Gå til innhold

Herlige kvinner!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må bare få skryte av daten som ble over hos meg etter en fin og koselig kveld i går. Så våkner jeg opp i dag og får bortimot tidenes morrabrød og hva gjør hun, joda, begir seg til verks med munn og bare smiler når hun er ferdig, koser litt og spør om hun skal lage kaffe til oss :) . Er ikke mulig med en bedre start på dagen altså 👍

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, Mrgentleman skrev:

begir seg til verks med munn og bare smiler når hun er ferdig,

Du er klar over at du kan provosere en del av rødstrømpene her... ;) 

Anonymkode: 5f2eb...464

• Liker 1
Skrevet

Så fint at du har mulighet å opplyse oss her inne da, det er jo det første man gjør lissom🤪

Anonymkode: a7a33...349

• Liker 6
Skrevet
19 minutter siden, Mrgentleman said:

Må bare få skryte av daten som ble over hos meg etter en fin og koselig kveld i går. Så våkner jeg opp i dag og får bortimot tidenes morrabrød og hva gjør hun, joda, begir seg til verks med munn og bare smiler når hun er ferdig, koser litt og spør om hun skal lage kaffe til oss :) . Er ikke mulig med en bedre start på dagen altså 👍

Ingen her som tror deg.

Anonymkode: 7d3ba...84a

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen her som tror deg.

Anonymkode: 7d3ba...84a

Ok, forsåvidt ikke mitt problem ;) 

Skrevet
24 minutter siden, Mrgentleman skrev:

Håper resten av dagen din blir like bra😊

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Jentadi skrev:

Håper resten av dagen din blir like bra😊

:) 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fint at du har mulighet å opplyse oss her inne da, det er jo det første man gjør lissom🤪

endel ensomme sjeler og krysning med avhengighet i KG så blir det sånn. Da skriver menneskene her, selv om det handler om detaljer innen seksualitet. 

Det jeg er kritisk til er at her får vi ikke vite om dette er snakk om brunette eller blondine. Er hun 1,75 eller høyere, og om kaffen blir kokt eller traktet... 

Anonymkode: b36bc...245

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er klar over at du kan provosere en del av rødstrømpene her... ;) 

Anonymkode: 5f2eb...464

Jepp ;) 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂😂

Anonymkode: dd18e...ccf

Skrevet

Hvorfor skulle det provosere noen? Høres jo hyggelig ut og det kunne like gjerne vært omvendt, at han gikk ned på henne og laget kaffe etterpå! Men han ventet kanskje til etter kaffen, for tviler på at de ikke fortsetter utover dagen når de har det så hyggelig. Så det jevner seg nok ut! :) 

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Hvorfor skulle det provosere noen? Høres jo hyggelig ut og det kunne like gjerne vært omvendt, at han gikk ned på henne og laget kaffe etterpå! Men han ventet kanskje til etter kaffen, for tviler på at de ikke fortsetter utover dagen når de har det så hyggelig. Så det jevner seg nok ut! :) 

Bra noen har trua😂😂😂

Anonymkode: 19de1...438

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
2 timer siden, Mrgentleman skrev:

Det kommer kanskje som en overraskelse men kvinner er også seksuelle vesen. ;)

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra noen har trua😂😂😂

Ja, for min erfaring med menn er god, synes de fleste er både snille og respektfulle og gir like mye som de tar :)  Og som gartnern over sier, kvinner liker faktisk sex ;) 

Endret av Pia Sofia
  • Liker 1
Skrevet
2 hours ago, Mrgentleman said:

Har du fått laget deg en ny konto igjen nå da?

Anonymkode: bf609...ab3

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du fått laget deg en ny konto igjen nå da?

Anonymkode: bf609...ab3

Hva var den gamle kontoen?😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...