Gjest z Skrevet 24. mai 2005 #41 Skrevet 24. mai 2005 slave for tannleger som helst skal ha deg ved stoler HELE tiden og så stille spørsmålstegn om hvorfor du ikke har fått gjort alt papirarbeidet? Mulig du ikke er sånn' date=' men mange er det. Og endo er jo det kjedeligste i verden: "sånn ja, nå kan du stå her ved stolen fra begynnelse til slutt..." :evil:[/quote'] Bli tannlege i stedet.
Sniglå Skrevet 24. mai 2005 #42 Skrevet 24. mai 2005 Signerer denne! Mange på odontologen som har tidligere utdanning som tanntekniker, tannpleier osv som finner ut at de vil bli tannleger i stedet! I tillegg kan du få litt "hevn" Men nei, jeg blir nok ikke sånn! Er alt for snill til å være frekke med folk!
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2005 #43 Skrevet 24. mai 2005 Jeg brekker meg så lett... Var ille nok å være assistent når de kastet opp i stolen pga alginat i halsen og når vi trakk ut de siste tennene i en kjeft. Også ble jeg skitnervøs en gang vi fikk en fange på besøk... Men han var snill da. Uff, nei - jeg ble bare tannlegeassistent for å få billigere tannlegetimer, er nok ikke noe for meg det der. Huff, jeg må vel strengt tatt til gamlejobben snart igjen også jeg... Har ikke vært hos tannlegen på to-tre år... :oops: DET er tannlegeassistenten sin det
Sniglå Skrevet 24. mai 2005 #44 Skrevet 24. mai 2005 Huff, jeg må vel strengt tatt til gamlejobben snart igjen også jeg... Har ikke vært hos tannlegen på to-tre år... :oops: DET er tannlegeassistenten sin det Trodde alle som jobbet innen tannhelsen var immune mot tannproblemer, jeg?!?!
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2005 #45 Skrevet 24. mai 2005 Jo, men jeg har jo ikke jobbet som det siden 2001... Er nok derfor... Immuniteten ender brått når man velger å gjøre noe annet... Jeg tror aldri noen ved en tannlegekontor har drukket så mye cola som meg...
Gjest miiip Skrevet 24. mai 2005 #47 Skrevet 24. mai 2005 Jeg er sivilingeniør i data. Og hvis noen kan fortelle meg hvorfor, ville jeg blitt glad. Miiip
Tusseline Skrevet 24. mai 2005 #49 Skrevet 24. mai 2005 Jeg er sivilingeniør i data. Og hvis noen kan fortelle meg hvorfor, ville jeg blitt glad. Miiip Til sommeren er jeg ferdig med VGS, og vil da få generell studiekompetanse. Så har enda ikke en utdannelse, men har begynt å peile meg inn på tanken om å velge psykologistudet.
Gjest gaja Skrevet 27. mai 2005 #50 Skrevet 27. mai 2005 hovedfag i geofag (eksamen om en måneds tid)
datajente Skrevet 28. mai 2005 #53 Skrevet 28. mai 2005 Snart systemutviklier.... Hååååååååååper at jeg får noe annet enn en 0700-2200-jobb... oooog at jeg noen vil ha meg selv om jeg har snitt under B. Tar gjerne i mot oppmuntrende ord fra systemutviklere der ute i arbeidslivet!
Linn3c Skrevet 30. mai 2005 #55 Skrevet 30. mai 2005 Allmennlærar, med fordjuping i natur- og miljøfag for småskuletrinnet og IT for lærarar. Skal ta spes. ped. til hausten og muligens master i pedagogikk til våren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå