Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ¤Escada¤

Heisann til alle som har vært innom.. Lille Ballerina, LinKri, Bettie, Brunetten og Skindeep! :klem::klem::klem::klem::klem:

Er ikkje heilt iform idag til å skriva så voldsomt.. er nesten bare innom for å si hei og kikke litt i andres dagbøker liksom.. ;)

Har nemmlig fått tante-rød på besøk idag.. Har bare kjempe vondt i magen.. og passe bra humør.. :frustrert: Hadde nesten glemt kor vondt det var å ha mensen når man ikke bruker p-piller lenger.. :rodme: Festelig.. Å så hormon greier at eg kunne bare satt meg ned til å styrt grina når som helst.. Skal vedda på at hvis det hadde vært menn som hadde mensen så hadde de sikert blitt sjukemeldt ei veka og hatt rett på det og.. :sjenert: nei no får eg ta meg en dagbokrunde før eg lage litt middag.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Tante rød kan være temmelig ekkel ja! Husker selv hvor vondt jeg hadde hver gang hun kom på besøk før jeg fikk ungene mine!

Et godt tips er hormonspiral så slipper man hele tanta stort sett :sjarmor:

Håper fredagen ikke ble så værst alikevel og at du får en kjempefin helg snuppa!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fins koseligere tanter enn tante rød ja....

Likevel venter jeg på at slemme tanta skal komme på sine faste besøk igjen.

Har tatt p-sprøyte det siste året, sluttet i august, men tanta er fortsatt bortreist... :roll:

Ha en fortsatt fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Heisann til Dark Angel, Bettie, Sissi, Charmina, Veslo, Tommeline og Cons! Takk for at dokke holde live i dagboka mi når ikkje eg er her.. :hoppe: Dokke er så gode atte! :klem: Håpe at alle har hatt ei fin helg? :rosasmil:

Igår i 7.30 tida om morgenen så reiste vi til Bergen en tur :sjarmor: Såg itt etter ny bil.. men fant ikkkje akkurat sånn som vi var intresert i då.. Men koste oss gjorde vi no likavel.. :smilbla: Fikk møtt ei god venninna av meg mens eg var der.. Som dilla litt rundt med oss.. Og så gikk vi på Dolly Dimples og spiste pizza ilag.. :eeeh: Var kjempe koselig... Og så reiste vi en tur ut til Ikea... Var egentlig ikkje noe vi skulle ha der då... men vi endte no opp med 2 nye nattbord..., ny kontorstol, 2 nye lampetter (lamper til å henga på veggen) og litt anna.. (litt kjøkken-ting og bade ting..) :overrasket: Rart koss det blir når en bare kommer inn på den butikken altså.. :ler:

Så var vi heima igjen i 21 tida på kvelden... Eg var stuptrøtt og la meg på sofaen og kikka på mannen som begynte å montera saker og ting med ein gang... Begynte først med den kontor-stolen som gikk heilt greit.. Men så når han skulle begynna med nattbordet derimot.. (som får øvrig hadde litt skuffer og sånt dill..) Han strevde faktisk litt med det og sidenn ikkje tegningae varså allt for tydlige heller... så fikk han holdt på ei god stund før han fikk d til... Banna og steikte og greier.. :grine2: Litt underholdning på lørdagskvelden då.. ;) SÅ kjempelurt å beynna med sånt seint på kvelden og sant... Men det andra nattbodet fikk no værtfall venta til idag..

Var jo ute en tur på fredagskvelden med noen venner av oss og... Var jo veldig lurt dagen før vi skulle tidlig opp på reis.. men mne.. vi hadde det n veldig koselig då.. hadde med oss litt egen musikk som vi fikk spillt på diskoteket og greier... :sjarmor:

Nei.. får vel gå og vekka gubben no.. trøttingen har ikkje stått opp endå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk Ikea-tur. Skal bare titte, men kommer ut med saker og ting. Sånn har i hvert fall jeg det.

Ønsker deg en fortsatt god søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann vennen! :hoppe:

Håper du har det fint.. tante rød er sikkert rundt hushjørnet hos meg også.. så det blir vel et velkjent besøk her og snart.. :tristbla:

Ikea er kjempemorro.. har lyst dit igjen jeg. Være med??

Ha en fin kveld da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Hei vennen! Å d va godt å snakke med deg i dag no saavne eg deg litt her. Ikea e digg. Eg og ve ha hus.....4 år e lang ventetid :sjenert:

Kan tenka meg at mannen din sleit litt ja. Men det er jo utrolig greit når dere kan dra litt rundt då :):) Eg håpe du komme på besøk snart....Det hadde vore noke d... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...