Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ¤Escada¤

Heisann alle sammen, #Spidergirl#, Lille Ballerina; Cons, Lillelou, Seroxata, Rhiakata, Tommeline, Skindeep, Charmina, Sissi, ¤Chanela¤, @riel og Bettie!!!! :klem::klem::klem::klem::klem: Og takk for at dokke er innom og oppdatere dagboka mi litt... ;)

Dataen min har forøvrig vært litt kræsja noen dagar... men var og fikk han fiksa idag... Og tenk! Han data mannen fiksa den på null komma niks mens eg bare satt der og drakk kaffe!! :overrasket: Snakk om service då... :klappe: Å så var d bare å ta med seg dataen heim igjen rett etter!! :hoppe: Heilt topp altså...

Har foresten holdt meg vekke noen dagar fra jobben denna uko.. pga. at eg har hatt så fryktlig vondt i ryggen i det sista... :tristbla: Hadde egentlig vondt i forrige uka.. men d forverra seg liksom i helga som var... Men når eg ringte legesenteret på mandag... så kunne eg snarast få legetime på torsdag.. altså idag.... Og d klokka 14.45....(siste kvarteret før senteret stenger...) Drit i at eg hadde VONDT(! ) og at ikkje paracet å sånt hjalp noe særlig liksom... :roll: "Fikk til beskjed at han fastlgen som eg hadde (som eg aldrig har vært til likevel... :ler: ) var slutta nå... og at han nye legen begynte på mandagen og ikkje kunne ta imot pasienter med en gang" Derfor måtte eg vente.... Hurra for fastlege ordningen!! :sprettoy: Før kunne en jo alltids komme til en annen lege sant... :klø:

Siden eg har vært litt "funksjonshemma" her i det sista... og ikkje orka å gått lika ofta på toalettbesøk siste dagane... (og sikkert ikkje drukket nok...) så har eg pådratt meg en blærekatarr og... så no "springe" eg... (i den forstand det kan kallas å springa... :forvirret: ) fram og tilbake som ei gammal krokete kjerring og tisse spiker til den store gullmedaljen... :rodme: :hår: Men mn.... håpe d er en ålreit doktor mann... som ikkje er for trøtt t å bry seg om en siste pasient (iløpet av sitt skift...) en stakkarslig madam.... Før han vil heim og eta middag... :roll:

men no må eg ordna meg litt her.. (bruke litt meir tid no då.. :forvirret: ) og komma mg nedover til legetimen min... :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Eg veit koss d e å ha vondt. Så håper at d går fint hos legen. Du må komma med referat. Hodet mitt verker :frustrert:

gla i deg :klem:

Det var så godt å ha snakka med deg i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes ikke godt ut! Men drikk mye og surt (appelsinjuice eller vann med sitron), så kanskje det hjelper litt på urinveisinfeksjonen i alle fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som du har det helt bra, nei! Håper du blir frisk snart :troest:

Og utrolig at det ikke går an å få legetime hos noen andre da! :frustrert: Han nye bør være superflink i alle fall!!!

Men det var i alle fall bra at datamannen fikset maskinen din, så kan du sitte og kose deg med KG i alle fall :kghjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom og sniker litt hos deg før sengetid :sjenert:

Håper legen var flink når du først slapp inn og at ryggen din blir bra snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Håper d gjekk bra hos legen me må snakkas på msn i morra kveld etter eg har vært i eid og ridd :) Håper han fant ut noke.... Sånn som du har det no er jo ikkje noko bra då :roll::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke:

Stakkars deg,da! Både vond rygg og blærekatarr! :troest: Ikke gøy-håper legen tar deg på alvor (som han jo BURDE),og at du blir fort bra igjen!

Nyt helga så godt du kan! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, ja ryggvondt vet jeg mye om :frustrert: Håper du fikk hjelp hos den nye legen?? Ellers er ikke legene så flinke i forhold til rygg,- dessverre. Har hørt leger si at om du kommer med ryggsmerter får du pinex og må dra hjem,- har du magesmerter blir du (oftere) lagt inn på sykehus :sinna:

Jeg meldte meg inn i Ryggforeningen i fjor, og det anbefaler jeg alle som sliter med ryggsmerter å gjøre!

Håper det er litt bedre nå, og at du får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

God kveld alle sammen! :hoppe:

#Spidergirl#: Doktor mannen fant ikkje noe galt med ryggen min... og fikk ikke noe for den... Betyr det ikkje noe at eg faktisk har vondt og at d ikkje hjelpe særlig med parcet o.l?? :klø: Ble sykemeldt til over helga då... sku jo hatt jobbehelg så d var jo litt godt å slippa.. Men eg får no håpa at eg er bra igjen til mandag då... for detta er ikkje særs nei..:rodme:

Fakse: Jepp det går i appelsinjus o.l no.... fikk litt selexid (antib.) då... så snart er vel d over håpe eg.. :sjenert:

Tommeline:Godt å ha en data som er i orden når en sitte heima og er sykemeldt ja... :rosasmil:

¤Chanela¤: Håpe at du får d kjempekjekt ute på byn med søstro då! :sjarmor:

Dagoberta: Fikk værtfall hjelp for blærekataren min då... men ryggen var d verre med.. :roll:

Lillelou: Når d skjer noe en gang i året her i vår lille by.. da er eg ikkje i form... Håpe eg får med meg blueshelga neste år.. :tristbla: (ikkje d at eg like blues.. men d er MASSE folk ute her då... og d er d ik. ellers liksom...) Men eg kose meg som best eg kan med pusen min her...

Flowerpower: Vel han legen eg skulle til hadde reist på utrykning med ambulanse... (og ingen ringte og gav beskjed til mg om d...) men eg fikk komt til en anna lege rett før stenge-tid, skvisa inn i siste sekund liksom... Men noe med ryggen min fant han jo ikkje ut då... :roll:

No skal eg ta meg en smirnof her.... og kosa meg litt... Skal vel ikkje drikke alkohol når en går på anibiotika-kur då... men en går vel bra...

:eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom på morgenkvisten og ønsker deg en kjempefin helg vennen! Klokka er syv og her har vi vært oppe en god stund allerede.

Og jeg kan ikke si jeg liker det :ler: savner å sove.....................!!!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og ønsker deg god helg! :klem:

Håper ryggen din er bedre. huff, det er ikke noe særlig. Har en mann som lå rett ut med ryggsmerter søndag og mandag. Og så reiste jeg fra han på tirsdag.. Litt dårlig samvittighet for det.. men han er gudskjelov bedre nå. Nei, vond rygg er ikke noe særlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stakkars deg da vennen.

Vond rygg er bare noe dritt bokstavelig talt! Håper de finner ut av det og at du blir bedre snart!

Ha en fin søndag!

Klems fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest #Spidergirl#

Kossen går det med deg då? Han legen virke teit då... :frustrert: Viss du ikkje blir bedre må du gå igjen!!!!!! Han må i det minste finne ut om musklane slår seg vrang. Viss ikkje må du gå t kiropraktor....

Bli bra :klem::tommel: Fant du noko fint i Haugesund??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

God søndags kveld til folket.... :vinke:

Charmina: Å begynne tidlig på an igjen etter ferie er noe hærk! :eeeh: Men vi må nok alle bare hoppe i d... :sjenert: Litt bedre i ryggen er eg jo då..

Cons: :klem: tilbake!

Aricept: Vond rygg er ikkje noe særlig nei... men eg har no vært vekke fra jobben ei uke no... og imorgen er d på jobb igjen... håper bare ryggen holder.. :roll:

Fru Fomle: Takk så mye for at du stikker innom dagboka mi.. ;) Finner vel ikkje akkurat ut noe med ryggen.. men d går forhåpentligvis over av seg sjøl...?

Lillelou: Tidligere i uka var d en del verre med ryggen... vansker med å komme ut av senga å sånn.. men litt bedre no då... klarer å fungere liksom, så får d heller væra litt vondt..:icon_neutral:

#Spidergirl#: Vel fant ikkje noe med ryggen min han legen... så kanskje eg er blitt hypokonder eller noe sånt...? :klø: Iværtfall var d sånn eg følte meg... Satser på at d går fint på jobb imorra.. litt ibux innabords på forhånd så går d vel bra.. Hvis ikkje får eg vel finna på nokke anna lurt...Handla ikkje så voldsomt i haugesund nei.. Kjøpte meg et kjørt då.. ;)

Skindeep: Er på bedringens vei ivertfall..:rosasmil:

Litt trøtt i trynet her.. :sove: Får ikkje legga meg for seint ikveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...