Gjest ¤Escada¤ Skrevet 31. august 2005 #501 Del Skrevet 31. august 2005 Heia.... Bare komt til midten av uko... Denna uko går så treeeeeeigt! Trøtt.... vil ha helg og sove leeeeenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 31. august 2005 #502 Del Skrevet 31. august 2005 God kvelden... No når eg skulle blitt trøtt og lagt meg... då er formen stigande og lille meg våkne til... Noe må jo væra galt her?? :klø: Uansett.... Var fresten på besøk ho ei venninna idag som eg ikkje har sett på leeeeeenge... Ho har vært på sein ferie i fleire uker så ho kom no i begynnelsen av denna uko... Å så har eg ikkkje fått tid å treffa ho før no.. Var VELDIG koslig faktisk! :rosasmil: :-D Kjekt å se folk en ikkje har sett på lenge liksom.. Vi satt og såg på video som de hadde tatt opp fra ferien sin og greier... såg no værtfall ut som de hadde kost seg! Å satt vi no bare der å tatla som valig.. Lure på å våga meg ut en tur til helga... eg og ho (og gubbane våras som og er kompisar...), får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 31. august 2005 #503 Del Skrevet 31. august 2005 Håper du får en fin dag i morgen, og så er det snart helg igjen ← Eg teller ned på dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 31. august 2005 #504 Del Skrevet 31. august 2005 Pizzahorn - det er det lenge siden jeg har lagd. Det er kjempegodt. Men jeg får vente med slike utskeielser til jeg har flyttet. ← Du får nok lagd nok av god mat i nytt hus tenker eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 31. august 2005 #505 Del Skrevet 31. august 2005 Grattis med bryllupsdagen som var, da! Litt på etterskudd, jeg..Hørtes jo ut som dere hadde det hygelig Ha en fin uke fortsatt! Håper det ikke blir alt for stressende tempo,da=) ← Litt stress blir d alltid... men d har i bunn og grunn vært ei god uke då.. :rosasmil: Selv om eg syns d går litt tregt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. august 2005 #506 Del Skrevet 31. august 2005 Halluu! Står til i stua? Nå er jeg vel tilbake fra IKEA, men handlet ikke opp mitt fulle potensiale,føler jeg. Sånn går det når man har en målrettet kommodemann med seg.... Håper du har en koselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 31. august 2005 #507 Del Skrevet 31. august 2005 Ønsker deg en god natt!! Bare to dager igjen til helga!! Gleder meg noe veldig til helgen selv...da blir det øl og vin med god samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 31. august 2005 #508 Del Skrevet 31. august 2005 Du må hilsa E Og V . Eg kan tenka meg at dei har hatt det kjekt... Blei du frista til å dra nedover?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 1. september 2005 #509 Del Skrevet 1. september 2005 God ettermiddag folkens.. :rosasmil: Lillelou: Ja sånn er d når man handler med mannfolk.. Cons: jepp idag er torsdag.... bare imorggen så er party! #Spidergirl#: Veit ikkje heilt med det der eg... kanskje litt..:klø: Men no må eg gå og handla så d blir mat på bordet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 1. september 2005 #510 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Heisann Titter innom for å bevise at jeg fortsatt lever Hvordan står det til med den damen for tiden da? Her har ting gått opp for meg Nå er det under et år til jeg skal gifte meg. Må nesten begynne å planlegge aktivt snart igjen. Første skritt er å velge bryllupslokale når vi reiser til Sunnmøre i oktober. Viste seg at lokalet vi hadde tenkt å bruke var sånn "her skal det ikke nytes alkohol" så jeg har nesten lyst å spørre de om de trodde det var et bibelmøte og ikke en bryllupsfest jeg ringte angående Så da blir det å finne et nytt... Nok om meg og mitt bryllupmas Håper du har det strålende fortiden Og håper det blir tur ut på deg i helga. Ikke dumt å ta seg en liten "luftetur" av og til Endret 1. september 2005 av @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 1. september 2005 #511 Del Skrevet 1. september 2005 I dag er eg kjempe sliten . Eg kunne tenkt meg å ta helg eg no. Eg skal på Ralph Mayers i morra dah. Gledar meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skindeep Skrevet 1. september 2005 #512 Del Skrevet 1. september 2005 Halloen du! Står bra til med deg? Håper du koser deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 2. september 2005 #513 Del Skrevet 2. september 2005 heisann, bare meg som er innom og slenger litt og ønsker deg ei god helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 2. september 2005 #514 Del Skrevet 2. september 2005 Endelig: God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 2. september 2005 #515 Del Skrevet 2. september 2005 Heyo! Ut i helga då? Kan henda eg stikke ut allerede neste fredag i bluesen, e visst då Hellbillies ska spilla.. Antar det komme te å vær ganske god stemning der Åååh, må huska og senda Major cd'en te deg i helga, glemme det visst heila tida!!!! Men du ska få an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 2. september 2005 #516 Del Skrevet 2. september 2005 God morgen og god helg! Ser ut til at du har det bare fint. Måtte lese litt bak i boken din, og få med meg alt *suss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. september 2005 #517 Del Skrevet 2. september 2005 Deiser innom dagboka og sitter her litt som en potetsekk.*puh* Tror jeg skal sitte her og sløve en stund. Goooooooood helg,forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. september 2005 #518 Del Skrevet 2. september 2005 Det er fredag - og fredag betyr helg. Kos deg masse i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 2. september 2005 #519 Del Skrevet 2. september 2005 Goood helg til deg Håper du har det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. september 2005 #520 Del Skrevet 2. september 2005 Innom og ønsker deg en kjempefin helg! Tenk, her har solen skint i dag! DEILIG :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå