Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ringte en butikk som fører litt av Friis & Co og spurte om de hadde mulberry veska i lysbrunt.

De hadde den ikke men den ville komme inn snart. Og jeg ble satt på venteliste for å få veska :o :o

Flere her som har opplevd noe lignende?

Lurer på hvilken plass jeg er på i grunn... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan finne en oversikt over butikker som fører Friis? JEG VIL HA EN SÅNN VESKE!!! Men vet ikke om de er å få kjøpt i Bodø.

Gjest Odense
Skrevet

Noen som har bilde av denne veska??

Gjest Anonymous
Skrevet
Noen som har bilde av denne veska??

se innlegg lengre nede......

Skrevet

Den lages vel i et visst opplag, også må man stå på venteliste..? Da må man vel regne med at man møter jenter på alle hjørner med den veska, og da tror jeg jammen jeg dropper den. Selv om den er fryktelig fin!

Skrevet

Skal alt det dingel-dangelet være på, liksom?

Nå føler jeg meg dum som må spørre, men..... :roll:

Skrevet
Skal alt det dingel-dangelet være på, liksom?  

Det følger ikke med.

Skrevet

Utrolig mye fint! Er denne vesken i skinn?

Skrevet
Utrolig mye fint! Er denne vesken i skinn?

Nix. Men jeg måtte lukte på den flere ganger fordi jeg trodde det var skinn. :wink: Den ser forøvrig MYE finere ut i virkeligheten enn på bilde.

Gjest Anonymous
Skrevet
Noen som vet hvor jeg kan finne en oversikt over butikker som fører Friis? JEG VIL HA EN SÅNN VESKE!!! Men vet ikke om de er å få kjøpt i Bodø.

ring dette nr xxx xxx

det er de som er importørene tror jeg :-?

Det er ikke lov å legge inn telefon nr.

Liv moderator

Skrevet

Karisma/Papirhandelen har godt utvalg i Friis. Noe finner du også hos DNA i Koch-senteret. Men om de har denne, vet jeg ikke.

Skrevet
Den lages vel i et visst opplag' date=' også må man stå på venteliste..? Da må man vel regne med at man møter jenter på alle hjørner med den veska, og da tror jeg jammen jeg dropper den. Selv om den er fryktelig fin![/quote']

Ja, akkurat som alle plaggene dine fra h&m :ler:

Forøvrig er vesken forsinket fra friis og kommer i butikkene i slutten av mai/begynnelsen av juli.

Skrevet

Jeg handler faktisk kun basisklær på hm og andre kjedebutikker, skal jeg ha meg en genser eller et par sko så går jeg gjerne på litt dyrere steder. Ikke fordi jeg er snobbete, jeg syns kvaliteten på hm er fullstendig brukbar, men jeg liker å skille meg ut litt.. Hadde denne vesken kostet en hundrings hadde det vært en ting. Men skal jeg bruke en halv tusenlapp på en i kunstig stoff, så bør den være såpass spesiell at jeg ikke møter den overalt hvor jeg snur meg.

(Har et par andre vesker fra friis, men de har heldigvis ikke blitt så populære..)

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg handler faktisk kun basisklær på hm og andre kjedebutikker, skal jeg ha meg en genser eller et par sko så går jeg gjerne på litt dyrere steder. Ikke fordi jeg er snobbete, jeg syns kvaliteten på hm er fullstendig brukbar, men jeg liker å skille meg ut litt.. Hadde denne vesken kostet en hundrings hadde det vært en ting. Men skal jeg bruke en halv tusenlapp på en i kunstig stoff, så bør den være såpass spesiell at jeg ikke møter den overalt hvor jeg snur meg.

(Har et par andre vesker fra friis, men de har heldigvis ikke blitt så populære..)

hahahah :D

Skrevet

Karisma/Papirhandelen har godt utvalg i Friis. Noe finner du også hos DNA i Koch-senteret. Men om de har denne, vet jeg ikke.

Takker. Søkte på nettet, og fant ut det samme selv. Og fikk tak i den siste i byen hos papirhandelen. :-)

Den er enda finere i virkeligheten!!

Skrevet

hahahah :D

Le gjerne, og kjøp deg for all del vesken, for den er virkelig kjempeflott! :wink:

Skrevet
Men skal jeg bruke en halv tusenlapp på en i kunstig stoff, så bør den være såpass spesiell at jeg ikke møter den overalt hvor jeg snur meg.

Jeg kjøpte den til 300.

Skrevet

Forøvrig er vesken forsinket fra friis og kommer i butikkene i slutten av mai/begynnelsen av juli.

Jeg var innom DNA i dag for å sjekke, men de hadde ikke fått den. Ikke visste de om de fikk den heller. De visste ikke hva de fikk fra Friis.

Rart at den er forsinket, for i Danmark har de solgt den en stund.

Skrevet

Den er enda finere i virkeligheten!!

:Nikke: :Nikke:

Hvilken farge har du? Jeg har mørk brun. Utrolig lekker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...