Gå til innhold

Lang og smal nese


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen gang sett noen (jente/kvinne) å tenkt at de hadde en veldig lang og stygg nese?

Hater den lange, smale, spisse og stygge nesa mi.. nesetippen går nesten 2.5cm ut i lufta. Syns dere det er så langt at man burde operere?

Anonymkode: 209a2...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå måtte jeg gå til speilet å sjekke hvor langt "ut i lufta" nesa mi gikk 😆 har litt stor nese selv nemlig, men har virkelig aldri tenkt på operasjon! Husk at neser er noe som gir ansiktet karakter. Kjenner mange med både krumme, lange og brede neser. Tror helt ærlig at vi best kler det vi er født med jeg altså. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SoWhat? skrev:

Nå måtte jeg gå til speilet å sjekke hvor langt "ut i lufta" nesa mi gikk 😆 har litt stor nese selv nemlig, men har virkelig aldri tenkt på operasjon! Husk at neser er noe som gir ansiktet karakter. Kjenner mange med både krumme, lange og brede neser. Tror helt ærlig at vi best kler det vi er født med jeg altså. 

Hvor lang var din? Målt ifra midt mellom neseborene og opp?

Anonymkode: 209a2...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke ha den nesa vi har? Tenk du har faktisk en frisk og fungerene nese som sikkert er flott. :)

Anonymkode: 9e7d2...9b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang var din? Målt ifra midt mellom neseborene og opp?

Anonymkode: 209a2...81a

Tja, tipper halvannen cm. Min er litt mer bred egentlig 🙂 litt maskulin vil jeg si. Din er jo mer feminin sånn sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan vi ikke ha den nesa vi har? Tenk du har faktisk en frisk og fungerene nese som sikkert er flott. :)

Anonymkode: 9e7d2...9b8

Nei, og jeg overhørte at en barn sa til moren sin at jeg hadde sånn lang mannenese så det er tydligvis ikke noe kun jeg selv syns.

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Tja, tipper halvannen cm. Min er litt mer bred egentlig 🙂 litt maskulin vil jeg si. Din er jo mer feminin sånn sett. 

Syns du at en lang nese er feminimt?

Anonymkode: 209a2...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, og jeg overhørte at en barn sa til moren sin at jeg hadde sånn lang mannenese så det er tydligvis ikke noe kun jeg selv syns.

Syns du at en lang nese er feminimt?

Anonymkode: 209a2...81a

Ja. Lang og smal ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...