Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom akkurat til å tenke på at jeg har sluttet på ppillene.. det betyr vel at menssmertene kommer tilbake. :tristbla: Ikke noe særlig :forvirret: Bruker du noe for å bli døyve smertene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Halla.... :sjarmor:

Idag sitte eg bare her og lure.... vente bare på at eg skal på ettermidag... Kjedelig på sånne dager... får liksom gjort så lite.... :sjenert: Men på en annen side er d no godt å få sova litt lenger om morgenen då....

¤Chanela¤: Vi koste oss ja... :blunke1: Går bra med bok-handling eller?

Lille Ballerina: Jepp....mens smertene kommer VIRKELIG tilbake når en har slutta med pillo..... :tristbla: Hadde nesten glemt kor vondt eg pleide å ha jo... :sjenert: Sannelig godt at d finns ibux og paracet og lignende..!! :ler: Hatt det 2 ganger etter at eg slutta no.... Hørt at det finns noen andre tabeletter som skal væra litt meira effektive mot menssmerter?? :klø:

Flowerpower: Veit ikkje heilt kem som er heldigst eg.... ser ikkje særlgi ut når mammo får sine hete-tokter innimellom...?? :sjenert: Virke ikkje så særlig å væra i overgangsalderen heller nei.. men noe skal vi vel alltids ha...;)

Linkri: Er noe bedre med mens auen no... men er litt kjedelig å blø så masse... må jo gå med nattbind om dagen jo...!!!! :ler: Men sånn er d å slutta med pillo... :blunke: Er spennende avdeling eg jobbe på ja... men tempoet er vel kanskje ikkje alltids lika forsvarlig... :roll:

Bettie: Takk for hilsen... er bedre no takk :) Har du d litt bedre no då...?? :klem:

Seroxata: Har d jo bra då vettu.. ;) Fant ut at eg hadde litt å oppdatera meg innen sidene dine og her idag.... :sjenert: Håper det gt bedre med leiligheten din no.. :klem:

Må nett ned i kjellaren å henga opp litt klær her før eg skal på kveldsvakta... :husarbeid::kose: til alle som har vært innom! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Hmmmm.............

Undrer om eg faktisk skal begynna med litt trening... (bare vanlig airobic-trening) Sitte å ser på avisa at de skal starta opp igjen nå etter sommeren.... Veit jo at eg hadde hatt SÅ godt av det... :sjenert: Er bare det at d e så treigt å komma igang.. er ikkje særlig flink t å sparka meg sjøl i baken og si atte no...!!! :ler:

Tror eg skal ta en overbevisande samtale med ei venninna som komme heim ifra ferien sin no på søndag... Er litt lettare om det er fleire med liksom.. :blunke1:

Nei.. no får eg dra meg på jobb.... håpe d blir en bra dag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Aerobic er jo kjempemorsomt da :) Hadde gått på det selv, hadde det ikke vært for alle de slanke menneskene som har SUPERkondis... Føler at jeg ikke passer helt inn da... :ler:

Du får ha god vakt i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Hellu... :sjenert:

Nett spist litt mat her... mannen har laga.. Alltid godt når en har vært på kveldsvakt.. :)

LinKri: det er nettopp det som er problemet... alltid masse slanke folk... som har rytmen... ser bra ut... osv...++++ :tristbla: Men noe må eg vel gjøre for å føle meg bedre... og kanskje se litt bedre ut og...? ;)

Rihakath: Tanken på det begynner faktisk å gleda meg litt og.... bedre form.. bedre kondis... bedre kropp...??? :sjarmor:

Lille Ballerina: Det høres jo kjempe tøft ut då! :-D Men så bor eg på en liten (dritt) plass... som ikkje har sånne festelige ting.. :storfot: Men får ta til takke med de få tilbudene som er.. :rosasmil:

Men no tror eg at eg må gå å finna AGNES.... skal ha tidlig vakt imorra... :eeeh:

Sååå..... natta folkens! ;):sove:

Endret av ¤Escada¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin uke og at helgen blir bra. Og selvfølgelig håper jeg at du har frihelg da ;)

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid lettere å være to som går sammen på trening, synes jeg, så å avtale med en venninne er bra.

Ha en god vakt i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

GOD HELG ALLE SAMMEN!!!!! :tommelsmil:

]Deler og iherdig ut litt :klem: til alle sammen!!!! :sjarmor:[/size]

Endret av ¤Escada¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
Det er alltid lettere å være to som går sammen på trening, synes jeg, så å avtale med en venninne er bra.

Ha en god vakt i morgen.

Hadde ei fin vakt idag... men jaggu godt det er fredag likavel..!! :sjarmor:

Er foresten alltids lettare hvis en får vært 2 stk. smmen om treninga ja... hjlper på d.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Escada¤
Håper du har hatt en fin uke og at helgen blir bra. Og selvfølgelig håper jeg at du har frihelg da ;)

Klem fra Charmina :klem:

Jobba sist helg... så eg har fri denne helga ja.. ;) Og gjett om det er noen som skal ta igjen fo d no då...!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...