Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 15. juli 2005 #301 Del Skrevet 15. juli 2005 Hei og hopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. juli 2005 #302 Del Skrevet 15. juli 2005 Hva er det du bedriver dagene dine med da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 16. juli 2005 #303 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Halloen! Ble det tur ut igår, og i så tilfelle... ...hvordan er formen Håpe dåkke e såpass fine i formen at det går fint å dra på besøk Håpe du får ei fin helg, og at det ska bli masse feriesol på deg!!! Endret 16. juli 2005 av @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. juli 2005 #304 Del Skrevet 16. juli 2005 Sola og varmen ventet are til du var ferdig med det du skulle gjøre inne - tror du ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 16. juli 2005 #305 Del Skrevet 16. juli 2005 Natta Eg komme t å sakna deg sånn når eg drar igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 19. juli 2005 #306 Del Skrevet 19. juli 2005 Håper du hadde en fin helg, ¤Escada¤. Har varmen kommet ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 19. juli 2005 #307 Del Skrevet 19. juli 2005 og du nyyyyter sommeren eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. juli 2005 #308 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Hei Nyter du sommeren? Endret 19. juli 2005 av Bettie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 20. juli 2005 #309 Del Skrevet 20. juli 2005 Hallaoen igjen ja!! Uff... det er dårlig med dagbok skriving på meg i det sista... skal og prøva og ta meg en runde i dagbøkene dokkas snart.. Ellers så skjer det ikkje for mye her då.. Har no striregna i fleire dagar så eg tror eg får ta meg litt solarium igjen ... skal d bli noen pigmenter på meg..!! :grine2: Var no gøy ute i helga som var... blei litt sjenkt så formen var vel ikkje heilt i topp-form dagen derpå nei... Å så eg som skulle opp litt tidlig for å dingla ned og møta et par venninder som eg ikkje hadde møtt på lenge... Om eg ikkje var d så følte eg meg fortsatt nesten litt sjenkt på formiddagen når eg møtte de... men formen var stigande ei stund så vi hadde det no veldig koselig.. Heldigvis så droppa ikkje formen igjen før etter vi hadde vært på middagsbesøk den dagen;) Var i bursdag til gubben sin kompis (de er et vennepar av oss då... forøvrig de samme som vi var ute med i helga...), og d var no veldig koselig:) Så t neste år så har han 30 årsdag... så då får en vel finna på noe litt meira spesielt Skal foresten i barne-dåp på søndag, til tantungen min.. Einste eg har ikkje peiling på ka eg skal kjøpa t han... er så dårlig på sånt... Forslag noen??? Var å kikka litt rundt igår men eg blei ikkje særlig meira klok av det... Er vel ikkje det størsta utvalget her i staden heller... ikkje d... var nok sikkert noe eg kunne kjøpt då.. men ka.. uff nei eg får kanskje ringa mora hans og spør... ho må vel ha noen ønsker? Ja for å ringa t broderen ga ikkje akkuart mye t svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. juli 2005 #310 Del Skrevet 20. juli 2005 hei og hå! hvordan har du det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. juli 2005 #311 Del Skrevet 20. juli 2005 Det er ikke alle dager det skjer så mye, men det er hyggelig å se deg her likevel. Vi har standardisert dåpsgavene etterhvert.Dåpsbarnet får et smykke og et smykkeskrin. Og det uansett om barnet er gutt eller jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 21. juli 2005 #312 Del Skrevet 21. juli 2005 hihih, høres ut som du har det fint for tida Funnet ut noe gave til dåpen eller? jeg har dessverre lite peiling, så blir dårlig med tips fra denne kanten... gjeeesp, er drittrøtt, finne senga nå snart... god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 21. juli 2005 #313 Del Skrevet 21. juli 2005 Bare rett innom for å si hei jeg Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 21. juli 2005 #314 Del Skrevet 21. juli 2005 Gler meg te i morra. Har du funne gave. Smykke e jo fint då. Sees i morra då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 21. juli 2005 #315 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei Escada Så du skal i barnedåp på søndag du Dåpsattest-etui kunne jo vært en fin gave da Hvordan er været der borte i dag da? Her er det sol og fint vær Ikke dumt det Håper sola skinner hos deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. juli 2005 #316 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei og hå folkens!! LURVEN: Heisann har det bare fint for tida eg;) BETTIE: Ja det er kanskje ikkje så dumt å gjøre det sånn å standarisere dåpsgaven... einastre er at eg ikkje har handla t alt for mange dåpsbarn endå Får kjøpa noe imåro.. SEROXATA: er nettopp det som er mitt problem og.... har altfor lite peiling på sånne greier eg... CORAL: Håper du har en flott dag du og! her har sola lurt seg fram litt idag... herlig;) #SPIDERGIRL#: Ja smykke er ikkje dumt.. men det har andre broderen kjøpt då de var i Tyrkia... Får se på formiddagen imåro... har tenkt litt på noe eg såg på gullsmeden... noe ramme greier og sånne små sølv esker med sånn "min første tann" og "min første hårlokk". Og så var det en sånn album som var der... Får shoppa litt imåro formiddag tenke eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. juli 2005 #317 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei Escada Så du skal i barnedåp på søndag du Dåpsattest-etui kunne jo vært en fin gave da Hvordan er været der borte i dag da? Her er det sol og fint vær Ikke dumt det Håper sola skinner hos deg også ← Heisann og takk for at du også stikker innom! Jo idag er d faktisk sol og fint vært her så det er jo litt herlig etter lang tid med regn Såg noe på gullsmeden som eg tror eg skal gå for... så eg får ned og shoppa litt imåro formiddag tenke eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. juli 2005 #318 Del Skrevet 22. juli 2005 Bare innom for å ønske deg en god fredagskveld. Har du funnet en gave til dåpsbarnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 22. juli 2005 #319 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg er også ute på fredagsrunde Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 22. juli 2005 #320 Del Skrevet 22. juli 2005 Hei Da va kjekt i dag Da va ein knallfin kveld godt å tenka på noko ant Du må ha ei go helg vidare då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå