Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 15. oktober 2005 #821 Del Skrevet 15. oktober 2005 GOOOOOOOOOOOOOD HELG, SNUPPO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 15. oktober 2005 #822 Del Skrevet 15. oktober 2005 God kveld folkens! Tommeline, Bettie, Lille Ballerina og ¤Chanela¤ får noe gode:klem: Dokke er så gode atte! Håpe alle damene har en fortreffelig Lørdags kveld! Var ute på byn en tur igår.. så formen idag er vel sånn passe.. Men vi hadde d veldig kjekt då..... Var ute med et vennepar av oss og traff no på en del kjente og... Litt mye fludium ble d vel... så litt happy-form og dårlig gange på slutten av kvelden hadde eg vel... sjøl om d føltes MYE lettere å gå på de høge skoa mine på vei heim enn på vei ut... merkelig det der... Idag ska gjenegen ut igjen.. ei eg ikkje har sett på lenge er heima i byn.. så då er d jo litt kjekt å ta seg en tur ut....men eg sku nesten ønska at eg hadde spart meg for turen ut igår... så hadde vel formen vært litt bedre no.. men men.... Begynne vel å bli gammal.. tåle jo ingenting lenger.. Var noe heilt anna før... då kunne eg drikka så mye eg ville og gå ut fleire dagar på rad uten knapt å merka noe i d heila tatt........ Ellers idag så har vi bare kost oss m. snacks, god middag og en film... :rosasmil: Men no tror eg at eg skal finna fam ei flaska rødvin eg har kjøpt meg... ane ikkje om den er god.. tok den bare fordi den hadde tøff flaska.. :grine2: Får se om dn smake... å så får vi ta en tur ut å mysa litt etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. oktober 2005 #823 Del Skrevet 15. oktober 2005 Var noe heilt anna før... då kunne eg drikka så mye eg ville og gå ut fleire dagar på rad uten knapt å merka noe i d heila tatt........ ← Bra det ikke bare er meg! Merkelig hvor tidlig man blir gammal på det området... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. oktober 2005 #824 Del Skrevet 16. oktober 2005 Tenker meg du er sliten i dag!? Hadde jeg vært ihvertfall..ikke bare bare å ta en to-dagers lenger nei! Kose deg ikveld da vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 16. oktober 2005 #825 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Var no ute igår og.. men eg var vel ikkje akkurat i form så stmningen ble litt dårligere pga det og kombinasjon ab pms som holder på å slå til... Men d var jo gøy på fredagen og d var jo sånn noenlunde igår og.. Cons: Er ikkje som d var før i tida nei! Aricept: Ja nei d skal ikkje mye til før en ikkje tåle å drikka særlig mye då.... er no bare 23 år liksom... men då eg var 18-20 så (el før d og då for den saks skyld.... ) så kunne eg nesten drikka så mye eg ville.. uten at eg merka det i d heila tatt dagen der på.. Andre påsto at eg kunne drikka som en gubbe liksom.. Å drikka fleire dagar på rad var heller ikkje noe problem liksom... men men... er vel bare sånn d blir.. Eg er iværtfall i god form idag då siden d ikkje blei for mange drinkar på meg og vi gikk heim noenlunde tidlig... :rosasmil: No drive mannen og lage heima laga pizza og eg tror eg skal gå å kikka.. Helga er over... og imorra er d jobbing igjen.. Endret 16. oktober 2005 av ¤Escada¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 16. oktober 2005 #826 Del Skrevet 16. oktober 2005 Heia du Har det på akkurat samme måte angående alkoholen som deg Jeg tåler pent lite, så etter tre øl så er jeg godt i gang. Til gjengjeld blir jeg så dårlig av ingenting, at det hjelper ikke om jeg drikker 2 eller 12 Merkelige greier det der.. Så flott at du har hatt en fin helg, og kost deg masse sammen med venner. Skal ut neste helg, og det gleder jeg meg masse til. Begynner å bli en stund siden sist når jeg tenker meg om. Suss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. oktober 2005 #827 Del Skrevet 16. oktober 2005 Forstår du har hatt en travel helg, ja, men uteprogram to dager på rad. Ønsker deg en god søndagsettermiddag og kveld, for helgen er jo ikke helt slutt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 16. oktober 2005 #828 Del Skrevet 16. oktober 2005 Høres ut som du har hatt en fin helg, og spist god pizza. Ja imorgen er det jobb igjen, tenk så fort tida går. Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 17. oktober 2005 #829 Del Skrevet 17. oktober 2005 Helga går jammen fort ja! Ja ja.. det er no vel alltids sånn då... d beste går alltid unna i en fei! Lille Ballerina: Var en liten stund siden sisst eg og hadde vært ute.. så d var litt kjekt no då.. Du har d sånn med alkohol du og ja.... men d betyr bare at vi er billg i drift det! Håper du får en bra start på uka! Bettie: Det er jaggu lenge siden eg har tatt to dagers rangling på rad då.. Men så trøtt som eg blir så tror eg ikkje at eg skal gjenta den suksessen på ei stund nei... :grine2: Håpe du føle energien din komme tilbake snart.. Qeenblue: Hatt ei fin helga ja med god mat og greier... snille mannen har laga mat 2 ganger bare denna helga! Herlig! Litt heldig då.. Venter snart røde dager eg og.. bare litt nermare jobbehelga mi.. Men vi må no bare slita med de.. Håpe du ikkje har dn så lenge no då.. No får eg laga meg noe kjekt å ha med på ettermiddagsskift... en pasta rett el noe kanskje...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 17. oktober 2005 #830 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei på deg! Høres ut som om helga har vært bra Jeg tør ikke feste nå jeg, får vente til jeg har flytta ned. Kan ikke ta sjansen på å bli syk en hel dag...... Jeg må jo pakke,pakke,pakke vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 17. oktober 2005 #831 Del Skrevet 17. oktober 2005 Kunne ønske jeg også var billig i drift da det gjaldt alkohol altså... Og jeg som drikker så sjelden! Skjønner ikke hvorfor jeg skal tåle så mye jeg... :klø: Men men... Det sier plutselig bare PANG da jeg først drikker og da Men har begynt å bli skikkelig fyllesyk da! Var ikke det før Men det er vel alderen (Er ikke så gammal da... ) ha en super kveld vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 17. oktober 2005 #832 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jøss, du har virkelig hatt en festlig helg du. Helt motsatt av min, som besto av avslapping og barnepass . Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 17. oktober 2005 #833 Del Skrevet 17. oktober 2005 Bare innom med en mandagshilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 17. oktober 2005 #834 Del Skrevet 17. oktober 2005 Pasta er godt. Takk for gode råd Escada. Ha en fortsatt fin mandagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 17. oktober 2005 #835 Del Skrevet 17. oktober 2005 Oj oj oj Nesten som gamle dagar dette sånn som du har festa Men eg og begynne å merk at fyllesjuko kjeme fortare.. Gler meg til eg ser deg igjen no. Ikkje lenge til no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 17. oktober 2005 #836 Del Skrevet 17. oktober 2005 God natt til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 18. oktober 2005 #837 Del Skrevet 18. oktober 2005 Ha en fin tirsdag, Escada! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 18. oktober 2005 #838 Del Skrevet 18. oktober 2005 du er stadig ute og tripper med rødvinsflaskene neida... gøy med noen turer ut avogtil ha ei flott uke videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. oktober 2005 #839 Del Skrevet 18. oktober 2005 hey,hey,heeey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 19. oktober 2005 #840 Del Skrevet 19. oktober 2005 Innom med en onsdagsklem Nå er det snart helg og jobbing på oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå