AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Har hatt innadvendte nipler så lenge jeg kan huske. Men av og til er det vondt å ta på de og klør. Men ser ikke noko væske. Har flere innadvendte nipler? Evt operert? Tenker litt på det med tanke på amming senere i livet. Anonymkode: e5559...24f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 Har ingen erfaring, mine er utadvendte og sosiale 😉 ...vet man kan bruke skjold ved amming. Anonymkode: a49bf...916 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #3 Skrevet 18. august 2019 Har ikke innadvendte, men kan 'trykke dem' innover og de holder seg der. Var vel nokså 'flate' før jeg fikk to barn og ammet begge. Nå står de ut hele tiden, såpass at jeg foretrekker vatterte bh-er så brystvortene ikke skal vises gjennom genseren... (Yngste barnet er nå 15) Brukte skjold da jeg ammet første, men det var fordi jeg ble så sår siden han ville være på puppen heeele tiden. Ingen problemer med å få grep. Hvis du er tørr og de klør kan du vel smøre litt med parfymefri krem? Da jeg var sår ifbm amming, brukte jeg salve kjøpt på apoteket kalt Purelan, kan best sammenlignes med Vaselin. Funket bra! Anonymkode: 9fa35...73b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå