Lille Ballerina Skrevet 6. oktober 2005 #761 Del Skrevet 6. oktober 2005 Takk for at du er den du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 6. oktober 2005 #762 Del Skrevet 6. oktober 2005 Natta Gla i deg! Gler meg til å sjå deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 6. oktober 2005 #763 Del Skrevet 6. oktober 2005 Eg synes det e så bra at dei folka må jobba ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 7. oktober 2005 #764 Del Skrevet 7. oktober 2005 Så herlig med langhelg! Kos deg masse, du og mannen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. oktober 2005 #765 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ønsker deg en god helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 7. oktober 2005 #766 Del Skrevet 7. oktober 2005 Bare inne og lusker litt i krokene jeg! Nå skal det bli så vanvittig deilig med helg! God helg til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 7. oktober 2005 #767 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ja ja... då var helga her igjen! Har no allerede begynt helga igår eg nesten.. siden eg hadde fri idag og liksom.. Var nedover i sentrum og møtte ei venninna fra jobben som var innover... Gikk rundt å sulla litt og var på kafe og sånn.. var veldig koselig då Ho hadde med seg en kjempe fin shæfer hund som vi gikk litt tur med og.. Er egentlig litt skeptisk til dissa hundane til vanlig men dennna var no bare så rolig og snill atte.. var veldig fin då.. svart maska i fjeset liksom og masse svarte tegningar ellers på kroppen og.. var visst mulig å bruka han til utstillings hund og.. så d var kanskje ik så rart at den var fin.. I tilleg til fin selskap.. så hadde eg været på min sida og.. sol og fint vær faktisk! Ikkje dumt etter mye dårlig vær med regn og kulde siste tida.. Lille Ballerina: I lige måde du! #Spidergirl#: Glede meg til å se deg og! Blir bra og væra med deg igjen og tattla litt og geier.. Tommeline: Langhelg er herlig vettu! Må ha ei kjempe fin helg og kosa deg masse! Cons: Takk ska du ha! Ha ei kjempe fin helg du og vennen! Scheherazade: Du må no bare luska så mye du vil her omkring i boka mi vettu! Ha ei suuuuper helg du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. oktober 2005 #768 Del Skrevet 7. oktober 2005 Innom med en liten helge i all travelheten. Kos deg masse! Hilsen heksa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 7. oktober 2005 #769 Del Skrevet 7. oktober 2005 Heimalaga pizza som mannen har lga... nam nam! No blir d kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 7. oktober 2005 #770 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Hjemmelaga pizza Det er rett før jeg kommer smygende på besøk til dere nå (men det var da kanskje en litt for lang tur å reise jah ) God helg vennen Endret 7. oktober 2005 av @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 7. oktober 2005 #771 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei vennen! Synes jeg ser for meg de venna dine i maleklær ja... Kanskje grei "straff" det! Ønsker deg ei kjempegod helg, og kos deg masse med mannen din! STOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 8. oktober 2005 #772 Del Skrevet 8. oktober 2005 Heisann... Lørdagog heima kos igjen... må si at d kribler litt med tanke på å finna på noe anna.. rykke litt i dansefoten liksom.. Men halvdelen min er som limt fast i sofaen og har ikkje lyst ut I D HEILA... Og siden ingen av de eg kjenne ska ut heller.. så er d jo ikkje akkurat så intresangt å dingla ut åleina heller då.. Bare til å finna fram kipsen og innse at d ik blir noe uteliv på meg ikveld.. Brunhilde: Her får du en helge igjen! @riel: Litt langt kanskje ja... Men kan lata som! Linkri: Skal til å kosa meg i vei ja! Må ha ei kjempe koslig helg du og! Hmmm... handla litt rødvin på polet idag... kanskje eg skal finna den fram.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 8. oktober 2005 #773 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hei og hopp! Hjemmekveld på deg også i kveld? Kjeder meg litt jeg nå... Min kjære er borte og... Du får kose deg med vinflaska Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 9. oktober 2005 #774 Del Skrevet 9. oktober 2005 Søndagen er komt men eg har fri imorra og eg! Så idag sleppe eg å tenka på at "å nei.. no er helga over og eg må venta på morradagen og jobbing..." Men ikkje denna gangen nei! Linkri: Joda koste meg no veldig bra til slutt igårkveld likavel då.. Men ellers så var d ikkje mye som skjedde liksom.. ble bare med meg i armkrokken til mannen og ei flaska vin :blunke: Har vært en tur i formiddag eg og mannen.. drive og lage en midda som tar noen timer så eg måtte heller komma meg ut en tur på fårhånd då.. Idag skal vi ha en rett med lammekjøtt og bønner.. (sånne store hvite som tar laaaaaang tid å koka...) Litt tidkrevande men ellers ganske så godt egentlig... Me godt krydder i og sånn.. passe godt til sånt høst vær synes no eg.. Får laga meg litt te no mens eg vente.. Håpe alle KG damene har hatt ei kjempe fin helg og kose seg med en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. oktober 2005 #775 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hallooo! Nå er jeg på nett igjen, så da var det på tide å stikke innom og si hei! Ser ut for at du har hatt en fin helg-og fortsatt er det hele i dag, og i morgen igjen-deilig . Jeg er verdens mest demotiverte denne helga, så den nye treningsballen ligger bare i et hjørne og knurrer mot meg og gir meg dårlig samvittighet. På den annen side, så er jo dette den Ofisielle Hviledagen, og da hjelper det ikke hvor mye sånne treningsballer enn knurrer. Håper du får en fiiiin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 9. oktober 2005 #776 Del Skrevet 9. oktober 2005 Heldig du som har fri i morgen... :rosasmil: Ha en fortsatt fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 9. oktober 2005 #777 Del Skrevet 9. oktober 2005 Åja, jeg vil også ha fri i morgen! Men jeg skal ha fri på fredag istedenfor jeg! Har ikke prøvd sånne store, hvite bønner jeg, vet liksom ikke helt hvor jeg skulle brukt dem. Men bønner generelt er godt da, nyrebønner og tomatbønner iallfall! Også er det vel ganske så sunt? Og billig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 9. oktober 2005 #778 Del Skrevet 9. oktober 2005 Heisann Håper du har hatt ei bra helg og at uka blir ok :smile: Vennene dine holder på ser jeg Er spent når jeg reiser nedover nå så må jeg skaffe meg nye venner. Pleier ikke være noe problem, men det er jo litt spennende allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 10. oktober 2005 #779 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ser ut som om du har hatt en bra helg. Akkurat passe sløv, og sånn skal det være. Og søndag er jo den perfekte dagen å lage middag som tar lang tid på. Spesielt greit når middagen er sånn som bare skal stå og lage seg selv, og fyller hele huset med god lukt. Jeg er forresten ute etter nye ting å gjøre med lammekjøtt, så om du vil dele oppskrift gjør det ingenting.... *hinte, hinte* Deilig med fridag i dag, du får kose deg og nyte den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 10. oktober 2005 #780 Del Skrevet 10. oktober 2005 Heisann vennen! Høres ut som du har hatt en fin helg... deilig med fridag ja: Har fri selv, men må gjøre skolearbeid... Noe jeg egentlig ikke orker..lille meg blir sliten av å jobbe torsdag, freda,lørdag,søndag... Men peng blir det jo! Ha en fin høstdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå