Gjest Gulla Skrevet 13. mai 2005 #21 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg er utdannet jurist til jul. Jeg har også to års studier i psykologi, ett år med media og ett år språkskole i USA. På tide å bli ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 14. mai 2005 #22 Del Skrevet 14. mai 2005 master i et samfunnsvitenskapelig fag....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 14. mai 2005 #23 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg har 3-årig sykepleier utdanning og 4-årig utdannelse som utøvende musiker (litt problemer med å bestemme meg her.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #24 Del Skrevet 14. mai 2005 Cand litt...sosiologi fra NTNU (første kullet som gikk ut fra NTNU og ikke AVH) Videreutdanning i rus- og avhengighetsproblematikk Instruktørutdanning i en "ekstremsport" Har veldig lyst på en master i ledelse/kommunikasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 15. mai 2005 #25 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) slettet Endret 23. august 2007 av Lillie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 15. mai 2005 #26 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg har et sammensurium av utdannelser. Litt av alt, og jobber ikke med noe av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #27 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg er høyskolekandidat i reiseliv med fordypning i hotell- og restaurantadministrasjon. Pluss ettårig fransk for næringslivet fra NHH. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #28 Del Skrevet 16. mai 2005 lærer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 16. mai 2005 #29 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg blir ferdig med mastergraden min i markedsføring fra Handelshøyskolen til august, hvis alt går vel. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 18. mai 2005 #30 Del Skrevet 18. mai 2005 Blir bioingeniør om ett år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2005 #31 Del Skrevet 18. mai 2005 Cand.mag. med humanistiske fag, journalistutdanning, og fotoutdannelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 22. mai 2005 #32 Del Skrevet 22. mai 2005 Er utdannet barne- og ungdomsarbeider. Vurderer å ta førskolelærer på deltid, jobben er villig til å betale for meg. Men jeg har ikke bestemt meg enda. Er ennå ung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2005 #33 Del Skrevet 22. mai 2005 førsteåret på psykologi, det som heter introduksjonsstudiet nå, gamle grunnfag. Har planer om å komme inn på profesjonsstudiet, og skal sikkert begynne på en bachelor i generell psykologi i mellomtiden (tar tid å få gode nok karakterer til å komme inn). Og siden jeg er en sånn ungfole så slenger jeg på min videregående utdannelse: 3 år tegning form og farge, og 1 år reklame illustrasjon og design Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 22. mai 2005 #34 Del Skrevet 22. mai 2005 Siviløkonom (Master of Sc. Business) med spesialisering i markedskommunikasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 23. mai 2005 #35 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) sletta Endret 19. mai 2006 av Årolilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. mai 2005 #36 Del Skrevet 23. mai 2005 Tannlegestudent her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 23. mai 2005 #37 Del Skrevet 23. mai 2005 Off. godkjent sykepleier om bare 2 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2005 #38 Del Skrevet 23. mai 2005 Utdannet tannlegeassistent, noe som overhodet ikke var noe blivende yrke for min del (var i opposisjon på den tiden, så skulle velge noe mor og far mislikte). Tok almenn påbygning i fjor, og skal ta opp diverse fag på Bjørknes til høsten. Skal bli noe stort, men vet ikke helt hva ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 24. mai 2005 #39 Del Skrevet 24. mai 2005 Skal bli noe stort, men vet ikke helt hva ennå Du kan blir min assistent, det er ganske stort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2005 #40 Del Skrevet 24. mai 2005 slave for tannleger som helst skal ha deg ved stoler HELE tiden og så stille spørsmålstegn om hvorfor du ikke har fått gjort alt papirarbeidet? Mulig du ikke er sånn, men mange er det. Og endo er jo det kjedeligste i verden: "sånn ja, nå kan du stå her ved stolen fra begynnelse til slutt..." :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå