.. Å så dilla vi litt rundt å kikka i butikker... for på caffe bar.. åå så dro vi heim til meg og tattla og koste oss litt... er så herlig og har fri altså! Bettie: Ja d er godt å endelig få litt fri etter mye sjas og mas..... så no ska eg slappa MASSE av! Lille Ballerina: Eg vil også lage snø-engler! Skindeep: Går VELDI fort til neste jobbe-helg ja.... Jobber ikke for komunen eg.. vårt lokalsjukehus (hvor eg jobber...) er statsdrevet... og då drypper vel ik de midlene på oss.... Men får håpe de holder d de lover ang. kommunene og at sjukeheimene blir mer prioritert... #Spidergirl#: Kjempe å se deg igjen då! Merke kor masse eg savne deg i hverdagen no då... LinKri: Var ikke noe ekstravakter hos oss denne uken... er så¨lite for tiden atte... De sparer og tar helst ikke inn vikar når folk er syke en gang for tida så... Men de ringer gjerne en halv time i forveien før et ettermiddagskift og spør om eg kann komma... det er jo bare typisk dem... men men... No har mannen vært å lånt film på video shappa... så då er d bare å setta seg t rette i sofaen... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. oktober 2005 #875 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ny praksis, nye muligheter Har du det bra i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. oktober 2005 #876 Del Skrevet 24. oktober 2005 - og enda har du mange fridager igjen. Så deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 25. oktober 2005 #877 Del Skrevet 25. oktober 2005 Høres herlig ut med friuke. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 25. oktober 2005 #878 Del Skrevet 25. oktober 2005 Heisann Så kjekt med friuke da, men den forsvinner fort, det merkte jeg når vi var på Sunnmørstur nå nettopp, så hold godt fast på fridagene og nyt de fullt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. oktober 2005 #879 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg koser meg også med fri i dag... deilig! I kveld blir det tv-kveld mens sneen (les: sørpa) daler utenfor... Får nesten litt julestemning gett! Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cogita Skrevet 25. oktober 2005 #880 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei ¤Escada¤, jeg tenkte at jeg måtte legge igjen en liten hilsen hos deg, håper du har det fint! Så deilig med fri... Pass på å nyt det mens du kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå