Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei snuppelure! :)

Fler som venter tanta si på besøk ja.. :ler: Bare lurer på om jeg får besøk jeg... ;)

Skulle vært på IKEA en tur selv, men får vel vente til vi har funnet husrom.. Men da skal nok penga fly og tenker jeg :ler:

Håper du har det bra vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Ja ja.... då var mandagen her igjen.. Lika kjedelig som alltids... :ler:

Dark Angel: Uffa... bakrus ække noe gøy..(men eg tenke du hadde det gøy siden du hadde d då...) Håpe du er bedre idag då ;)

Bettie: Ja det er ikkje bare bare å handle på Ikea nei.. ender liksom opp med noe uansett.. :ler:

¤Chanela¤: Mølane er heilt bra de.. Sjønne at du gjerna vil ha ditt heilt eget kryp-inn... men koffor mann..? Er det ikkje kulare å vaæra singel då....????:sexy::sjarmor:

Meteora: Hei hei! :vinke:

Skindeep: Ja tante rød er festelig du.. :frustrert: Ikea er kjempe... kom no på litt meir eg sku ha kjøpt no i ettertid ja... så eg er med vettu! :sjarmor:

@riel:Ikea er vel litt kjent for å ha litt vanskelige montreingsmåter av møblene sine tror eg.. :sjenert:

#Spidergirl#: Hadde vært kjempe kjekt å møtadeg igjen og snart...Mandag 24 oktober... då begynner eg på friuka mi... får se om eg kanskje ordner noe hvis eg ikkje ska noe anna.... må sjekka det ut... så kanskje eg kommer en tur då hvis mulighetane er der... :sjarmor:

Lille Ballerina: Ika er VELDIG farlig for lommeboka... :ler: Håper du har hatt ei fin helg heima :rosasmil:

Dark Angel: Veeeel.... eg sover sjeldent mer enn 4 timer om nettene... så trøtt er eg jo alltids... men eg sov vel godt de timene eg sov tror eg.. :roll:

Lin Kri: Stakkars du som venter tante-rød og... :overrasket: Ja det er vel en fordel å ha nye leiligheten i orden så du ser ka du trenger... å så er det jo alltids kjekt å kjøpa noe nytt til ny leilighet! :sjarmor:

No får e vel gå å setta på poteter... husmora slår til med fårikål idag.. :)

Endret av ¤Escada¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Chanela¤
¤Chanela¤: Mølane er heilt bra de.. Sjønne at du gjerna vil ha ditt heilt eget kryp-inn... men koffor mann..? Er det ikkje kulare å vaæra singel då....????:sexy:  :sjarmor:

Nehei... :riste: Lei av å vær singel no.. Trenge noen te å bæra handleposane mine og sånt :erter:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med Bergenstur! Jeg og vil :sur: , hilsen bergenseren (som har flyttet ut...). Kjenner igjen det der med å ende opp med alt mulig rart når man er på ikea... vognen fylles av en eller anen grunn alltid opp! Jeg om mannen min har veldig ulik filosofi hvordan møblene skal snekres sammen, jeg vil følge bruksanvisningen punkt for punkt, men han vil sette sammen slik han syns det ser ut som passer. Det er dømt til å bli bråk... :ler:

Håper du har en fin dag! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, sitter å ser på Friends, og ler enda jeg har sett episoden x antall ganger fra før av.. :ler: Rart hvordan enkelte tvserier holder koken, etter så mange år. God underholdning til middagen er det iallefall. Har du hatt en spennende dag? :kys_2:

Hoho, IKEA kommer kanskje til Bodø om noen år.. *Farlig farlig* Vet ikke om det er så bra for meg og pengeboka ;) Dessuten har jeg en lei tendens til å ende opp med 20 kleshengere til 10,- og så videre.

Forresten, jeg sover også bare 4 timer om nettene (dyp søvn) Vært sånn siden jeg var femten ca. Merkelig, men jeg blir uthvilt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Hallaisen damer! :sjarmor:

Ja ja... tirsdagen var her... Slitsomt på jobb idag... masete pasienter og pms... ikkje den beste kombinasjonen kanskje men.. :ler: D gikk jo på et vis likavel.. Harfri imorra då... før eg begynne på d virkeliga h.. Då skal eg jobba kveldskift torsdag, fredag og lørdag.. Å så tidligvakt på søndag... Kan bli litt for mya av d goda synes eg... :roll: Men men.. jobber en skift så jobber en skift.. :sjenert:

#Spidergirl#: Er du blitt sjuk eller??!!?? Dakar vennen... håper du blir bedre snart.. :klem:

Bettie: Ja godt det er tirsdag idag! ;)

Seroxata: Berta har d bare bra vettu! :ler: Og du har d livat i helgene sjønner eg... går d med deg og bonden? :sjarmor:

Lille Ballerina: Hvilken sang er det du nynner på då? :smilorange:

Dark angel: Er nesten zombie og her..:twisted: Ikkje langt ifra værtfall.. :grine2:

¤Chanela¤: Ja så lenge du v ha en evt. mann til andre ting enn bare å bæra handleposane dine og så! :sjarmor:

Tommeline: Er d ikke typsk mnnfolk.. koffor bruke bruksanvisning liksom?? :klø:

Månekvinnen: Takk for besøket i dagboka mi.. :) Må ha en kjempe fin e.mid. du og!

Cons: Tv kveld blir d nok på meg og.. ha en fin dag på jobben då! :vinke:

No får eg gå å laga litt middag.. mannen komme vel snart.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synger på en melodi fra "Charlie og Sjokoladefabrikken" :ler: Får den ikke ut av hodet, og det resulterte i at halve avdelingen nynnet på den etter vakten min i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg ¤Escada¤ :klem: Takk for koselige hilsener i dagboka mens jeg har vært borte!

Unner deg ikke skift-arbeid- det må være slitsom også? Må være vrient for kroppen og døgnrytmer og sånt?

Når jeg leser om dere som sliter med pms osv så priser jeg meg lykkelig over at jeg stort sett er ferdig med det sølet der ;) Og siden overgangsalderen flyter uten alt for store problemer er det helt ok :sminkedokke:

Håper du har en fin dag! :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...