Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
slave for tannleger som helst skal ha deg ved stoler HELE tiden og så stille spørsmålstegn om hvorfor du ikke har fått gjort alt papirarbeidet? :ler::tunge1: Mulig du ikke er sånn' date=' men mange er det. Og endo er jo det kjedeligste i verden: "sånn ja, nå kan du stå her ved stolen fra begynnelse til slutt..." :evil:[/quote']

Bli tannlege i stedet. :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer denne! Mange på odontologen som har tidligere utdanning som tanntekniker, tannpleier osv som finner ut at de vil bli tannleger i stedet!

I tillegg kan du få litt "hevn" :sjarmor:

Men nei, jeg blir nok ikke sånn! Er alt for snill til å være frekke med folk! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg brekker meg så lett... Var ille nok å være assistent når de kastet opp i stolen pga alginat i halsen og når vi trakk ut de siste tennene i en kjeft. Også ble jeg skitnervøs en gang vi fikk en fange på besøk... Men han var snill da.

Uff, nei - jeg ble bare tannlegeassistent for å få billigere tannlegetimer, er nok ikke noe for meg det der.

Huff, jeg må vel strengt tatt til gamlejobben snart igjen også jeg... Har ikke vært hos tannlegen på to-tre år... :oops: DET er tannlegeassistenten sin det :wink:

Skrevet

Huff, jeg må vel strengt tatt til gamlejobben snart igjen også jeg... Har ikke vært hos tannlegen på to-tre år... :oops: DET er tannlegeassistenten sin det :wink:

Trodde alle som jobbet innen tannhelsen var immune mot tannproblemer, jeg?!?! :sjokk:

:tunge1:

Gjest Gjest
Skrevet

Jo, men jeg har jo ikke jobbet som det siden 2001... Er nok derfor... Immuniteten ender brått når man velger å gjøre noe annet...

Jeg tror aldri noen ved en tannlegekontor har drukket så mye cola som meg... :ler:

Skrevet

Sykepleier på øyeblikket! :wink:

Gjest miiip
Skrevet

Jeg er sivilingeniør i data.

Og hvis noen kan fortelle meg hvorfor, ville jeg blitt glad. :ler:

Miiip

Skrevet
Jeg er sivilingeniør i data.

Og hvis noen kan fortelle meg hvorfor, ville jeg blitt glad. :ler:

Miiip

:ler:

Til sommeren er jeg ferdig med VGS, og vil da få generell studiekompetanse. Så har enda ikke en utdannelse, men har begynt å peile meg inn på tanken om å velge psykologistudet.

Skrevet

hovedfag i geofag (eksamen om en måneds tid)

Skrevet

Første året Sykepleieutdanningen.

Skrevet

Snart systemutviklier.... Hååååååååååper at jeg får noe annet enn en 0700-2200-jobb... oooog at jeg noen vil ha meg selv om jeg har snitt under B. Tar gjerne i mot oppmuntrende ord fra systemutviklere der ute i arbeidslivet! :)

Skrevet

Jøss, noen mente alvor med denne tråden :ler:

Skrevet

Allmennlærar, med fordjuping i natur- og miljøfag for småskuletrinnet og IT for lærarar.

Skal ta spes. ped. til hausten og muligens master i pedagogikk til våren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...