AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #1 Del Skrevet 18. august 2019 Jeg studerer spansk på videregående og trenger å trene. Noen som har kunnskap om språket? Anonymkode: 59356...872 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #2 Del Skrevet 18. august 2019 Prøv Memrise og Duolingo. Jeg foretrekker Memrise siden Duolingo gjorde veldig irriterende ting for å få meg til å betale. I tillegg var det mer fikkel i Duolingo siden man måtte stave alt inkludert engelske svarene på akkurat riktig måte og med akkurat riktige ord. Memrise har ganske ofte halv pris på abonnement hvis du er interessert i å betale. Anonymkode: ef7d5...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 18. august 2019 #3 Del Skrevet 18. august 2019 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv Memrise og Duolingo. Jeg foretrekker Memrise siden Duolingo gjorde veldig irriterende ting for å få meg til å betale. I tillegg var det mer fikkel i Duolingo siden man måtte stave alt inkludert engelske svarene på akkurat riktig måte og med akkurat riktige ord. Memrise har ganske ofte halv pris på abonnement hvis du er interessert i å betale. Anonymkode: Men vgs lærere er bedre Endret 18. august 2019 av Familytree Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 18. august 2019 #4 Del Skrevet 18. august 2019 (endret) Duolingo er fryktelig Endret 18. august 2019 av Familytree Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #5 Del Skrevet 19. august 2019 12 hours ago, Augustotejerina said: Men vgs lærere er bedre Ulempen er at man ikke har dem tilgjengelig på bussen, mens man venter på noe, i senga (ikke udelt negativt) og andre ganger man har litt tid til å øve. Anonymkode: ef7d5...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 19. august 2019 #6 Del Skrevet 19. august 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ulempen er at man ikke har dem tilgjengelig på bussen, mens man venter på noe, i senga (ikke udelt negativt) og andre ganger man har litt tid til å øve. Anonymkode: ef7d5...8bc Høyre. Jeg vil ikke ha læreren min ved sengen min heller, tviler ikke på det🤣 Men ja, jeg forstår deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 22. august 2019 #7 Del Skrevet 22. august 2019 På 19.8.2019 den 1.34, Augustotejerina skrev: Duolingo er fryktelig Hva er fryktelig med Duolingo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #8 Del Skrevet 22. august 2019 Jeg bruker appen Drops som tillegg til å skrive/prate. Den fungerer mer som et ordbok-spill som hjelper deg å terpe på hva ting heter. Jeg holder på med et annet språk, men de har ca. 40 av dem, spansk inkludert. Anonymkode: bffd5...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 22. august 2019 #9 Del Skrevet 22. august 2019 19 minutter siden, Klossmajor skrev: Hva er fryktelig med Duolingo? Applikasjonen fungerer som en perfekt støtte for en annen form for undervisning. Læring bare med Duolingo er katastrofalt fordi det ikke er noen forklaring på innholdet som brukeren mottar. Så nedsenking i språk er umulig med tomme øvelser som informerer oss om det grunnleggende i språket🤷♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #10 Del Skrevet 22. august 2019 På 19.8.2019 den 1.34, Augustotejerina skrev: Duolingo er fryktelig Ja, jeg gadd bare 2 uker. Kjedelig. men kjenner en som snakket flytende av å lese der etter 6 mnd. Han ville jeg skulle lære også. Jeg var rett og slett ikke interessert. Forstår de ikke engelsk der, gir jeg blaffen i å føre en samtale. Anonymkode: 330ed...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 22. august 2019 #11 Del Skrevet 22. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjedelig Ja, jeg kunne ikke være mer enig med deg. Over tid plattformen er kjedelig. Jeg studerte katalansk med Duolingo, og det var bra i en måned, men da var øvelsene de samme. Plattformen er laget for mennesker med tid og mye tålmodighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå