Gå til innhold

Hovne lymfeknuter i lysken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste kjent ubehag/smerter i nedre venstre del av magen. Ikke ekstreme smerter, mer konstant litt ubehag. Her om dagen oppdaget jeg det jeg antar er hovne lymfeknuter i dette området, altså ned mot lysken. Er ellers ved grei almentilstand. Noen som har opplevd lignende?

ps har bestilt legetime, men får ikke før om over to uker, derfor søker jeg råd her i mellomtiden.

Anonymkode: 4dc33...67d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det en liten periode frem til en ukes tid siden. Legen min sa at det er en måte kroppen reagerer på når den jobber med immunsystemet. At så lenge de er små kuleformede, og ikke finnes for eks. i armhulen samtidig eller ikke vokser seg på størrelse med en plomme, så er det helt normalt. :) 

Anonymkode: 2cfda...f2f

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde det en liten periode frem til en ukes tid siden. Legen min sa at det er en måte kroppen reagerer på når den jobber med immunsystemet. At så lenge de er små kuleformede, og ikke finnes for eks. i armhulen samtidig eller ikke vokser seg på størrelse med en plomme, så er det helt normalt. :) 

Anonymkode: 2cfda...f2f

Takk for svar :) du følte deg altså helt frisk, selv om kroppen jobbet med immunsystemet?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :) du følte deg altså helt frisk, selv om kroppen jobbet med immunsystemet?

Kroppen jobber med immunsystemet hele tiden. Hvert sekund foregår det en krig på slimhinnene dine, på huden, i tarmen, overalt, hvor immunsystemet slår ned kreft/egne syke celler, virus, bakterier og sopp. Hvis ikke immunsystemet jobbet hele tiden hadde du fort blitt veldig syk og dødd.

Anonymkode: ea016...3ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...