Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest skindeep

Hei!

Gratulerer med overstått bryllupsdag da!

Så koselig! Fikk du gave også!? ikke verst, kan tenke meg det at viss jeg noen gang blir gift, og skal feire bryllupsdag, blir det nok kun meg som husker det og har ordnet med gave!

(uff, høres ut som jeg har fælt lite tro på min kjære..men)

Ha en fin dag!! Flott at dere har det kos sammen!! :tommel::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Escada!

Jeg reiser til England i morgen tidlig, og videre på cruise derfra fredag kveld. I morgen skal jeg på Arsenal kamp. Vel, det skal bli spennende å se hvordan det er. En ny opplevelse for meg. Har man en kjæreste som digger fotball, får en jo bare prøve å henge med. Gleder meg, jeg!

Forresten gratulerer med bryllupsdag!! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

God formiddag og takk til alle som skriver hilsener!! :Hehe:

Brunhilde: Takk for hilsen! ;) Er ikkje noe lett å komme seg opp så tidlig nei... kjenner nok til det problemet ja..

Lillelou: min parfyme lukta garantert bedre enn whitesprit ja... :ler: uff... det der kan ikkje væra så heilt kjekt nei.. :roll: men d må vel gjøras..... Skal foresten hjelpa foreldrene mine å mala deiras hus til neste helg... :blunke1: Takk for hilsen foresten..

Dark angel: Ja vi koste oss masse igår vi! :sjarmor::kline::kyss:

Charmina: Tusen takk for hilsen og klem! :rosasmil: :klem: tilbake eg...;)

Lille ballerina: Takk for hilsen! :smile: Hadde det veldig koselig vi... spiste god mat og så på film og slappa bare av.. og koste oss..

Skindeep: Hei og takk for hilsen;) Trodde ærligtalt ikkje at han skulle huske på ddet eg heller :grine2: Men han hadde til og med vært innom og kjøpt parfyme rett etter jobben sin og greier... ikkje værst.. :sjarmor: Ser ut til at disse mannfolka kan huska litt meir enn det vi gjerna tror...

Chakra: Takk for besøket i boka mi;) Hadde vært noe å reise til England ja.... tror ikkje at min fotball-galne mann hadde hatt noe imot og sett litt fotball der borte nei... :ler:

:klem::klem::klem: til alle som er så greie og komme inn å hilser på meg!! :rosasmil: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Hmmmm.......... :sjenert:

Tante-rød har virkelig gjort sin annkomst.... :sur: Og eg har SÅ vondt i magen..... :tristbla: Er alltids litt sånn de første dagane.. :roll: Får ta meg noen paracet og komme meg ned i sentrum og handla litt!! :rosasmil:

Får nett drikka opp teen min først... :blunke1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :klem: Min kjære er på butikken å handler brød, for det hadde vi visst ikke ;) Så blir det frokost , endelig. Ikke noe særlig med menssmerter, men som min mor sier, du vet iallefall at alt fungerer som det skal :roll: En fattig trøst, men dog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Heyo!

Mensen, ja :tristbla: Jeg er nettopp ferdig med min nå. Skulle vært obligatorisk fridag for alle damer den dagen i måneden, er jo vondt ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skindeep

:troest:

Menssmerter er ikke godt! :tristbla:

Men tenk om vi hadde mens de ukene vi ikke har og omvendt da?? det hadde vært kjipt det!

Ha en fin kveld!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har kommet deg litt nå, det hjalp forhåpentligvis med paracet og litt handling :) Er ikke innom så ofte, døgnet har ikke nok timer, men godt å høre at forskjølelsen er borte iallfall!

Litt forsinka grattis på bryllupsdagen, høres ut som dere hadde en koselig feiring.

ha en fin kveld.

:klem: fra Sissi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdag - litt på etterskudd!

Og så heldig med gave ja, lurer på om mannen min husker det neste år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du!

Er jeg støl? Neida, ikke i det hele tatt! Bare litt i overarmene. Og i skuldrene. Og så kjenner jeg at jeg har muskler nedover ryggen... Men jeg er ikke støl i bena og i magen, det er jo noe?

Godt at du hadde en fin bryllupsdag. Jeg kom meg opp - 6.30, og rakk det jeg skulle før vi føyk ut av døra 7.20.

I morgen skal jeg på kurs, men det begynner dessverre så sent at jeg må på jobb først, til gjengjeld varer det lenger enn ordinær arbeidstid, men det får jeg ikke noe for...Pytt. pytt, jeg får lærdom, det er også noe å ta med seg!

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Heisann!!! :vinke: til Lille ballerina, ¤Chanela¤, Skindeep, Sissi, Aricept, Brunhilde og Tone!! :klem:

Idag har jeg hatt middagsbesøk.. av mamsen og lillebroren (på 7), og mormora mi!;) Lagde til med kyllinfileer, ris og salat.... synes nesten at eg var litt flink idag eg... :klappe: Er nemmlig ikkje så vant til å holde middags-besøk og sånt... :sjenert: Det var visst suksess og... :tommelsmil: Å så litt kaffe og småkaker etterpå.. :ironi:

No i kveld har eg forøvrig fått den "store" lillebroren på besøk.. (han på 17), han og mannen har vært å lånt en film... som de sitter og maser om at eg må komme å se på.... :yinyang: Så eg får vel ta kvelden.. og satse på mer dagbokrunder imorra...!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh, høres ikke godt ut med de menssmertene :klem: Jeg er så heldig at jeg er i overgangsalderen, jeg da,- så jeg slipper ihvertfall pms og andre smerter. Litt hetetokter er ingenting i forhold (vet jeg er heldig altså!!)

Hvilken film så dere da?

Broren din er på alder med nevøen min han jo,- herlig alder (når en slipper å være foreldrene deres ihvertfall). Jeg synes det er kjempekoselig å snakke med nevøen, han har fine, reklekterte tanker og fin humor. Gir seg litt over for tanta si da. Sånn som nå,- han har vært i Hellas og har kjøpt gave (skal visst få den på lørdag). Er visst morsom. Jeg har gjettet på kondomer med ouzo-smak. Men, nei. Det har vinger men er ingen engel. Jeg gjettet på dildo med vinger,- det må da gi en flying feeling??? Men, hehe nei jeg har visst ikke sjans :sjarmor: Så jeg får smøre meg med tålmodighet :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Heihei!!

Gratulerer med bryllupsdag... Litt på etterskudd! :)

Menssmerter er ikke noe godt altså... Sliter med det selv! Gruer meg allerede til neste gang.. :(

Høres ut som om du jobber på en spennende avdeling da, men jeg vil nok tro at det er høyt tempo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...