Gå til innhold

Er folk helt blåst i hue???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ser vi at det skjer trafikkulykker hele tiden og et faktum er at det er en del som omkommer og hard skadet. En skulle tro at når en ser og hører i media så burde folk forstå å passe farten og forholde seg etter trafikkreglene. En skulle tro at folk hadde litt mer oppe i topplokket enn de utgir seg  for å ha. Nå er jeg mye ute og farter forbindelse med jobb landet rundt, og det jeg ser er vill grisekjøring. Jeg har kamera i bilen og begynner å få så mye opptak dette at jeg vurderer seriøst å legge alt ut på nett så kan folk få se selv hvor ille det er.

Det er speilt biler som kommer fra Oslo, Asker og andre storbyer som er ekstremt verst.

Ja, jeg vet at dere har fine biler og vil kjøre fort, men for svarte ta litt hensyn på veien også...dere er ikke alene,,,

Så dersom det kommer flere gode kandidater inn på kamera nå, så kommer jeg til å opprette en egen YouTube-kanal og legge alt ut der.
Nei, jeg bryter ikke noen lover, det er det de som blir tatt opp som gjør når de bryter trafikkreglene....

SKJERP DERE, BRUK HUE OG DERE OVERGÅR DERES VURDERINGSEVNE!!!!

Anonymkode: c16cf...412

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå ser vi at det skjer trafikkulykker hele tiden og et faktum er at det er en del som omkommer og hard skadet. En skulle tro at når en ser og hører i media så burde folk forstå å passe farten og forholde seg etter trafikkreglene. En skulle tro at folk hadde litt mer oppe i topplokket enn de utgir seg  for å ha. Nå er jeg mye ute og farter forbindelse med jobb landet rundt, og det jeg ser er vill grisekjøring. Jeg har kamera i bilen og begynner å få så mye opptak dette at jeg vurderer seriøst å legge alt ut på nett så kan folk få se selv hvor ille det er.

Det er speilt biler som kommer fra Oslo, Asker og andre storbyer som er ekstremt verst.

Ja, jeg vet at dere har fine biler og vil kjøre fort, men for svarte ta litt hensyn på veien også...dere er ikke alene,,,

Så dersom det kommer flere gode kandidater inn på kamera nå, så kommer jeg til å opprette en egen YouTube-kanal og legge alt ut der.
Nei, jeg bryter ikke noen lover, det er det de som blir tatt opp som gjør når de bryter trafikkreglene....

Du må innhente samtykke fra de du har filmet, før det legges ut på nett. De kan indendifiseres med regnr, så det skal i så fall sladdes.

Anonymkode: edae2...717

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må innhente samtykke fra de du har filmet, før det legges ut på nett. De kan indendifiseres med regnr, så det skal i så fall sladdes.

Det skal ikke hentes noe samtykke der. De skal legges ut med fult regnr. For det så alvorlig det er på opptakene at de må frem...

• Liker 2
Skrevet

Ja, folk er helt blåst i hue. "Elsker" sjåfører som bokstavelig talt kjører i 100 og driter i vikeplikten. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det skal ikke hentes noe samtykke der. De skal legges ut med fult regnr. For det så alvorlig det er på opptakene at de må frem...

Så vidt jeg vet jobber ikke du i politiet. Det du bør vite om politiet er at de blir veldig sure på folk som leker politi og tar loven i egne hender. 

Anonymkode: af39d...192

• Liker 4
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, da blir du selv straffet. Er du villig til det ?

Anonymkode: 99177...654

• Liker 6
Skrevet
På 18.8.2019 den 17.16, AnonymBruker skrev:

Da gjør det ulovlig og kan bli straffet selv! Heldigvis

• Liker 4
Skrevet

Kjørte bak en bmw el bil idag. Jeg ønsker ikke å ligge bak noen som kjører i 70 km i timen på en landevei/pendlevei. Prøvde å kjøre forbi på en strekning dette går. Me nei. Da skal d gasses på! Og kjøre midt i vegen og i alle svinger i venstrefila. Dama kunne fint slept meg forbi, kjørt inn til sida, maaange ganger. Men nei. Kjører bmw. El bol vel å merke. Thhhaaaaaanks. Dama syns nok jeg kjørte ulovlig. 

Anonymkode: 14b5c...77a

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjørte bak en bmw el bil idag. Jeg ønsker ikke å ligge bak noen som kjører i 70 km i timen på en landevei/pendlevei. Prøvde å kjøre forbi på en strekning dette går. Me nei. Da skal d gasses på! Og kjøre midt i vegen og i alle svinger i venstrefila. Dama kunne fint slept meg forbi, kjørt inn til sida, maaange ganger. Men nei. Kjører bmw. El bol vel å merke. Thhhaaaaaanks. Dama syns nok jeg kjørte ulovlig. 

Fartsgrensen gjelder også ved forbikjøring

Anonymkode: 210f3...cc5

• Liker 2
Skrevet
På 18.8.2019 den 14.58, AnonymBruker skrev:

Hvordan i huleste vet du at en bil kommer fra Oslo eller en annen storby? Er du synsk? 

I gamle dager hadde hver kommune sine egne retningstegn, det er slutt for hundedevis av med måneder siden. Nå kan en i Kirkesnes fint få Oslo eller Bærum skilt på bilen han kjøper og omvendt. 

Men grisekjøring, er dte rart da? Har du lest tråder her inne hvordan ungdommen lærer teorien? Og hva de klager på når de stryker på teori eller oppkjøring? Ikke det, nei? Ta ture  ut på verdsveven eller bilforumet her og les. 

Anonymkode: 3c870...aa5

Skrevet

Du da? Ligger du å gnir på fartsgrensen- i 80 sonen og samtidig blåser igjennom 60 sonen i 70    ?! De er de som ikke viser hensyn! 

Vi kjører ganske mye bil, spesielt opp og ned Hallingdal, og jeg synes de som konsekvent ligger litt under grensen er de værste. Virker jo totalt uinteressert og fraværende til det som skjer rundt seg! 

Huff, det var dagens "rant".. 

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i huleste vet du at en bil kommer fra Oslo eller en annen storby? Er du synsk? 

Det går an å sjekke hvem bilen er registrert på og da har man jo navn, adresse og by til eieren i hvert fall.

Anonymkode: 96a63...3e4

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 3c870...aa5

Det vet man pga en merkelig, liten detalj, som kalles regnr.. man kan se på bilen at den er osloregistrert fks, da er nr feks bp12345. Går også an å søke opp regnr, så finner man ut hvem som eier, og hvor de er fra. 

Anonymkode: 5d53f...0f3

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fartsgrensen gjelder også ved forbikjøring

Anonymkode: 210f3...cc5

Ja d var tydelig at det plaga henne foran. At jeg i en lavstatus bil skulle kjøre foran henne. Derfor kjørte de midt i vegen så mye som mulig som er helt greit. Så lenge man ligger under fartsgrensa er alt greit. Stut

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Forbanna Idioter finnes overalt.    

Anonymkode: 29d5c...2cc

• Liker 1
Skrevet

Klart det renner over for oss byfolk når vi møter på dere knotehuer av rednecks i trafikken😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...