Gå til innhold

Kom ti minutter for den til vielsen min. Kjempe dårlig samvittighet!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde bryllup for to helger siden, og vi hadde kjempe god tid hos frisøren. Nesten en time før vielsen sto jeg klar i finstasen og bare ventet med forloverne mine på at tiden skulle gå.

På slutten gikk tiden veldig fort, og hun ene forloveren gikk for å hente bilen sin men fant ingen plass å stoppe og hente oss. Så det resulterte i at jeg kom for ti minutter for sent til min egen vielse.

Er så dumt, for jeg sitter her nå med en kjempe klump i magen av dårlig samvittighet. Samt følelsen at jeg ødela vielsen litt.

Er det flere som opplevd noe liknende? Hvordan tok gjestene det?

 

Anonymkode: aea73...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri opplevd at bruden har kommet før tiden hvertfall, det er helt normalt.. 

Anonymkode: ffcc2...261

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama

Det er da helt vanlig. Tror aldri jeg hare vært i en vielse der alt starter akkurat på klokkeslettet. Det ville jeg sluttet å tenke på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter er helt innafor. Halvannen time derimot er ikke greit. Det opplevde jeg for noen år tilbake. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare det man kaller "fashionably late"? ;) Ingen gjester forventer at bryllupet skal begynne på klokkeslettet. Alle forstår det er en stressende dag. 

Hvis du giftet deg i rådhus som hadde satt av 15 min og du ble møtt av sure funksjonærer som ble forsinket så skjønner jeg at man blir litt stressa. Men også på rådhus bør man regne med at ikke alt går etter planen. 

10 min er ingenting :)

Anonymkode: a570e...c09

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er storm i et vannglass TS. Skjerpings. Nyt tiden som nygift, denne sutringen og overdamatiseringen er svært lite attraktiv. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ulven skrev:

10 minutter er helt innafor. Halvannen time derimot er ikke greit. Det opplevde jeg for noen år tilbake. 

Var vi i samme bryllup tro?😅

Anonymkode: 340d3...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Var vi i samme bryllup tro?😅

Anonymkode: 340d3...f37

Kanskje det. 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I noen andre land SKAL brura komme litt sent, syns det er en fin skikk og det skaper litt spenning for brudgom og gjester.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Det er helt vanlig. Og den ene dagen det egentlig er litt på sin plass å komme noen minutter for sent. For bruden ihvertfall... 😉

Men er mannen irritert på deg for dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint. Starter bryllupet klokken 13 er det forventet at gjestene er på plass da. ingen forventer start før 10-15 min senere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...