Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ehm.. her går det litt fort i svingene, leser i boka di, og samtidig gratulerer Gitte med ferdig examen :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

æææh"!!! jeg hadde hylt og løpt ut døra jeg !! :ler:

men gud for en herlig gubbe du har! ikke mange som ville gjort det der....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, det var litt av en start på dagen :overrasket: Jammen heldig du som har en sånn helt,da :sjarmor: (litt misunnelig......... :sjenert: )

Vi har også hatt deilig temperatur i høst. Da jeg var i byen i dag så jeg både noen i t-shirt, noen var barbeint i sandalene, og en med basketshorts.... :hakeslepp:

:klem: Håper du har en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Siden jeg reiser avgårde imorgen tidlig tenkte jeg skulle innom med en tidlig helgehilsen :)

Skjønner godt at du tilkaller hjelp jeg. Er sånn ca ei akkurat like stor pysa som deg ;) Og det er jeg stolt av :ler:

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Hellu alle supre jentene! :hoppe::klem:

Idag er d skikkleig vestlandsvær og greier.. regna siden eg sto opp..... Å så ble eg kjørt til jobb av gubben sant... men så hadde eg glemt papaplyen... og når eg skulle heim igjen så regna det kattunger! :overrasket: Herlighet.. at d går an å bli så klissvåt! :eeeh:

Litt slitsom dag på jobb og.. mye å gjøra og MASSE pasientar... men men...det er no bare sånn iblant... Er bare det at eg ikkje har fått sovet særlig bra siste nettene.. igår sov eg kanskje 2-3 timer.. natta før ingenting... :rodme: Er så trøtt på jobben at eg nesten ikkje veit kor eg skal gjøra av meg.... Har nett fått en hjelpepleier elev å følge opp og så ho må vel nesten lura på meg, siden eg er så trøtt og rar her... :roll: Jaggu bra at ho er så positivt innstillt og intresert i arbeidet! Å så er d jo litt kjekt med elever og då..

Lille Ballerina: Tror ik det var en snegle så mye som det hoppa og skrapte under papirene.. Dessuten peip dyret.. pip pip liksom... og det gjør vel ikkje snegler? :klø:

Bettie: Ja det er jo litt skummelt når en ikkje er heilt våken og... :roll:

Seroxata: Gjemte meg først på soverommet då... :sjarmor: Glad min "helt" kom då... han gjør no alt for meg og då... F.eks hvis eg har tanterød... så duller han med meg... tåler alt mitt ubegrunna sinne... lager middag.. vasker og kjøper inn på is og snop.... BARE for at eg skal ha d bra då! :overrasket: Sku nesten tro han hadde prøvd å ha d sjøl... :ler: Eller er d kanskje fordi han har søstre....?

Tommeline: Syntes egentlig d hørtes ut som den flaksa (fra soverommet mitt der eg hadde gjemt meg...).. så d var egentlig derfor jeg turte å kikke om den var blitt borte... så eg tror nok d var en fugl... :)

¤Chanela¤: Kjempe glad i deg og vennen!!! :klem::klem: Håper du komme heim snart... :kose:

Flowerpower: Bra så lenge været holder seg.. men idag var d midlrtidig stopp her i gården.. :sjenert: Mannen min er en going då.... han praktisktalt gjør alt for meg.... så er jo litt helgi då... :sjarmor: Og sikkert VEEEELDIG bortskjemt..

@riel: Alle prinsesser har lov til å væra pysete! :erter: Vi har jo tross alt en prins til å redde oss.. :transe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er med mannen din da :klem: Synes du det er morsomt å ha elev? Så FLOTT!! Jeg har en hjelpepleier på jobben som som nettopp har fått elev, og første vakten hun hadde elev klarte hun å utbryte på vaktrommet; "Åhhh..det er så pes med elever.." :overrasket: Stakkar eleven hennes da! Hun krympet sammen i sofaen og ville nok heller grave seg ned.. Måtte ta litt vare på henne den vakten jeg.. Kjente på følelsen hennes i magen.. Ikke bra!

Så glad for at mesteparten av sykepleiere og hjelpepleiere synes det er okei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Escada¤

HELGA ER HER!!!!!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Nok en slitsom vakt er forbi..... var jammen godt at d var helg no altså! :sjarmor: Av og til er d liksom ekstra godt bare... :ler:

Tommeline: Tenker alltid at eg skal ta meg en middagskvil etter jobben... men d blir liksom aldrig til... får nemmlig aldrig til! :klø: Men no har eg no heldigvis heile helga og slappa av på..

Lille Ballerina: Heldigvis ikkje alle som er sånn... eg syns noe d er helt greit å ha elev... værtfall når de er så engasjert og intresert som ho eg har no er.. :rosasmil: Litt mosomt en ting ho nevnte på... eg var nemmlig ik på jobb første dagen ho var der så ho gikk med ei anna då.... men ho sa at "oi... du gjorde d mye medre enn ho igår... du gjorde d litt meir sånn som eg har lært meg og gjorde d litt skikkelig.. Ho som var igår gjorde d på en heilt anna måte og tok ingen hensyn til meg og lære situasjonen el noe.." Følte meg ikkje så gale til å læra vekk då nei.. :ler: Men d er jo ikkje så lenge siden eg var i skolen sjøl då så eg huske kanskje noe bedre koss d var sjøl...? :klø: Men d er nok ik alltid så lett å væra elev/student o.l.... er ik alltid alle som er lika greie med de liksom... har gått en del med elever som ik kommer overens med sine kontakter I D HELE TATT.. Men men..

Sceherazade: Har heldivis friiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!! :hoppe::hoppe: Skal bare slappa av og kosa meg! :sjarmor:

Seroxata: Er egentlig ganske vamt med lite og ingen søvn...er litt ofte sånn.. så er vant med maksimalt lite søvn... men er ik alltids lika kjekt i og med at en sku vært litt mer våken til jobb å sånn... :sjenert:

LinKri: TAKK! Må ha ei flott helg du og! :klem:

Må ha ei kjempe fin helg alle sammen! :hoppe: Mannen har diska opp med biff-middag her... så d er bare til å sette seg til bords! Nam nam.....! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biffmiddag høres herlig ut :sikle: Snill mann du har!

Her blir det hjemmelaget pizza litt seinere i kveld!

Ha en super fredagskveld! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at det er helg for deg. Lite søvn og mye å gjøre på jobben - det er ingen god kombinasjon. Det må være litt spennende å ha en student med seg - litt utviklende for en selv også.

Godt du har en mann som tar hensyn til deg. Det er deg sikkert vel unt.

Ønsker deg en god fredagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good evening my lady! :hjerte:

Må være deilig å høre fra eleven din at du duger som veileder. Det betyr alt for studenten/eleven å trives sammen med veileder, både som kollega og som student/elev. Vedder på at du er super dyktig :klappe:

Snill mann du har! Håper du koser deg i helgen, og nyter fridagene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...