Gå til innhold

Ignorering eller snakker han sant?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en fyr online som jeg har hatt jevnlig kontakt med pr chat/telefon. Vi avtalte å møtes denne uka,og siden jeg har barn(som vi ikke ville involvere,bare ville ses for å sjekke om dette var noe). Vi har snakket i timevis på telefon,noen ganger flere ganger om dagen,og det føltes som om vi begge fikk følelser for hverandre. Han kom iallfall på besøk en morgen etter barna hadde dratt,og hadde kjørt i over 4 timer for han bor langt unna. Vi klikka tvert,og dumt og billig som det høres ut så endte vi opp i senga(noe jeg angrer på nå for jeg har aldri gjort sånt ved første møte!) men begge var enig om at det føltes riktig,og at det hadde ikke hendt uten følelser. Faren varte mange timer,vi hadde det fint. Morgenen etter ringte han meg for å høre hvordan det sto til. Hyggelig😊 Han lovte å komme tilbake til uka,og være lenger da. Fredag ringte han meg og sa han ikke ville være tilgjengelig i helga fordi han måtte jobbe så mye,samme med meg for jeg skulle kjøre langtur med barna lørdag og ville bli sliten av det. Han sendte melding med»kjør forsiktig» dagen jeg reiste på tur,og siden har jeg ikke hørt en lyd.  Ja jeg vet det er fortsatt helg,men så intens kontakt vi har hatt og så plutselig så lite får meg til å tro at han er en kåt idiot som kjører 4-5 timer for å få seg noe,selv om han nok ikke hadde hatt vansker med å finne noen nærmere for han ser meget bra ut!  Jeg har sendt SMS med bare «hei,hvordan går det» men ikke fått svar ennå. Hva skal jeg tro og gjøre? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du var på tur i går, og allerede i dag slår angsten inn?  Ha litt is i magen da. 

Anonymkode: 5258b...109

• Liker 5
Skrevet

Kan jo hende at han ikke vil forstyrre deg når du er på langtur med barna, og kjører bil. Er jo viktigere ting å tenke på. Han kan ha vært sliten og lagt seg tidlig. Kan ha vært opptatt på egen jobb. Det er en bare ett døgn siden du hørte fra han. Slapp av! 

Anonymkode: 57da4...9ca

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...