Gå til innhold

Hvorfor feminister er så sinte


Kallis92

Anbefalte innlegg

På 19.8.2019 den 1.43, HarryDotter skrev:

Visste du at verden blir kontrollert, overvåket og manipulert av en liten gruppe hvite menn? De har hovedkvarteret under bakken. Det ryktes et sted nær Paris. De liker rett og slett ikke damer noe særlig, så de fant ut at de skulle danne et brorskap som hadde som mål å undertrykke og kue alle kvinner! Det har desverre enda ikke kommet noen forklaring på hvorfor de bestemte seg for å ta kvinnene...

Helvete! Glemte å ta av meg tinnfolie hatten min!!

Du måtte (som vanlig) komme med noe piss istedenfor å svare på vedkommende skriver?

Klarer du aldri å oppføre deg i diskusjon med andre?

Anonymkode: 1afbb...b0d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.8.2019 den 8.21, AnonymBruker skrev:

Fordi de er svake. 

Anonymkode: fb3e5...f42

🙂 vet ikke hvor mange ganger menn kommer til kort her. De angriper og blir svar skyldige hver eneste gang. Nå er jeg en med tildels sterke meninger og er helt innforstått med reaksjoner jeg får. Jeg er på kvinneguiden for en grunn. Jeg er ikke her tilfeldig. Ikke en mann her har klart å dupere meg her på siden. Ikke en. Så er det også de bra mennene her. De er noen få. Får ikke alltid hyggelige pm, men de hyggeligste er fra de som er oppegående her. Tror alle ser hvem de er da de også markerer seg ganske bra her inne.

De sinte mennene virker som aldri har et godt argument. Som ditt fks. Håpløst 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, SoWhat? skrev:

🙂 vet ikke hvor mange ganger menn kommer til kort her. De angriper og blir svar skyldige hver eneste gang. Nå er jeg en med tildels sterke meninger og er helt innforstått med reaksjoner jeg får. Jeg er på kvinneguiden for en grunn. Jeg er ikke her tilfeldig. Ikke en mann her har klart å dupere meg her på siden. Ikke en. Så er det også de bra mennene her. De er noen få. Får ikke alltid hyggelige pm, men de hyggeligste er fra de som er oppegående her. Tror alle ser hvem de er da de også markerer seg ganske bra her inne.

De sinte mennene virker som aldri har et godt argument. Som ditt fks. Håpløst 🙂

Dupere deg? 

Altså, bløffe deg. Jeg forstår ikke hva du vil frem til. Mener du å overbevise deg? 

Forøvrig så er det slik at de som er religiøse, er trollbundet av en ideologi ol aldri vil se lyset på andre siden, de har skylapper for alt annet, så det er ikke rart at ingen klarer å overbevise deg. 

Klarer du feks å overbevise en kristen om at Jesus aldri har levd, belive not. 

Menn uten dine meninger og holdninger er også hyggelig, bare ikke i dine øyne. Det er på tide at du begynner å ta til deg, for du fremstår som ganske ignorant med de påstandene dine. 

Anonymkode: dda22...6d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dupere deg? 

Altså, bløffe deg. Jeg forstår ikke hva du vil frem til. Mener du å overbevise deg? 

Forøvrig så er det slik at de som er religiøse, er trollbundet av en ideologi ol aldri vil se lyset på andre siden, de har skylapper for alt annet, så det er ikke rart at ingen klarer å overbevise deg. 

Klarer du feks å overbevise en kristen om at Jesus aldri har levd, belive not. 

Menn uten dine meninger og holdninger er også hyggelig, bare ikke i dine øyne. Det er på tide at du begynner å ta til deg, for du fremstår som ganske ignorant med de påstandene dine. 

Anonymkode: dda22...6d6

Nei. De som er sinte på feminister er ikke hverken hyggelige eller særlig oppegående. Det har kommet tydelig fram. Hver gang. Så... ja. 

De angriper, jeg stiller spørsmål. De klarer aldri å svare. Det er ikke ignorant å si det. Det er sannheten. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2019 den 0.50, AnonymBruker skrev:

Kvinner har aldri vært friere enn nå, samtidig får ikke feministene nok. Handler nok om at de skal hevne seg for behandlingen de mener de fikk tidligere og snu rollene slik at kvinnene skal undertrykke menn.

Anonymkode: 078d1...3dc

Jeg tenker at mange menn bør prise seg lykkelig for at feminister kun søker likestilling og ikke gjengjeldelse.

Anonymkode: 0fc6a...802

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at mange menn bør prise seg lykkelig for at feminister kun søker likestilling og ikke gjengjeldelse.

Anonymkode: 0fc6a...802

Gjengjeldelse for hva da?  At 95% av alle som soner fengselsstraff er menn? At 25% av alle menn i 40 årsalderen ikke har egne barn? At menn lever kortere? At nesten all straff, skade, pinepåføring og smerte har blitt begått mot menn? At sannsynligheten for å bli drept er 5 ganger høyere for menn enn for kvinner? At ni av ti som drukner på sjøen er menn?

Hva er det du vil ha gjengjeldelse for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, waco skrev:

Gjengjeldelse for hva da?  At 95% av alle som soner fengselsstraff er menn? At 25% av alle menn i 40 årsalderen ikke har egne barn? At menn lever kortere? At nesten all straff, skade, pinepåføring og smerte har blitt begått mot menn? At sannsynligheten for å bli drept er 5 ganger høyere for menn enn for kvinner? At ni av ti som drukner på sjøen er menn?

Hva er det du vil ha gjengjeldelse for?

Alle problemene du lister opp her er jo et resultat av patriarkiet. 

Anonymkode: a25aa...246

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nei. De som er sinte på feminister er ikke hverken hyggelige eller særlig oppegående. Det har kommet tydelig fram. Hver gang. Så... ja. 

De angriper, jeg stiller spørsmål. De klarer aldri å svare. Det er ikke ignorant å si det. Det er sannheten. 

 

Jeg er ikke sint på feminister, kritisk ja, tildels også mektig lei, da de bruker studier og statistikk som er vridd på for fremme usanne 'fakta'. 

Den sannheten du påstår eksisterer, er i mine øyne like sann som en kristen som prøver å overbevise meg om at Jesus eksisterte, og at Gud skapte verden. 

Fortsett gjerne ditt korstog, sett merkelapp på alle menn som ikke er feminister, det tydeliggjør og bekrefter bare hvor lite kunnskap du har. 

Lykke til

 

Anonymkode: dda22...6d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle problemene du lister opp her er jo et resultat av patriarkiet. 

Anonymkode: a25aa...246

Neinei, i land som afghanistan og saudi arabia er det prosentvis flere kvinner som blir straffet enn i norge.

For 100 år siden var det også flere kvinner som ble straffet prosentvis i forhold til menn. Dengang var kanskje alle 30-40% av alle straffede kvinner, mens idag er kanskje 5% av alle som soner fengselsstraff kvinner.

Det var nok mer likestilling mellom kjønnene i gamle dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er feminist men ikke sint. Og de fleste jeg kjenner, både menn og kvinner, er feminister men ikke sinte. Det går an å ha meninger uten å samtidig være sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke sint på feminister, kritisk ja, tildels også mektig lei, da de bruker studier og statistikk som er vridd på for fremme usanne 'fakta'. 

Den sannheten du påstår eksisterer, er i mine øyne like sann som en kristen som prøver å overbevise meg om at Jesus eksisterte, og at Gud skapte verden. 

Fortsett gjerne ditt korstog, sett merkelapp på alle menn som ikke er feminister, det tydeliggjør og bekrefter bare hvor lite kunnskap du har. 

Lykke til

 

Anonymkode: dda22...6d6

Men du, du vet at Jesus eksisterte, ikke sant? 

Bare litt flaut altså :)

Anonymkode: 73c14...931

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, waco skrev:

Neinei, i land som afghanistan og saudi arabia er det prosentvis flere kvinner som blir straffet enn i norge.

For 100 år siden var det også flere kvinner som ble straffet prosentvis i forhold til menn. Dengang var kanskje alle 30-40% av alle straffede kvinner, mens idag er kanskje 5% av alle som soner fengselsstraff kvinner.

Det var nok mer likestilling mellom kjønnene i gamle dager.

😂 Morsom du.. 

Før skulle det jo ikke mer til enn at en kvinne hadde rødt hår før hun fikk straff, så ikke så rart at fler kvinner enn menn ble straffet. 

Anonymkode: 73c14...931

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

😂 Morsom du.. 

Før skulle det jo ikke mer til enn at en kvinne hadde rødt hår før hun fikk straff, så ikke så rart at fler kvinner enn menn ble straffet. 

Anonymkode: 73c14...931

Kvinner fikk ikke straff for at de hadde rødt hår, men på 1800-tallet var det aller største kriminalproblemet mødre som tok livet av barna sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke sint på feminister, kritisk ja, tildels også mektig lei, da de bruker studier og statistikk som er vridd på for fremme usanne 'fakta'. 

Den sannheten du påstår eksisterer, er i mine øyne like sann som en kristen som prøver å overbevise meg om at Jesus eksisterte, og at Gud skapte verden. 

Fortsett gjerne ditt korstog, sett merkelapp på alle menn som ikke er feminister, det tydeliggjør og bekrefter bare hvor lite kunnskap du har. 

Lykke til

 

Anonymkode: dda22...6d6

Og som vanlig klarer noen å lese noe jeg ikke skriver. Trodde det var kvinner, og ikke menn som tolker i hytt og pine! Men nei, her inne er noen menn totalt usaklige. Kan dere ikke lese, eller hva f... er det med dere? Jeg snakker om menn som er SINTE på feminister. Ikke menn som ikke ER feminister. Uff, så slitsomt når en leser ting som ikke står, og overser(?) det som faktisk står. 

Og hvilken merkelapp har jeg satt på noen?? Er det mulig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.8.2019 den 6.20, AnonymBruker skrev:

De er ikke sure fordi de er puritanister. De er sure fordi menn har voldtatt, drept, brent, torturert, forfulgt, mishandlet, trakassert, kontrollert og umyndiggjort kvinner i tusener av år.

Anonymkode: ffa66...6cc

Dette! Feminister er forresten ikke så sinte lenger som de var for en stund tilbake. Det er bare det at veldig mange menn kaller alle kvinner for feminister nå om dagen hvis vi tillater oss å ha egne meninger. Det er mest menn som snakker om feminisme om dagen. 

Anonymkode: 7d3cc...a60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Jeg er feminist.  Det har jeg vært siden tidlig 70-tall.  Jeg er av dem som sto på torget jeg der bor og spurte folk om de ville skrive under listen om krav om flere barnehageplasser.  Lokalpolitikerne i min kommune syntes mødre burde være hjemme med barna sine de første 3 år, og syntes ikke at barnehagene behøvde å utvides.  Ja visst var det gode grunner til å være sinte!

Jeg opplever den yngre generasjon som mye mer tafatte enn min var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...