AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Hei, dater 2 fantastiske kvinner 😍, hvor lenge kan jeg jeg holde på før det er forvente at man skal si fra? Ingen har spurt om jeg dater noe andre... er det bare å kjøre på da? har ikke datet noe av dem lenge om det betyr noe, en 3 mnd og det andre 5mnd. Anonymkode: 70a01...fa7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 Du gjør vel ikke noe galt så lenge dere ikke har avtalt noe annet. Men så mange måneder med to samtidig... At du orker. Finner damene ut av dette, går de begge. Så du får holde på så lenge de ikke vet noe. Men ikke veldig klokt av deg hvis det skal blir noe mer seriøst ut av dette. Anonymkode: 54ec8...5cd 9
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #3 Skrevet 18. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, dater 2 fantastiske kvinner 😍, hvor lenge kan jeg jeg holde på før det er forvente at man skal si fra? Ingen har spurt om jeg dater noe andre... er det bare å kjøre på da? har ikke datet noe av dem lenge om det betyr noe, en 3 mnd og det andre 5mnd. Anonymkode: 70a01...fa7 Rart du ikke beskriver om du i det hele tatt opplever deg forelsket eller betatt av noen, men kun skryter på deg antall. Eller du kun en vingle petter uten mål og mening? Anonymkode: 65668...617 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #4 Skrevet 18. august 2019 3 og 5 mnd er vel for de fleste rimelig lang tid så tenker at å ikke si noe er ganske så dårlig gjort. Anonymkode: c8c87...8b9 14
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #5 Skrevet 18. august 2019 Jeg synes i hvert fall du bør informere om det slik at de har mulighet til å gjøre det samme. Hvis én eller begge anser seg for å være i et eksklusivt forhold med deg (selv om dere bare dater), og du ikke gjør det så blir det nok tatt ille opp at du fortsatt bare «tester vannet». Det er forskjell på «casual dating» som jeg mener er alt før man blir eksklusive, og seriøs dating hvor man dropper å treffe andre. Har du sex med begge? Anonymkode: 0ddf3...dcb 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #6 Skrevet 18. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Rart du ikke beskriver om du i det hele tatt opplever deg forelsket eller betatt av noen, men kun skryter på deg antall. Eller du kun en vingle petter uten mål og mening? Anonymkode: 65668...617 Blir ikke lett betatt, men begge hyggelige kvinner 😊. Liker begge på ulike måter. Anonymkode: 70a01...fa7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #7 Skrevet 18. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes i hvert fall du bør informere om det slik at de har mulighet til å gjøre det samme. Hvis én eller begge anser seg for å være i et eksklusivt forhold med deg (selv om dere bare dater), og du ikke gjør det så blir det nok tatt ille opp at du fortsatt bare «tester vannet». Det er forskjell på «casual dating» som jeg mener er alt før man blir eksklusive, og seriøs dating hvor man dropper å treffe andre. Har du sex med begge? Anonymkode: 0ddf3...dcb Sex ligger vel litt i det og date..🤔 Anonymkode: 70a01...fa7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #10 Skrevet 18. august 2019 Håper du bruker kondom. Anonymkode: 8cfcc...5c4 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #11 Skrevet 18. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Håper du bruker kondom. Anonymkode: 8cfcc...5c4 Ja, er dyrt å bli far😎 Anonymkode: 70a01...fa7 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #12 Skrevet 18. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du gjør vel ikke noe galt så lenge dere ikke har avtalt noe annet. Men så mange måneder med to samtidig... At du orker. Finner damene ut av dette, går de begge. Så du får holde på så lenge de ikke vet noe. Men ikke veldig klokt av deg hvis det skal blir noe mer seriøst ut av dette. Anonymkode: 54ec8...5cd Visse ting når det gjelder folkeskikk er underforstått. Hadde en mann etter fem måneder sagt «du, jeg dater en annen også jeg» hadde jeg ledd av ham og avsluttet umiddelbart uten å se meg tilbake. At man kan kjøre på med alt mulig bak unnskyldningen «ingenting annet er avtalt» er bare noe mennesker som vil ha i pose og sekk og ikke bryr seg om hvem de sårer i prosessen sier. Det er mye som ikke er greit å gjøre av hensyn til andre mennesker, uten at det må utrykkes eksplisitt. Ønsker man å date mange samtidig har man selv ansvar for å formidle dette til de det gjelder, slik at de kan ta et informert valg om de ønsker å gå videre. Anonymkode: 685f4...56b 14
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #13 Skrevet 18. august 2019 Er jo normalt og date flere, derfor jeg dater.... som å test kjøre en bil før man forplikter seg. tar tid før man vill satse ... og kvinnene spør ikke, så er jo ærlig🤔 Anonymkode: 70a01...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #14 Skrevet 18. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo normalt og date flere, derfor jeg dater.... som å test kjøre en bil før man forplikter seg. tar tid før man vill satse ... og kvinnene spør ikke, så er jo ærlig🤔 Anonymkode: 70a01...fa7 Hvis du testkjører en bil i fem måneder, så tror jeg du får selger på nakken. Hvis det var meg, så ser jeg for meg at det blir et kjempeproblem å dumpe en av dem etterhvert, man kan jo bli glad i flere. Sjansen for at den andre får beskjed er også stor, og da mister du gjerne begge. I og med at damene ikke har tatt opp eksklusivitet, så kan du jo tenke deg at de også driver med parallelle løp. Anonymkode: f9dd3...9dc 7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #15 Skrevet 18. august 2019 Du har kanskje ikke avtalt noe som helst, men jeg mener nå det bør være rimelig underforstått at man dater eksklusivt etter 3-5 måneder der man treffes og har kontakt rimelig ofte, så jeg syntes du absolutt bør gi beskjed til en av dem hvertfall og fokusere på en. Anonymkode: 40849...025 8
Gjest Warrior Skrevet 18. august 2019 #16 Skrevet 18. august 2019 Du burde jo begynt å fått følelser for en av de etter så lang tid. Det som er kjipt når du dater to stk er faren for å få like store følelser for begge. Det er ikke noe moro. Da blir det bare mye tøffere å velge rett. Du kan ikke ha to damer. Det blir det bare drama og sjalusi av, eller begge går. Synes du bør ta et valg nå. Så du ikke ender opp med følelser for begge eller du ender opp med ingen av de 😕
Svartfugl Skrevet 18. august 2019 #17 Skrevet 18. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, dater 2 fantastiske kvinner 😍, hvor lenge kan jeg jeg holde på før det er forvente at man skal si fra? Ingen har spurt om jeg dater noe andre... er det bare å kjøre på da? har ikke datet noe av dem lenge om det betyr noe, en 3 mnd og det andre 5mnd. Anonymkode: 70a01...fa7 Jeg ville blitt innmari skuffet om jeg hadde datet en person i fem måneder og han viste seg å holde på med en annen dame, men jeg ville jo spurt om sånt relativt tidlig. Selv hadde jeg ikke hatt ork til å sjonglere med to eller flere menn på en gang. Du bør absolutt la dem vite at du ikke er eksklusiv med dem, så de kan ta et informert valg... 4
Pia Sofia Skrevet 18. august 2019 #18 Skrevet 18. august 2019 Jeg hadde mistet lysten på deg totalt og for evig og alltid. Helt greit at man treffer flere hvis alle involverte vet det og godtar det, men det du driver med er overhodet ikke greit. 9
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #19 Skrevet 18. august 2019 Avslutter kontakt med hun ene , skal slutte å svare på meldinger og distansere meg.. satser 100% på hun andre😊 Anonymkode: 70a01...fa7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #20 Skrevet 18. august 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avslutter kontakt med hun ene , skal slutte å svare på meldinger og distansere meg.. satser 100% på hun andre😊 Anonymkode: 70a01...fa7 Vær en ordentlig mann og si ifra til henne. Anonymkode: 5b991...b58 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå