Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nylig blitt kjent med en kar på nettet. Har møtt ham 1 gang før. Han inviterte meg ut for å spise middag ute. Han sendte meg melding at han skulle møte meg kl. 19.30. Jeg var der 19.30. Ventet i 20 min før jeg sendte melding og ringte fikk ikke noe svar. Ventet i 1 time før jeg dro hjemover. Etter 15 min sender ham en beklagelse og sier han er der om 10 min. Jeg sa at jeg allerede er på vei hjem. Han ringte meg flere ganger og beklaget. Men hvorfor sendte han ikke bare en melding? 🤔 Han kunne ikke svare på det 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Upålitelig.

Anonymkode: 20837...41b

• Liker 4
Skrevet

Har selv droppet jenter som var så sen. Ikke aktuelt å vente så lenge eller date noen som ikke respekterer tiden min

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde ikke gått på flere dater med en sånn upålitelig fyr.

Skrevet

Han ønsker en sjanse til. Men magefølelsen sier at jeg burde ikke. Bør jeg stole på magefølelsen? 

• Liker 1
Skrevet

Det der hadde jeg ikke giddet. Jeg er verdt mer enn å bli behandlet så respektløst, og det er du også. ;)

Anonymkode: 0272f...27c

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, Miaa8 skrev:

Han ønsker en sjanse til. Men magefølelsen sier at jeg burde ikke. Bør jeg stole på magefølelsen? 

Det burde du absolutt.

Anonymkode: 20837...41b

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, Miaa8 skrev:

Og hvorfor var han forsinket? Hvorfor kunne han ikke  gi beskjed om det i forkant?

Han her hadde jeg aldri gitt en ny sjanse.

Anonymkode: ee6c7...cab

• Liker 4
Skrevet

Helt greit å bli forsinket. Men ikke greit å ikke gi beskjed.

• Liker 3
Skrevet

Hadde han faktisk hatt en grunn for at han var sen og ikke gav beskjed så kunne jeg gitt han en sjanse dersom jeg var litt ekstra interessert fra før av. Men å ikke en gang kunne svare på hva han gjorde og hvorfor han ikke gav beskjed gir lite grunnlag for tillit.

Skrevet
3 timer siden, Miaa8 skrev:

Det er her du må stoppe. Han har behandlet deg respektløst og vært upålitelig. Han kan ikke svare på hvorfor han ikke gå beskjed, og lot deg vente veldig lenge! Det er ikke akseptabelt! 

Så dropp hele fyren, så slipper du å være en av de som opplever å komme inn i et dårlig forhold når du visste bedre. Den tabben som mange gjør. Man finner seg i for mye i utgangspunktet, og så sitter man der med bare dritt in the end. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...