AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #1 Skrevet 17. august 2019 Er student som studerer mye på rommet mitt, men har et problem at vinduet er rettet ut mot trafikken, slik at det kommer inn voldsom trafikkstøy til nesten alle døgnets tider. Virker veldig forstyrrende på lesingen. Er villig til å bruke en del på Noise Cancelling hodetelefoner som virkelig er verdt det, men da vil jeg ha den beste. Noen anbefalinger? Anonymkode: 7e0bc...35b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #2 Skrevet 17. august 2019 Selv bruker jeg slike billige ørepropper man får kjøpt i matbutikken og hos bokhandlere. Koster kanskje 20 kroner for en pakke med 10 stykker. Kan være greit å kjøpe noen sånne frem til du bestemmer deg for hvilke hodetelefoner du vil ha. Tips nr 2 er å gå til en elektrobutikk og teste ut hodetelefonene. Hva folk synes er komfortabelt er individuelt. I butikken vil du også kunne sjekke hvor god støydempingen er. Anonymkode: 75f0f...aff 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #3 Skrevet 17. august 2019 Jeg byttet nettop jobb og har havnet i et kontormiljø med mye støy, i ren desperasjon googlet jeg i 2 minutter og endte opp med å bestille Sony WH-1000XM3, de var dyre men stenger ute alt av bakgrunnstøy. Helt fantastisk deilig å få sitte i sin egen boble. En annen fordel med støydempende hodetelefoner jeg ikke hadde tenkt over er at nå kan jeg høre på musikk på veldig lavt volum. Det er skikkelig deilig over lengere perioder. Anonymkode: 025dc...cd3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #4 Skrevet 17. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg byttet nettop jobb og har havnet i et kontormiljø med mye støy, i ren desperasjon googlet jeg i 2 minutter og endte opp med å bestille Sony WH-1000XM3, de var dyre men stenger ute alt av bakgrunnstøy. Helt fantastisk deilig å få sitte i sin egen boble. En annen fordel med støydempende hodetelefoner jeg ikke hadde tenkt over er at nå kan jeg høre på musikk på veldig lavt volum. Det er skikkelig deilig over lengere perioder. Anonymkode: 025dc...cd3 Jeg har dårlig syn og bruker briller når jeg studerer, vil brillene ødelegge litt for støyreduseringen? Anonymkode: 7e0bc...35b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #5 Skrevet 17. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv bruker jeg slike billige ørepropper man får kjøpt i matbutikken og hos bokhandlere. Koster kanskje 20 kroner for en pakke med 10 stykker. Kan være greit å kjøpe noen sånne frem til du bestemmer deg for hvilke hodetelefoner du vil ha. Tips nr 2 er å gå til en elektrobutikk og teste ut hodetelefonene. Hva folk synes er komfortabelt er individuelt. I butikken vil du også kunne sjekke hvor god støydempingen er. Anonymkode: 75f0f...aff Synes de er så vonde å ha i ørene etter sånn 10 minutter. tips 2 var godt. Anonymkode: 7e0bc...35b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #6 Skrevet 17. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg byttet nettop jobb og har havnet i et kontormiljø med mye støy, i ren desperasjon googlet jeg i 2 minutter og endte opp med å bestille Sony WH-1000XM3, de var dyre men stenger ute alt av bakgrunnstøy. Helt fantastisk deilig å få sitte i sin egen boble. En annen fordel med støydempende hodetelefoner jeg ikke hadde tenkt over er at nå kan jeg høre på musikk på veldig lavt volum. Det er skikkelig deilig over lengere perioder. Anonymkode: 025dc...cd3 Hvor lenge kan du ha dem på før det gjør vondt? Jeg studerer gjerne en hel arbeidsdag. Anonymkode: 7e0bc...35b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #7 Skrevet 17. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg byttet nettop jobb og har havnet i et kontormiljø med mye støy, i ren desperasjon googlet jeg i 2 minutter og endte opp med å bestille Sony WH-1000XM3, de var dyre men stenger ute alt av bakgrunnstøy. Helt fantastisk deilig å få sitte i sin egen boble. En annen fordel med støydempende hodetelefoner jeg ikke hadde tenkt over er at nå kan jeg høre på musikk på veldig lavt volum. Det er skikkelig deilig over lengere perioder. Anonymkode: 025dc...cd3 Og hvilken farge foretrekker du. Anonymkode: 7e0bc...35b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #8 Skrevet 17. august 2019 15 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor lenge kan du ha dem på før det gjør vondt? Jeg studerer gjerne en hel arbeidsdag. Anonymkode: 7e0bc...35b Har bare brukt de en uke så jeg har ikke mye erfaring, jeg er ofte i møter eller må snakke med andre så det blir aldri veldig lenge om gangen. Men to-tre timer i strekk går veldig fint. Jeg kjøpte sorte, de har matt finnish så fete fingermerker synes veldig godt. Anonymkode: 025dc...cd3 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #9 Skrevet 18. august 2019 Jeg har Bose sine blåtannplugger, de tar det meste når en har musikk på, da slipper jeg at brillene gnager under øreklokker. Så er det sikkert en innstilling jeg ikke kan som gjør at jeg må høre på dame som skravler om «connected to...» om jeg ikke har på lyd fra telefonen Anonymkode: 838ff...dda
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #10 Skrevet 19. august 2019 Jeg har Sony h.ear on 2. De er ikke blant de dyreste, men de fungerer greit nok. De dyrere er visstnok bedre på å kansellere ut stemmer og sånt. Anonymkode: 13296...611
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå