Gå til innhold

Mesternes Mester 2020.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Neste sesongs deltakere:      

Ingvill Måkestad Bovim. Friidrett.

Kjersti Buaas, snowboard.

Madeleine Enersen Hellerød, dans.

Odd-Bjørn Hjelmeset, langrenn.

Kari Mette Johansen, håndball.

Eirik Verås Larsen, kajakk.

Magnus Moan, kombinert.

Vidar Riseth, fotball.

Emil Hegle Svendsen, skiskyting.

Margaret Knutsson Aase, jiu-jitsu.

For å være helt ærlig, så var det faktisk bare Odd-Bjørn Hjelmeset og Emil Hegle Svendsen jeg er helt sikker på hvem var. Enkelte andre har jeg bare en veldig vag oppfatning om hvem de kanskje er. Resten har jeg overhodet ikke hørt om, i det hele tatt.

Anonymkode: 3c85b...fc5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emil blir vel fort en favoritt, har ikke han nettopp lagt opp? 

Anonymkode: c0e7d...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forøverig konseptet er bra og alltid spennende å følge med på selv om man ikke vet hvem deltakerne er. Enig med at det var mange ukjente navn for min del også. Men som sagt , det gjør meg ingenting. Liker programmet! 

Anonymkode: c0e7d...15b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neste sesongs deltakere:      

Ingvill Måkestad Bovim. Friidrett.

Kjersti Buaas, snowboard.

Madeleine Enersen Hellerød, dans.

Odd-Bjørn Hjelmeset, langrenn.

Kari Mette Johansen, håndball.

Eirik Verås Larsen, kajakk.

Magnus Moan, kombinert.

Vidar Riseth, fotball.

Emil Hegle Svendsen, skiskyting.

Margaret Knutsson Aase, jiu-jitsu.

For å være helt ærlig, så var det faktisk bare Odd-Bjørn Hjelmeset og Emil Hegle Svendsen jeg er helt sikker på hvem var. Enkelte andre har jeg bare en veldig vag oppfatning om hvem de kanskje er. Resten har jeg overhodet ikke hørt om, i det hele tatt.

Anonymkode: 3c85b...fc5

Her var det mange kjente. Eneste jeg ikke kjenner til er Madeleine og Margaret.
4 stk er jo gullvinnere fra OL

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Emil blir vel fort en favoritt, har ikke han nettopp lagt opp? 

Anonymkode: c0e7d...15b

Magnus Moan og Ingvild Måkestad Boim har jo og nylig lagt opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Kjetil E skrev:

Magnus Moan og Ingvild Måkestad Boim har jo og nylig lagt opp.

OK, det visste jeg kkke. Flere supertrente der da😆

Anonymkode: c0e7d...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig. Vi har såpass med idrettsstjerner at de nok kan ha mange sesonger, i motsetning til Stjernekamp hvor det ender opp med ukjente folk. Gøy med så mange forskjellige idretter representert også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2019 den 18.48, Kjetil E skrev:

Her var det mange kjente. Eneste jeg ikke kjenner til er Madeleine og Margaret.
4 stk er jo gullvinnere fra OL

Samme her, mange kjente, kun de to du nevner jeg ikke hadde hørt om :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode kandidater til å vinne her, samt noen som neppe vinner. Magnus Moan, for eksempel, en sånn skikkelig tapertype, litt som Eldar Rønning som var med for ikke så lenge siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente igjen mange her og flere som har store sjanser for å vinne. Blir spennende! Kommer til å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odd-Bjørn er en soleklar favoritt! Men jeg har bare et forhold til ham og Emil, de andre vet jeg knapt hvordan ser ut engang. Artig om noen av de "ukjente" glimter til og viser seg å være festlige. Det er ikke så viktig om folk er flinke, det er jo personlighetene deres det blir god underholdning av. 

Anonymkode: c39fe...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi tro på de siste sesongene burde vel Kari Mette også gjøre det bra hvis hun også er i god form. Sjekket hun Madeleine på instagram og hun virket godt trent, så hun kan nok ende på top 5 eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Odd-Bjørn er en soleklar favoritt! Men jeg har bare et forhold til ham og Emil, de andre vet jeg knapt hvordan ser ut engang. Artig om noen av de "ukjente" glimter til og viser seg å være festlige. Det er ikke så viktig om folk er flinke, det er jo personlighetene deres det blir god underholdning av. 

Anonymkode: c39fe...d92

Jeg ser vel på Emil som den største favoritten. Han har nylig lagt opp, drev en idrett som gjør at han er sterk (spesielt i armer) utholdende og veldig god konsentrasjonsevne. Du blir ikke en god skiskytter uten å ha veldig gode konsentrasjonsevner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kjetil E skrev:

Jeg ser vel på Emil som den største favoritten. Han har nylig lagt opp, drev en idrett som gjør at han er sterk (spesielt i armer) utholdende og veldig god konsentrasjonsevne. Du blir ikke en god skiskytter uten å ha veldig gode konsentrasjonsevner.

"Favorittt" som i at "den jeg liker best", "den jeg har mest lyst til at skal vinne" ;) Ikke "den som har størst sannsynlighet for å vinne". Det vet jeg jo ingenting om. Ja, jeg vet Emil nylig har lagt opp, men som sagt er det veldig mange der jeg ikke har hørt om før, så de aner jeg jo ingenting om. Kanskje de er i kjempeform. Jeg ville aldri noen sinne tippet Anders Ullevollsæter (stavet fritt fra hukommelsen helt uten å sjekke fakta) som vinner, for "han kjører jo bare motorsykkel liksom, hallooo". 

Anonymkode: c39fe...d92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jo mange vinnerkandidater!
Det var kun to jeg ikke vet hvem er (dans og jiu-jitsu), alle de andre er jo velkjente om man er bare littegrann sportsinteressert. 
Tror nok både Emil og Odd-Bjørn kan gjøre det bra, men ser heller ikke bort fra at Kari Mette kan følge opp tidligere håndballjenter med en god plassering. Har ikke så mye tro på Riseth.... det er vel ikke akkurat så mange fotballspillere som har klart seg bra i MM? 
Kjersti Buaas kan overraske, vi har jo tidligere sett flere eksempler på at snowboardere er mye mer trent enn man skulle tro (Franck vant vel og Helene Olafsen ble nr to?)
Dette blir en spennende høst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Paramount

Kajakkpadleren Eirik Verås Larsen er som Bjørn Dæhlie, en maskin, han blir min favoritt. Hegle Svendsen tror jeg er et bra idrettstalent, så han blir andrevalg. Så får vi se om øvelsene blir lagt til rette for at en jente skal vinne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Favorittt" som i at "den jeg liker best", "den jeg har mest lyst til at skal vinne" ;) Ikke "den som har størst sannsynlighet for å vinne". Det vet jeg jo ingenting om. Ja, jeg vet Emil nylig har lagt opp, men som sagt er det veldig mange der jeg ikke har hørt om før, så de aner jeg jo ingenting om. Kanskje de er i kjempeform. Jeg ville aldri noen sinne tippet Anders Ullevollsæter (stavet fritt fra hukommelsen helt uten å sjekke fakta) som vinner, for "han kjører jo bare motorsykkel liksom, hallooo". 

Anonymkode: c39fe...d92

Favoritt i den forstand at den jeg tror kommer til å vinne. Men kan ikke si at jeg ønsker noe mer at han skal vinne enn de andre. Så favoritt i den betydning at jeg tror han er den som vil være best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med jeg, som aldri ser på noe sport, kjente de fleste navnene, så ukjente kan de umulig være! 😂😂😂😂

Anonymkode: 32394...680

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...