Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg :klem: Høres ut som en stor og koselig familie du har! Jeg har nok ønsket meg både å ha flere søsken og å være enebarn opp gjennom årene. Har en bror som er 4 år yngre enn meg, og siden jeg er vær og han løve så kan du selv tenke deg :sjenert: Det gikk ofte ei kule varmt da vi var yngre.....

Yngste nevøen min er 7, fin alder,da. Kommer mye morsomt og mye vettugt ut av den munnen der,gitt! Men, de er aktive også :overrasket: Så jeg synes det er helt greit å låne han, men er som regel sliten når jeg leverer han tilbake til faren. Er kjempeglad i han altså, og han er dessuten et fint "alibi" for å se tegenfilmer o.l på kinoen :sjarmor:

Hørtes ut som du hadde det ganske kjedelig i går, håper dagen i dag ble bedre??

:klem: til deg fra ei som snart rømmer landet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Lille Ballerina: Ja eg syns det har vært veldig kjekt opp igjennom med en så stor familie... kan ikkje forestilla meg å vært enebarn el noe.. :sjenert:

Flowerpower: Har gått mye i Disneycanalen og tegne-film denna helga ja.. :ler: Og han er jo aktiv.. men han kan og sitta rolig å spilla et spill med meg... læra meg et spill på dataen.. (han er flink med sånt... og i tillegg så teknisk av seg!), hjelpa meg med å laga kaka..., hjelpe til med å vaska klær... så han er veldig sjønn sånn då.. :klem:

Men no har mannen min funne fram litt kjips og brus her... vil snacksa seg litt før hverdagen begynner imorra... :sjarmor: Håper uka begynner bra.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :)

Går det bra med deg??

Deilig å få middag hos mamsen innimellom! Hver søndag er en sånn dag hvor det burde vært lovfestet: foreldrene lager middag denne dagen!

Når man lager middag hver dag selv er det godt å komme til dekket bord en gang! (bare så lenge det ikke er hvalkjøtt)

Håper du har det fint!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Heisann til Skindeep, Seroxata og Tommeline! :klem:

Uka begynte jo litt voldsomt på jobben værtfall... Kjente jo ingen av pasientene siden eg hadde havna på ei anna "gruppa" idag.. men, men.... Rapporten til nattevakten begynte så bra.. til ho begynte å fortella om de små-sprø damene... (som selvfølgelig eg skulle ha.. :forvirret: ) som hadde sjelt ut nattevaktene.. sagt stygge ting og slått etter de! :overrasket: Veeeeeeldig koselig sant.. Ognår eg begynte å stella og ordna hos de.. så surra de verre rundt og kava på.... var heldigvis ikkje særlig sinte lenger og eg slapp vel billig unna det sånn sett.... men skam senile var de værtfall! :ler: Uff... skal ikkje le av sånne stakkarer men det er ikkje bare bare heller og ta seg av de når de er sånn... Men svetta fælt gjorde eg... Var på kirurgisk idag... og dissa damene hadde selvfølgelig ramla og kvekt lårhalsen sin... og operert nett sant... Og når dissa surre rundt... og ikkje veit at de IKKJE er i toppform... Og vil bøya seg og på alle de feil måtane... helst sjaga seg avgårde uten rullator... Då er d jaggu morsomt dokke! :overrasket: Hadde de bare ikkje glemt alt eg sa til de 1 minutt etter eg sa det sant... :frustrert: + at det var masse andre dårlige pasienter der idag.... seint i 80-90 åra... (som forøvrig ikkje får sjukeheims-plass.. og må hjem.. :overrasket: ) Einaste positiva med det heila var jo at skiftet fauk avgårde... og vips så sku vi heim... :sjarmor:

Nei... no får eg vel laga litt middag til gubben komme heim og... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*puh* Dèt hørtes jaggu meg ut som en skrekkelig sliten dag! Jeg fikk bare de morsomste bilder av demente gamle damer med lårhalser som vimset rundt og gjorde rare ting, så jeg måtte le litt også. Moren min er sykepleier på syke/aldershjem, og de opplever de merkeligste (og morsomste ting), som hun pleier å fortelle om (godt innpakket,selvsagt,dikter opp juksenavn og full pakke...).

Håper du får slappet godt av og kost deg i kveld! :klem:

Her har uka begynt godt-fint vær og kosete hund. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Hvordan står det så til med den damen?

Hørtes ut som du har hatt litt av en arbeidsdag :sjokkbla:

Skulle nesten vært mannen som lagde middag til deg idag ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunetten_

Hihi....høres da ut som en ålreit jobb dette da. :)

Venninnen min jobber med det samme. Og jeg fikk høre myyyyye rare (og søte) historier.

Tror hun trivdes ganske godt, men det var visstnok noen pasienter som skrek og hylte når hun kom for å ordne opp.

Men men, dette fikser du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Lillelou: Ja d var ganske slitsomt.. men dagen går i d minsta fort når en har d travelt.. ;) Men en opplever jo mye rart i denna jobben då.. :sjenert: Hvilken hund er d du har? :)

@riel: Ja d skulle nesten vært han som lagde middag til meg ja! :ler: Men han ha no ganske hardt arbeid han og då... meira enn meg egentlig.. værtfall fysisk..Men han lage jo middag til meg innimellom då... Eller han disker opp med litt god mat til kvelden eller gjør noe anna fint for meg... så det er ikkje så farlig då.. :rosasmil: Og graviditeten din går bare strålande håpe eg? :klem:

Brunetten: Jobben er faktisk ålreight då... ikkje missforstå... :sjenert: Men den kan væra litt hektisk iblant ja.. :roll: Å skjer det forferdelig mye rart av og til... om en ikkje syns det er så morsomt der og då kanskje.. så i ettertid værtfall.. :ler:

Endret av ¤Escada¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjåjåjåj, som jeg kjenner meg igjen i historiene dine.. :ler: Jobber på lukket dement/psykiatrisk avdeling til vanlig + er i praksis på medisinsk avdeling. Herlige forhold :grine2: Må si meg enig, det er fælt å si det, men noen ganger holder jeg på å knekke sammen av latter.. ;)

Håper det går bra med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Huff da vennen min tenk oss når me blir gamle og kanskje blir sånn huffa meg tenk deg så gale....Eg ser det for meg :ler: Håper ellers det går bra med deg vennen min eg begynne å savna deg no. Har vore vekke over ein mnd. I morra skal eg te frisøren og farga ettervekst og nappa augebryn. Noko kjekt som skjer heima då?? Fortell?? :klem::klem: Me må ta det på cam i morra og mik så du for sjå resultatet av frisørbesøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måttte tenke på svigerbestemor da skrev om de gamle damene med lårhalsbrudd. Hun brakk lårhalsen og ble operert. Men hun var sannsynligvis i bedre form enn pleierne tenkte seg. De sa hun skulle tøye ut, men forutså sannsynligvis ikke en supermyk dame som tøyde... litt for mye.... :roll: Jaja, hun er i alle fall på bedringens veg igjen.

Legger meg nå (tidlig). God natt :klem: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunetten_

Tviler ikke på at jobben din kan både være givende og morsom.

Min venninne som jobbet med det samme som deg fortalte meg sinnsykt mange morsomme historier.

Jeg fikk nesten litt lyst til å begynne med det selv den perioden. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen! :klem:

hvordan går det med babysyken da? :sjarmor:

gleder meg til å begynne prøvinga, men lurer på når det blir :roll:

hektisk på jobb ja? Håper resten av uka blir mindre travel! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Escada¤

Takk for besøket Lille Ballerina, #Spidergirl#, Tommeline og Brunetten!:)

Idag sitter eg bare her og "venter".. Skal på ettermiddagssift.. og då føle eg at eg får liksom ikkje gjort noe vetigt...:( Håpe det blir litt roligere på jobben ikveld.. er jo litt mindre folk på å sånn så.. Får satsa på d:) (får ik åpna el brukt smileysene her i formiddag eg... lure på om det er min maskin el om det er noe tull på siden? Får bare skreve de mest kjente smileyene her.. får inn og sjekka litt ikveld)

Ute er d litt sol og pøsregn... været er jo bare heilt villt om dagen!:( Blir liksom litt deppis eg... spesielt om kveldane.... Igår kveld måtte eg bare tenna meg masse stearinlys i heile stuo... Å så kokte eg varm kakao... det var jo litt koselig då...:) Hjalp no litt liksom;) No får eg gå å henta litt klær eg har hengt opp... så får eg heller komme innpå en tur ikveld når eg er ferdig på jobb;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...