AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Om et par dager skal jeg trekke visdomstennene, 2 stk. Hos kirurg. Noen sier stingene går ut sv seg selv. Tannlegen som henviste meg sa hun kunne ta de ut. Saken er at jeg skal til utlandet 7-9 dager operasjonen. Må jeg bestille time for å få det fjernet? Skal spørre kirurgen og... hvis tannlegen faktisk ikke har ledig time innen jeg reiser, og det viser seg at de må trekkes ut, er det trygt å gjøre det i utlandet? Er Italia... er det veldig dyrt evt om jeg ikke er italiensk statsborger? Anonymkode: 680ef...7a8
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 Jeg hadde ingen oppfølgingstime, hadde selvoppløselige sting. Det er normen tror jeg. Anonymkode: a768a...754
solmåneogstjerner Skrevet 18. august 2019 #3 Skrevet 18. august 2019 Vanligvis bruker de tråd som løser seg opp av seg selv. Du går uansett beskjed om hva de bruker. Du trenger ikke ny tine etterpå så lenge du har fått en slik tråd og så lenge du ikke får noen komplikasjoner. Det er sannsynligvis ikke noe problem å dra på ferie en uke etter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå