Karoline97 Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Hei! Jeg vurderer å ta en neseoperasjon (plastisk kirurgi), og har allerede vært på konsultasjon. Har ikke lyst til å endre utseende på nesen totalt, men jeg har en hump på nesen jeg har lyst til å bli kvitt. Var på konsultasjon hos kirurg Tormod Westvik, og lurer på om noen her inne har erfaringer med han? Eller kanskje neseplastikk generelt? Han virket veldig dyktig, men synes alltid det er greit å høre andres erfaringer først 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Jeg har egentlig bare hørt positivt, og har vært på to konsultasjoner hos han allerede. Jeg tenker at jeg vil operere meg hos ham Virker trygt og profesjonelt! Anonymkode: 43d6b...f12 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #3 Skrevet 29. august 2019 Gå alltid til flere kirurger og ikke gå til første og beste Anonymkode: 71ad6...f86
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #4 Skrevet 28. januar 2021 Han er faktisk den beste Anonymkode: f2b2c...e6a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå