Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata

Auuue!!! høres ikke videre godt ut med den fingeren nei *blåse på*

Kan være forferdelig vondt å få noe i klem :hår:

Men fyllesyka da? DEN er vel iallefall borte??

stakkar, forkjøla er du og...

god bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke meningen å være ekkel, men jeg lo godt av din "ut-på-byen" beskrivelse :ler: Det låt på et eller annet vis litt kjent, :sjenert: har nok hendt det har blitt litt mye på andre og...

Håper ellers du har kommet deg etter fingerklem, det ER fryktelig vondt! :klem:

Må jobbe videre, i dag er jeg nesten effektiv (har iallfall gjort et par av de tingene jeg godt kunne gjort for noen dager siden, men sånn er det å ha lite å gjøre)

ha en fortsatt fin dag!

Sissi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Heisan

Håper det går bedre med fingeren din. Husker godt hvor vondt det er.

Hvordan går det med forkjølelsen?

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :vinke: Høres ut som du har hatt en hard uke (når vi tar med helgen...). Første uke på jobb etter ferie er forresten alltid hard :tristbla: . Men nå er det snart helg igjen :hoppe:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Heia alle sammen og takk for kjekke hilsener!! :vinke:

Har vært borte noen dagar siden eg har vært litt nede for telling pga forkjølelsen og en finger som ikkje ville væra med å skriva... :ler: Veit ikkje heilt om forkjølelsen har forandra seg noe endå.. men men.... en blir jo frisk t slutt.... håpe bare at d blir litt bedre til jobbe-helga mi no.. ;)

Igår ettermiddag/kveld... så bakte eg kaker til den store gullmedaljen.... :sjarmor: Mannen min har nemmlig bursdag idag... :bursdag: og då komme litt besøk.. Har bare å steika litt vaffler igjen før de komme ikveld... og litt golv-vask.... :roll: Men værst av allt.... eg har igjen å kjøpa gave til mannen min då.... :erter: Veldig kjekt når han ikkje ønske seg noenting!!????????????!!????:forvirra: Noen som har noen forslag?? :overrasket:

Eg får vel dingla meg nedover å kikka litt... kanskje klær...? å roser.. :kline: :kys_2:

Får ta meg ein dagbokrunde seinare når eg har litt bedre tid.. ;)

:klem: til alle som er innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe; DRILL! :ler: Det er gaven blandt menn! Men det kan jo hende han har det da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en stor klem :klem: Takk for alle hilsner i det siste. Det er så koselig! Litt hektisk her hos meg for tiden og ikke all verdens tid til å sitte her. Men lover å bli flinkere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - og gratulerer med mannen!

Håper du fant en grei gave. Er egentlig bare innom med en hilsen sånn i full fart - kos dere i kveld!

Heksehilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår godt at det ikke er enkelt å skrive med en vond finger. Fant du gave til mannen?

Håper dere hadde en hyggelig kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Hei hei :)

Hørtes vondt ut det med fingeren din! AUUU!!! Får håpe den er bedre nå da :)

Fant du noe til mannen din? Vanskelig å finne noe da de ikke ønsker seg noe! Har det samme problemet hver bursdag og jul! Håper dere koste dere :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...