Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #1 Skrevet 11. mai 2005 Inspirert av tråden om Større bryster uten operasjon, lager jeg en motsatt Noen som har noen forslag? Jeg kunne tenkt meg noen størrelser mindre egentlig..Har nå 65FF/G..
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #2 Skrevet 12. mai 2005 unnskyld, men det har jeg vondt for å tro!
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2005 #5 Skrevet 12. mai 2005 Har jeg ikke vondt for å tro i det hele tatt! :-) Jeg har selv 65F, og har hatt det i mange år nå, uavhengig av om jeg er opp eller ned 5 kg. Har faktisk til nå bare funnet en eneste butikk i Oslo som har størrelsen min, Wienna på Aker Brygge, som har masse lekkert! Hater å "måtte" gå i bestemorlignende BH-er bare fordi jeg er en "unaturlig" størrelse. BH-ene der er dyre, men er for meg verdt hver krone. Har vurdert bryst-reduksjon pga rygg-problemer, men er redd for å "ødelegge" de. Så om noen andre har tips her vil jeg også høre!!
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #6 Skrevet 12. mai 2005 Trådstarter her. Jeg har hatt god erfaring med LaLina i Oslo når det gjelder å finne riktig størrelse i bh. Men er uansett "plagsomt" å ha disse brystene så store, virker ikke som om at de blir borte enda jeg går ned i vekt. Også henger dem jo endel i tillegg så det er ødelegger sjansen endel for å se bra ut i bikini f.eks :cry:
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2005 #7 Skrevet 12. mai 2005 Vet godt hva du mener ja! Wienna har også bikinier, har funnet alle mine der, og de gjør faktisk brystene helt knall! Synes ikke for fem øre at de egentlig henger! Anbefales!
Gjest gjest 0 Skrevet 12. mai 2005 #8 Skrevet 12. mai 2005 unnskyld, men det har jeg vondt for å tro! Det er ikke så vanskelig å tro hvis du hadde visst at nesten alle norske kvinner bruker for store størrelser rundt ryggen. Går man til en skikkelig undertøysforretning får man målt riktig størrelse og den er helt forskjellig fra hva man tror man har. Ei venninne av meg ville jeg tippet at skulle ha en 85-90 E/F Men hun har fått målt at hun skal bruke 75H. Selv kommer jeg aldri til å bruke så stramme BH'er, jeg holder meg til 80D, selv om jeg sikkert skulle hatt 70/75 DD i de "proffes" øyne. Det styggeste jeg ser er når det henger over og under bh-kanten på ryggen... Pam
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #9 Skrevet 12. mai 2005 Vet godt hva du mener ja! Wienna har også bikinier, har funnet alle mine der, og de gjør faktisk brystene helt knall! Synes ikke for fem øre at de egentlig henger! Anbefales! Vet du hvor høyt opp str går på Wienna? Er butikken lett å finne på Aker Brygge? Hørtes jo kjempebra ut! Hadde passet meg kjempebra om jeg kunne sett litt "normal" ut i sommer med bikini.. Hilsen trådstarter
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2005 #10 Skrevet 12. mai 2005 Den ligger i andre etasje ved hovedinngangen! Enkel å finne ja! Vet ikke akkurat hvilke str de har til enhver tid, men de har uansett muligheten til å bestille!! :-) Dama som eier sjappa er relativt sær, men bare bær over med henne, selv om du muligens får lyst til å smelle henne rett ned (som har fristet meg et par ganger... :oops: :evil: men det var etter noen SLEMME kommentarer) Men hun andre unge som jobber der er kjempehyggelig!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. mars 2008 #11 Skrevet 18. mars 2008 jeg også vil gjerne ha mindre bryster... er det noe type mat en burde spesielt unngå (borsett fra søtsaker), eller noe mat/stoffer en burde spise som kan hjelpe?
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #12 Skrevet 18. mars 2008 jeg også vil gjerne ha mindre bryster... er det noe type mat en burde spesielt unngå (borsett fra søtsaker), eller noe mat/stoffer en burde spise som kan hjelpe? Nja, er ikke helt uvanlig å få større bryster av p-piller ol. De krymper som regel en stund etter du ha sluttet på de, men da kan de bli slappere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå