Gjest skindeep Skrevet 10. oktober 2005 #781 Del Skrevet 10. oktober 2005 Halloen!! Går det bra med deg? Deilig å ha fri på en mandag, de dagene er så tunge å jobbe på synest jeg! Håper du nYYYter dagen idag! Det er du fullt fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 10. oktober 2005 #782 Del Skrevet 10. oktober 2005 Innom med en mandagshilsen! Kos deg på fridagen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. oktober 2005 #783 Del Skrevet 10. oktober 2005 Tuddelidu! Innom med en klem og holder på å oppdaterer meg i boken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 10. oktober 2005 #784 Del Skrevet 10. oktober 2005 Godt å ha fri dag?? Det synes jeg Skal på jobb i morra da... Mandagsklem til deg er sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. oktober 2005 #785 Del Skrevet 10. oktober 2005 Håper du har hatt en koselig fridag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 10. oktober 2005 #786 Del Skrevet 10. oktober 2005 Koste meg i Odda med ei venninna idag... var på cafe og dilla rundt litt.. Var så fint vær og... 20 grader! Begynner litt å lura av og til på dissa årstidene... Men d var jo bare deilig då.. Lillelou: Å så kjekt å se deg igjen her! Bare kvila deg idag du og gi f... i knurrande treningsballar! Tommeline: Håpe du har en fin mandag! Scheherazade: Godt med fri på fredager og då! Bruker sånne bønner i en slags gryte eg... Flowerpower: Heldig du som ska på reis! Fakse: Ja søndager er bra til matlaging som tar tid.. og så godt å kose seg med etterpå... Cons: Slitsomt å jobba ja... men herlig når pengane står på kontoen då! Skindeep: Har d veldig fint eg.. og nyter i fulle drag fridagen! Qeenblue: Håper du har en fin mandag og vennen! Lille Ballerina: tilbake tutto! Håper du har en fin mandag! LinKri: Tar imot mandagsklemen og klemmer tilbake! Har hatt det flott i sola idag.. så d var fint å ha fri ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. oktober 2005 #787 Del Skrevet 10. oktober 2005 Håhå, ikke tegn til 20 grader her nei.. Har du hatt en fin kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 10. oktober 2005 #788 Del Skrevet 10. oktober 2005 weeh snuppøøøh hvordan er livet??? jeg vil og ha 20 grader!!! hyl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 10. oktober 2005 #789 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ser du også har begynt å lure på årstidene. De er ikke til å stole på lenger, det er sikkert. Blir spennende å se siden vi venter et vårbarn om våren kommer når den skal til neste år :klø: Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 10. oktober 2005 #790 Del Skrevet 10. oktober 2005 20 grader hørtes jo fristende ut... Ikke noe slikt vær i sikte her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 10. oktober 2005 #791 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ja det værgreiene er snålt har vært veldig varmt her også i det siste. Det er så herlig Man klarer ikkje vere lei seg då . Ikkje få panikk av dagboka mi eg måtte bare skrive litt av meg her. Håper du får lika fint vær i morra vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. oktober 2005 #792 Del Skrevet 10. oktober 2005 *Unnskylder fraværet med sykdom....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 10. oktober 2005 #793 Del Skrevet 10. oktober 2005 Puh... har drevet med litt husarbeid idag og.... det som eg er SÅ glad i.. Men eg har no tørka støv og vaska golver... Vaska heile badet... tatt en skikkelig vask av kjøkkenet.... Syns eg har vært riktig så flink idag eg! Godt å få gjort iværtfall..... Noen som vil ha litt energi bølga av meg el?!? Lille Ballerina: Hatt en fin kveld ja... slappa av etter husavasken, så no har eg bare låge i armkroken på mannen her.. heilt utslått! :grine2: Seroxata: Står bare bra til her ser du! Skal prøva å senda deg noen solstråler fra vestlandet! @riel: Bra at vintrane ikkje ser ut til å væra så kalde for tida... får satsa på at d blir bra til neste vår då.. men du har no heile sommaren å kosa deg med knøttet då vettu! LinKri: Skal forsøka å tanke-overføra litt varme til deg og! #Spidergirl#: Sant det er herlig med det fina været! Panikk i dagboka de? ER d noe galt?????????????????? :hår: :icon_surprised: :klø: Tror eg må inn å kikka med ein gang eg er ferdig her...... Aricept: Takk for at du stikker innom likavel! Må ha god bedring du då vennen! Får nett ta en aldrig så liten dagbokrunde her før eg tar kvelden! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. oktober 2005 #794 Del Skrevet 10. oktober 2005 Send bølge please.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 11. oktober 2005 #795 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Idag blir eg vekket av at d kaver og krafser ute på kjøkkenet mitt... Og eg står opp og lure på ka i... er gubben komt fra jobb el ka er detta for noe? I d eg kikker inn på kjøkkenet så ser eg at papirblokkene eg har lagt i vinduskarmen rører på seg.. hopper bortover og piper og krafser... holder på å gå ut av mitt gode skinn her! :hår: (Tidlig på morgenen kvepper eg sånn og blir SÅ skremt av den minste ting.. ) Og eg tenke "ka i f.. er detta her då! " Er d ei mus/rotta?!?" (i 3 etg på ei blokk... yeah right.... ) "el er d en fugl?" Og den bare piper og hopper under papirene mine sant.. og eg tar meg et nødvendig wc besøk... ferdig med besøket.. hopper og piper og krafser under papirene mine endå... eeg.. KJEMPE PYSA :grine2: tør ikkje å se etter (tenker noe sånt som.. tenk hvi d ligger en liten fuggel el noe annet og dauer i vinduskarmen min! Uuuæææ....!) og ringer mannen på jobb.. Han sier han kommer om litt... Han går og "henter noe rørmateriel..." og kommer hjemmom en liten stund etter... Men når eg sitter på soverrommet og hører at den skumle ( :grine2: ) krafsinga har gitt seg.. så våger eg meg ut og nermer meg vinduskarmen påkjøkkenet.. ingen lyder.. ingen bevegelser.. hiver så en lett filt-tøffel bort på papirene.. og kan endelig konstantere at ka det nå enn var... så har d pellt seg vekk! Så kommmer mannen i arbeidklær inn døra og lurer på ka som står på..og om det skummle vesenet er der endå... Kan bare konstantere at det nå er borte og "faren" er over for denna gang.. Blir nett en smule flau.. Og sier til mannen at de sikkert må tro litt sært om konemor her i huset som ringer mannen sin om den minste ting! Heldigvis er eg gift med en going som holder rundt meg og susser meg i håret og sier at det "gjør ingenting pusen min, sa bare at eg sku henta noe matreiel eg.." Og skal jo redda prnsesso mi fra ka d no enn sku væra..." Helten min altså....(!) Jaggu godt å ha en sterk og god handyman men disney-helt kløft i haka og greier som kommer meg i unnsettning for hver minste ting gitt! Noen andre som opplever at fugler driver å kommer inn i huset? Har opplevd detta spesielt på soverommet mitt ganske ofta... våkna av d seinast igår.. at d trippa i vinduskarmen og en kan se reine teater-fortestillinga bak gardina.. Bare så synd at de fleste får litt panikk og flakser opp og kræsjer hardt i vindusruta før de sjønner at de må ut samme glipen som de komm inn.. Men detta på soverommet skjer no støtt.. kunne nesten fungert som Fuglebrett den der karmen min.. Lurer på ka som gjør d at de liker seg så godt der... :klø: Er avhengig av å ha soveromsvinduet åpent så eg kan ik bare begynne å lukka det heller... Lille Ballerina: Himmelen er blå idag og og det ser ut som om d skal bli fint no og.. skal prøva å senda deg litt varmebølga...selv om eg tvile på at d går så bra då.. Endret 11. oktober 2005 av ¤Escada¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 11. oktober 2005 #796 Del Skrevet 11. oktober 2005 Så morsom (og litt skummel da..) historie! Ble nok en brå start på dagen for deg der... Ha en fin dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 11. oktober 2005 #797 Del Skrevet 11. oktober 2005 :hår: Ikke no koselig å våkne opp til det høres det ut som... Hmm... Tror jeg hadde blitt livredd selv! Ha en fin dag snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 11. oktober 2005 #798 Del Skrevet 11. oktober 2005 Uff, ikke morsomt med kravlende dyr en tidlig morgen! Vi har av og til mus i huset, ikke noe morsomt i det hele tatt! Bra du har en mann som kommer når du trenger ham ! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 11. oktober 2005 #799 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg så det skikkelig for meg alt du beskriv, og ble så lattermild at jeg holdt på å sette bananen i halsen :grine2: "kastet en filttøffel bort på papirene" Damn girl.. Kunne laget en liten film av det "The Paper Monster" Skjønner at det var skummelt da, ville gjort akkurat det samme som deg + låst meg inne på do Godt å ha mannen da Kose på deg :kos: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 11. oktober 2005 #800 Del Skrevet 11. oktober 2005 Cons: ja d ble litt brå start på dagen ja... har ikkje godt av det en gang.. LinKri: Er litt pysete av meg sånn då gjerna... spesielt når eg nettopp har våkna og ikkje er heilt med i toppen endå.. Tommeline: Var på overnattingsbesøk hos ei veminne en gang som hadde mus i huset... og når eg skulle ned på WC nesten morgen... (eter ei natt med heller lite søvn.. og kanskje litt mye vin.. ) så kom det fram ei mus som selvfølgelig måtte hoppa rett oppå de barbeinte føttene mine...! Veit ikkje heilt kem som skvatt mest eg... musa el meg.. Lille Ballerina: Det er ganske morsomt å tenka på no i ettertid faktisk.. Kanskje eg skulle laga en film ja.. noe alla gremlings eller noe i den dur! :grine2: Fantasien er det værtfall i orden med! Men no får eg nok til å laga litt mat her... helten min komme jo snart heim så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå