Gå til innhold

Hvor mange bher har du?


sigrid106

Anbefalte innlegg

Jeg har fem eller seks, men bare to favoritter. Alltid en av dem som brukes så sant de ikke er til vask.

Anonymkode: 0fc37...d4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 vanlige bh'er, og omtrent like mange sportsbh'er..

Hvorfor i alle dager kjøper du så mange, da?? Hva skal du med dem? Det er jo sløseri og miljøsvineri? 

Jeg har kun så mange for å matche fargen med antrekket, som i at om stroppen titter frem synes det ikke så godt om den er i samme farge som plagget.. 

Jeg kaster dem når de har mistet all elastisitet, og ikke gir støtte lenger. Men det er jo ikke en bh i året engang som blir ødelagt, de varer i mange, mange år til tross for at jeg kun kjøper billig-bh'er på hm, cubus, o.l. 

Anonymkode: 52491...f95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15-20 gode BHer. 2 sports-Bher som jeg sjelden bruker. Rundt 10 amme-BHer hvorav 4 er veldig dårlige og bare brukes ved nødstilfeller. Også har jeg en pose gamle BHer på loftet i tilfelle jeg plutselig blir skikkelig tynn.

Endret av Nuith
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke bh daglig, så jeg trenger ikke så mange.

Jeg har 7, alle spile-løse og alle kjøpt tidlig på året i fjor.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kun 2 BHer, som minner meg på at jeg burde gå å kjøpe flere da jeg har utsatt det alt for lenge.. men det er jo så dyrt og kjedelig å bruke penger på. Har gått ned mye i vekt i det siste, men puppene mine er virkelig større enn noen gang så er ikke bare bare å finne riktig størrelse. 

Anonymkode: cccea...5e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 vanlige, og 2 sports bh-er. Burde hatt fler, men har dårlig råd. Kjøper bare nytt når jeg må. Kjøpte 33 nye truser forrige høst da jeg hadde mer penger, planlagt og spart.

kasta alle de gamle.

Anonymkode: 3fd0a...b71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 4, to hvite og to svarte Chantelle og Trumph + 2 sports-bh

Har 1 favoritt som jeg bruker hele tiden, og er så lei meg for at jeg ikke finner ny lik, for en dag kommer jo favoritten min til å bli slitt. :( 

Anonymkode: 2a503...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 50..... bruker tre av dem+2 en sjelden gang 1 til en spesifikk kjole og en kun til sex aldri under klær.....hmm mulig jeg burde følge ditt eksempel og kaste noen, særlig de som er 20 år og aldri brukt....🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2. Men bare den ene er god, den andre er nød når den gode må vaskes.

Anonymkode: f852c...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen 😂 etter jeg tok brystløft har jeg levd uten. Livet er herlig uten 🥰🥰

Anonymkode: 32cb1...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to vanlige og to sports-BH'er. Og en amme-BH jeg snart burde kaste siden minsten begynte på skolen i går :lol:

Anonymkode: 48908...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 8 stikker ca.

men bruker bare den samme alltid. Vasker den ca en eller to gang i mnd. Siden er denne som passer meg perfekt! 

Også har jeg en sports bh som jeg noen ganger bruker om natta da den er mer behgalig å sove i

Anonymkode: 243f4...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...