Gjest Tulipan (ikke innlogget) Skrevet 11. mai 2005 #1 Del Skrevet 11. mai 2005 Noen som har en god fysio å anbefale i Oslo??? Helst ikke alt for dyr og med spesialfelt rygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. mai 2005 #2 Del Skrevet 11. mai 2005 Det ligger en i operapassasjen som min søster bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #3 Del Skrevet 12. mai 2005 har ingen å anbefale i Oslo, men du må vel til en fysioterapaut som er manuell terapaut i tillegg?, de er i hvert fall gode for rygg, men ikke særlig billige :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #4 Del Skrevet 12. mai 2005 har ingen å anbefale i Oslo, men du må vel til en fysioterapaut som er manuell terapaut i tillegg?, de er i hvert fall gode for rygg, men ikke særlig billige :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 12. mai 2005 #5 Del Skrevet 12. mai 2005 Hvis du ikke allerede har det, ville jeg startet med å få en rekvisisjon fra legen din. Det har mye å si for prisen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #6 Del Skrevet 12. mai 2005 Hvis du ikke allerede har det, ville jeg startet med å få en rekvisisjon fra legen din. Det har mye å si for prisen!! Vet du sånn cirka hvor stor forskjellen er? Jeg har en rekvisisjon liggende og slenge her, men jeg ble typisk bedre da jeg hadde fått den, så har ikke somlet meg til å ringe enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 12. mai 2005 #7 Del Skrevet 12. mai 2005 Nei det veit jeg ikke eksakt... Men en rekvisisjon gjør jo at trygdekassen betaler en del av prisen, så det er en ganske stor forskjell(hvis det ikke hadde nor økonomisk å si, nar det vel ingen som hadde giddi lå benyttet seg av det)....trur eg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. mai 2005 #8 Del Skrevet 12. mai 2005 Prisene varierer veldig! 400 tar noen, jeg betalte 70 (!) per gang, nå går jeg til ei som jeg betaler 150 hos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 12. mai 2005 #9 Del Skrevet 12. mai 2005 Hans og Olaf fysikalske i Torggt bad er flinke, og de fleste (alle?) som jobber der er manuell terapeuter. Egenandelen der er 210 (litt høyere enn vanlig fysio siden de er manuell terapeuter). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 13. mai 2005 #10 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg har rekvisisjon til fysioterapaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 13. mai 2005 #11 Del Skrevet 13. mai 2005 Har også hørt at den ved Torggt bad er bra. Så jeg ville ringt til både den og til den i operapassasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 13. mai 2005 #12 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg har rekvisisjon til fysioterapaut. En manuell terapeut er en fysioterapeut med vidreutdanning, så du kan bruke fysio-henvisningen din her og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå