Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heihei! :vinke:

Nå har "regne seg ihjel-regnet" kommet til Barteland også! Fytti farao, det er nesten så vi renner bort. Til og med tullingen Pinny,som vanligvis helst ikke vil være inne,vegrer seg for å gå ut nå. Hva kan man vel gjøre med det,annet enn å tenne noen lys, sprette en flakse rødvin og prøve å kose seg så godt en kan-innenfra,og med et godt pledd rundt seg er jo ikke regn så ille ;) .

Håper du får ei fiiiiin helg,kjære du! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Hellu Seroxata, #Spidergirl#, LinKri, Dark angel og lillelou! :hoppe: Og alle har begynt på ei flott helg håpe eg? :enig_anim:

Hadde fri idag eg... herlig med langhelg! :eeeh: Får liksom litt meira ut av den liksom.. Har forøvrg en overnattingsgjest... Den 7 årige lillebroren min er her igjen... :ler: Mamsen og de skal nemlig ut ikveld og se på "kvinner på randen". Og så sjeldent som de er ute så unne eg de no det.. Så då sove vesle-karen her hos meg.. men d er no bare koselig då.. ;) Vi har no alltids morra dagen og hvis vi vil finna på noe... Var på kafe med bror min idag og... alt han klarer å få i seg... is med 2 kuler og kokkus-bolle.. å så vil ha middag med ein gang han komme heim! :ler: Å spise greit opp middag... kaker etterpå.. å så mer middag til kvelds... og yougurter..+++ Utrolig at han klarer å få plass til så mye i den lille magen sin.. :ler: Hadde handla inn ei lita sånn 1,2,3, sjokoladekake, som eg lot han få styra på med... å så stolt han var når han klarte å laga kaka (nesten heilt sjøl..) på egenhånd! :sjarmor: Moroklumpen... Og no ligge han der inne på gjeste værelset (kan se inn der no fra der eg sitte...) å sove med øreklokker på og greier... Han simpelten elsker å høra på eventy på cd før han sovner.. og en kan hør at han kniser og ler av noe han høre på... he he he.... :) Men no er no godgutten sovna.. :sove: Og eg trur eg skal å tbake til filmen eg begynte å se på... Håpe alle får ei kjempe god helg!! :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Heisann til Tommeline, Qeenblue og Dark angel!No har mamsen vært å henta vetlebroren.. Begynte med at han sto opp 7.50 imorges...( kom inn i soveroms-døra og sa.. no er d morning!) men thank God for Disney-canalen då... :ler: Og for at han er stor nok til å styra seg sjøl ei stund...

Men d var no koselig å ha han på besøk då... No skal eg og mannen ta en tur i sentrum og rusla litt... ;)

Endret av ¤Escada¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
Åååå, så heldig du er som har småsøsken. Har alltid ønsket meg det  ;)  Håper du får ei fin helg!  :klem:

Har ei fin helg så langt.. :rosasmil: Og d håpe eg at du og har! :kose: Har 2 mindre søsken.. men han her minste er skikkelig attpåklatt... eg er jo 23 og han bare 7... så det er jo en viss aldersforskjell.... Men til gjengjeld så var mor mi ganske så ung når ho fikk meg.. bare 17.. Men hvis eg hadde bgynt lika tidlig så kunne eg vært mor hannas nesten.... Kanskje det var derfor noen trodde det var min av og til når han var liten...? :klø: :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

God kveld til alle og heia til ¤Chanela¤ og Meteora som var innom sist... ;)

No har eg nettop skifta ut avtaren min... Har ikkje gjort det eg før nemmlig.. :overrasket: Har liksom hatt den samme heiletida.. (ikkje så fin var den helller men..) Ikkje det at denna er så mye bedre... men gøy å skifta litt... :smilbla:

Sitte her og kejde meg sånn her heima..... sure gubben min har ikkje lyst ut... :tristbla: Sitta heima helg etter helg når d ikkje er noe som holde oss her en gang... sku jo tru at vi hadde 7 ungar (minst! :overrasket: ) å passa på... :sinna: Men men... ikkje noe å gjøra med det... Kjede meg sånn at eg tror eg køye snart.. :icon_mad: Natta folkens.. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin avatar ¤Escada¤, greit å bytta litt innimellom! :)

Du får ha ein fortsatt fin lørdagskveld og kos deg i mårå!! Nå ska eg øyeblikk :sove:, god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åj, det var en stor aldersforskjell :) Er 10 og 13 år mellom meg og mine søsken, så jeg er også en liten attpåklatt, men det er bare lekkert . Mange fordeler med å være minst :sjarmor: Tenker han synes det er godt å ha en storesøster å kose seg sammen med når foreldrene blir for sjefete. Slik hadde jeg det iallfall. Søndagsklem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Då var søndagen her.. Og imåro er det hverdag igjen.. Helgene går jaggu fortaltså! :overrasket:

Lille Ballerina: Jo det er ganske så stor aldersforskjell ja.. Egentlig så er han bare halvbror min faktisk.. MIn ordentlige far døde v hjerta når eg var lita.. så eg og han ene bror min ble farløse i en alder av 10 og 4.. Så ble mora mi sammen med en ny mann som hadde 2 sønner fra før (som boddde hos han og siden med oss..) Han ene sønnen hans er 2 år eldre enn meg og han andre 1 år yngre... Såå d blei litt sånn mine og dine og felles barn greie... Men vi bodde alle ilag fra vi var små så eg føle at stebrødrene mine også er mine brødre.. Og selvfølgelig han som kom sist... som de fikk ilag og er halvbroren min likso... ganske kompliserte greier når det blir sånn men.. he he :ler: Men vi har no hatt d veldig fint ilag då.. ;)

¤Chanela¤: kan du ikkje se den nye avtaren min? Det var rart..:klø:

Men no må eg stikka... skal snart opp til mamsen på middag idag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...