Bettie Skrevet 19. oktober 2005 #841 Del Skrevet 19. oktober 2005 Bare innom med en midtukehilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 19. oktober 2005 #842 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Heisann folkens! Damene som kommer innom her og holder dagboka mi oppdatert (men eg bare sløver.. ) er de beste på hele KG altså!!! Fakse Bettie Qeenblue #Spidergirl# Lille Ballerina Tommeline Seoxata Lillelou Linkri Flowerpower MASSE KLEMMER TIL DAMENE! Endret 19. oktober 2005 av ¤Escada¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 19. oktober 2005 #843 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har ikkje vært så aktiv på kg i d siste.. beklager folkens.. Har vært så mye jobbing og diverse annet i d sista.. Men skal prøva å komma sterkt tilbake etterhvert! Var foresten på Tupperware party idag.. ikkje d at det intresere meg så fryyktelig at d gjør noe... men det er noe veldig kjekt med det sosiale då.. Og ikkje minst når eg var på en ny plass og møtte på nye annsikter.... alltids kjekt å møte på hyggelige nye folk! Å så fikk eg no kjøpt meg noe kjekke fancy plasdingser då.. Ikkje d... kjøptw jo brukandes tin gå.. og de tingene skal jo væra bra... har noen små ting fra før og liksom.. :rosasmil: Imorra har eg endelig en fri-dag.. og den skal eg nytta godt før jobbe-helga skyte inn! Begynne den med kveldvakt fredag og lørdag... og tidlig søndag... Så d skal bli godt med litt fri imorra.... er så mye å gjør for tida og... Får dille litt i byen med ei venninne tror eg.. Håper alle på forumet har ei flott uke så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 19. oktober 2005 #844 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har også jobbhelg Vi får bare holde ut God helg og vakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. oktober 2005 #845 Del Skrevet 20. oktober 2005 Takk for ønske om god bedring i dagboka mi! Tror det hjalp for jeg er bedre i dag Kos deg med fridagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 20. oktober 2005 #846 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ha en fin fridag i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 20. oktober 2005 #847 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ha en flott fridag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 20. oktober 2005 #848 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ahh.... jaggu godt med en fridag i stresset! Var en tur rundt i byn med ei venninne idag.. litt på kafe å sånn.. Å så dilla vi litt rundt i sentrum då.. Det var no heller en våt opplevelse! Tok litt tid å få varmen i seg etter d ja...er jo liksom så typisk at d alltid skal regne når eg har en fridag då.. Selv om eg bor på vestlandet! Lille Ballerina: Ja det er no ingen vei utenom den forbaska jobbehelga! Desverre... selvfølgelig velger noen venninner av meg å komma heim akkurat denna helga då sant... takk liksom... Men men.. neste uke blir nok bedre.. Fakse: Så bra at du er bedre då! Håper du blir helt frisk snart då... Tommeline: Takk skal du ha! Håper du har hatt ei flott uke! Cons: Takk til deg og vennen! Håpe du har hatt en fin dag og har litt bedre vær enn meg.. Hadde Bali kyllingryte til middagg idag... synes det bare er SÅ godt altså! Så eg ender bare opp med å forspise meg hver gang... Får gå lage littte.. se om det hjelper.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 20. oktober 2005 #849 Del Skrevet 20. oktober 2005 mmmm...kyllinggryte... Forspiste meg i dag jeg også, og det rett før jeg dro på trening! Kan tro jeg slet på stepmaskinen! Har jobbehelg jeg også... Litt bakvendt når man faktisk gleder seg til helgen er over..? Men, vi overlever nok! Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 20. oktober 2005 #850 Del Skrevet 20. oktober 2005 Koselig med venninnetur - gå i butikker og kafebesøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 21. oktober 2005 #851 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ble veldig nysgjerrig etter å ha sett en tråd på "prøvere og.."... Det kommer vel kanskje oppdateringer her i dagboken? Østlandsværet er faktisk en av de største fordelene med å ha emigrert fra vestlandet Men savner litt fjell og fjord her borte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. oktober 2005 #852 Del Skrevet 21. oktober 2005 Flere som ikke får tiden til å strekke til skjønner jeg!! Sånn blir det vel bare innimellom! Synes du er flink jeg I dag er det endelig fredag, den beste dagen i hele uka synes jeg! Her sover alle tre englebarna så da tar jeg meg en liten pause her inne! Håper du får en toppers dag vennen!Og en fin helg! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. oktober 2005 #853 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hellu... no sitte eg etter jobben... og vente på at verdens beste mannen drive å kokkulere på kjøkkenet..... Han har hatt fri så då lage han middag idag... Han er så god atte.... Drive å diske opp med biff og greier... yammy! Min favoritt då....! Cons: Å forspise seg før trenin er jo lurt! Uff då... tenke du sleit ja... Jobbe helg er jo ik noe en gleder seg til akkurat nei.... gleder meg jo stortsett til helgene.. bortsett fra hver 3 helg... Mn må man så må man...... Qeenblue: Høres kanskje rart ut... men bortsett fra å tilbringe tid med min kjære... så er d kvalitets tid med gode venner som er tingen for meg! Tommeline: Når d gjelder været så kunne eg og godt tenkt meg å emigrere til østlandet av og til! Her på vestlandet... ja.. her er det rett og slett for mye vær! Spesielt av d dårlige... Og når d gjelder det andre... så skal eg prøve meg på litt oppdatering her i dagboka ikveld... stand by... Charmina: Så godt at engle barna sover av og til då.. :rosasmil: Pleier også å elske fredager... bortsett fra hver 3 helg... :grine2: Hm..... noe lukter d mistenkelig ferdig biff her altså! Skal prøve å stikke innom her i kveld igjen en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. oktober 2005 #854 Del Skrevet 21. oktober 2005 Den var ferdig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 21. oktober 2005 #855 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Bon appetit!! Endret 21. oktober 2005 av Queenblue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. oktober 2005 #856 Del Skrevet 21. oktober 2005 Qeenblue: Den smakte!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. oktober 2005 #857 Del Skrevet 21. oktober 2005 Og da venta vi på tante rød...... ikkje d at eg er så glad i den tanto der men..... den skulle liksom vært her no! Vi drive litt usikre metodar for tida så en kan jo aldrig vita.... Får vurdera til imåro hvis den ikkje er komt.. om eg skal kjøpa meg en test då el en gang i neste uka... Einaste som er så rart.. er at eg har gått og kjent symptomer påat mens skulle komma i ca 1,5 uke allerde... sm. mot lysken på en måte.. ømme bryst og heila pakko... og no når eg skal ha d... så er d som blåst bort! Ingen symptom mer... Sikkert ikkje noe spes.... sikkert bare litt forsinka.... :sjenert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 21. oktober 2005 #858 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kan jo være at systemet bare har hengt seg litt opp? :klø: Lykke til iallfall! Har du ikke ofte jobbehelg forresten? Trodde det var sjelden man hadde full jobbehelg med turnus jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. oktober 2005 #859 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hallo du Bare innom for å ønske deg en fortsatt god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 22. oktober 2005 #860 Del Skrevet 22. oktober 2005 Kanskje du har en liten spire i magen vennen Bare erter litt jeg da Men hadde sikkert vært utrolig koselig og, ikke sant? Her SNØR det! Skulle egentlig ikke hjem denne helga pga jobbing, men måtte jo forte meg å sette på vinterdekk Nå har det snødd i 2-3 timer, så det er nok snø på veien da jeg drar på nattevakt... Ha en god helg, og prøv å slappe av mellom vaktene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå