AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #1 Skrevet 17. august 2019 Jeg dater en mann nå, har bare truffet han tre dagen enda, men har avtalt neste møte. Vi tekster og snapper mye hele tiden Når er det vanlig å spørre om man dater eksklusivt? Jeg har ikke vært på tinder/happen siden 2.date..... Vil heller konsentrere meg om han.... Men vet ikke hva han tenker Anonymkode: 41846...bad
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #2 Skrevet 17. august 2019 Jeg hadde gitt det litt tid. Det tok vel en måned eller kanskje halvannen før han jeg datet sa at han ikke var interessert i å treffe andre og spurte om det også gjaldt meg. Anonymkode: ab213...556 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #3 Skrevet 17. august 2019 Når en vil. Jeg har hatt tidligere seksuelt forhold til en mann, altså ingen dating. Men for meg var betingelsene klare fra dag en, dvs hadde vært en lengre periode med flørting. Men for meg var det uaktuelt å gå inn i noe sånt om han hadde flere han låg med, det var han enig i. Anonymkode: e1ebf...ae0
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #4 Skrevet 17. august 2019 Jeg tenker når man begynner å ligge sammen? Uansett ikke så klokt å date veldig lenge før man sjekker det intime, kanskje? Tenk om alt klaffer og at man ikke får det til sammen i senga... Sånn tidsmessig, tenker jeg at når man har truffet hverandre 5-6 ganger, så er det greit å forvente at den andre ikke møter andre samtidig. Men det må avtales! For mange (særlig menn) er dette ikke noen selvfølge. De dater og skriver med flere så lenge annet ikke er avtalt (egen sur erfaring der). Anonymkode: 48eb3...359 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #5 Skrevet 17. august 2019 Jeg er nok konservativ, men syntes 2/3 date og utover bør være eksklusive. Anonymkode: 398a0...81c
_popcorn_ Skrevet 17. august 2019 #6 Skrevet 17. august 2019 Ett sted mellom date 3 og 6 kan man begynne spørre litt, "hva tenker du videre" "dater du andre også" "er du fortsatt på tinder" og slikt. Ikke nødvendigvis for å avklare eksklusivitet, men for å sjekke hvordan holdninger den andre har rundt det. 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #7 Skrevet 18. august 2019 Jeg tenker at en ting er hva som er "greit" (det er jo ikke noe lovverk som regulerer dating) og en annen ting er hva du tolererer. Hvis man reagerer veldig negativt på noe så synes jeg man skal lytte til de følelsene. De som shopper rundt er i sin fulle rett til å gjøre det, men jeg jeg mener selv at man ganske tidlig har en følelse av hvem man helst vil bruke fredag kveld på, og jeg hadde blitt skeptisk om en mann jeg likte veldig godt prioriterte noen andre. Tror faktisk mesteparten av futten hadde gått ut av meg. Da jeg traff han som nå er min kjæreste, så hadde jeg en date med ham avtalt torsdag, og en annen tinder-date søndag. Vi hadde en super kveld torsdag, og han tok initiativ til å treffes også fredag, hvilket vi gjorde. Da han spurte om helgen sa jeg at jeg var opptatt, og jeg gikk på den andre daten søndagen. Neste gang vi traff hverandre sa jeg at jeg hadde hatt en annen date, rett og slett fordi den var avtalt og jeg syntes det var frekt å avlyse, men det var kjedelig. Han lo og sa det samme gjaldt ham - han hadde også en annen date avtalt den uken, men det føltes som en pliktdate. Etter dette har ingen av oss vært på date med noen andre, og sånn har det nå gått Anonymkode: ab213...556
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #8 Skrevet 19. august 2019 Vi ble eksklusive etter første runde i senga sammen. Viktig å avklare, glad han tok det opp. Jeg har ikkje endra noe på datingappen enda (det står at jeg søker date osv), men har sagt til ham at nye menn ikke får (positivt) svar lol Anonymkode: 4bff0...ea5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #9 Skrevet 19. august 2019 Etter 3-6 mnd med dating 😊 dater som regel flere så tar noe tid å bli kjent🥰 Anonymkode: 8df86...2a1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #10 Skrevet 19. august 2019 Jeg synes dating skal være eksklusivt fra 1. Date. Anonymkode: c8205...b5e 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #11 Skrevet 19. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter 3-6 mnd med dating 😊 dater som regel flere så tar noe tid å bli kjent🥰 Anonymkode: 8df86...2a1 Da er det bedre å forholde deg til en og en, så slipper du at det tar tid å bli kjent. Anonymkode: c8205...b5e 3
Frankie Teardrop Skrevet 19. august 2019 #12 Skrevet 19. august 2019 Dater kun en om gangen. Gjelder forsåvidt aktiv teksting, flørtende snaps etc også. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #13 Skrevet 19. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes dating skal være eksklusivt fra 1. Date. Anonymkode: c8205...b5e Nettopp. Når man skal på date bør man være innstilt på at man vil bruke tid og energi på akkurat denne personen man avtaler date med og ikke planlegge date med annen. Viser det seg på 1,2,3 date at det var et feil menneske- taper man ikke mye tid uansett... Man vet jo veldig tidlig om man er interessert eller ei. Noe annet er å inngå noen seriøst forhold hvor man trenger tid å vurdere om det er riktig person og noe annet er å få vite om man har lyst å fortsette å date. Man bør date alltid én. Ser man at det er ikke noe å satse på så avslutter man onkli og dater neste. Ser ikke poenget å date flere samtidig. Da blir man bare forvirret. Anonymkode: 56740...8c9 1
Hedersbrukeren Skrevet 19. august 2019 #14 Skrevet 19. august 2019 Ingen fasit her. Lett å si «fra første date», men det er mye tilfeldigheter her. Om man har en god tone med f.eks tre stk omtrent samtidig, så kan man ikke avvise de to andre fordi man har vært på date med den ene og skal treffes igjen, for kanskje blir man dumpet etter den neste daten, og da kan man ikke forvente at noen av de to andre tillater at man kommer krypende tilbake Eksklusiv er man når man har lyst, har man ikke det er det gjerne ikke liv laga uansett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå