AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #1 Del Skrevet 17. august 2019 Det er kanskje noe drøyt at en interesse gruppe har blitt et parti. På mange måter en en sak parti. Men har kandidatene den tyngden som trenges å drive parti, og har dem egentlig bommet noe med motivasjonen? først var det snakk om nei til bompenger, men nå virker det som dem er opptatt hvilke gater som skal parkeringsplasser på. Jeg er redd partiet har gått litt langt til verks, og dermed har dem egentlig ikke de argumentasjonene som er mer korrekt og treffsikkert. For at det i det hele tatt skal fungere så må de har riktige talerøret som taler deres politiske sak. Anonymkode: e71da...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #2 Del Skrevet 17. august 2019 Dei veit ikkje korleis dei skal styre noko som helst anna enn bompengesaka. Anonymkode: 7b23c...08c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 17. august 2019 #3 Del Skrevet 17. august 2019 (endret) De har ikke styring på bompengespørsmålet en gang. Det er lett å si at man skal droppe bompenger. Da mister staten en diger inntektskilde. Hvordan skal man dekke opp de tapte inntektene? Avhengig av hva man svarer på forrige spørsmål, hvilke konsekvenser får det for økonomien og samfunnet for øvrig? Jeg tviler veldig på at flertallet av disse nei til bompenger-folka har tenkt noe nevneverdig over dette. Endret 17. august 2019 av Guile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #4 Del Skrevet 18. august 2019 Trodde bompenger var det viktigste, og når dem starter med andre saker i tillegg, så merker jeg hele bompenger spørsmålet blir utvannet, og klarer ikke å være tydelig med den ene lille saken. Dessuten forteller interesse gruppen : ja, til miljø. Tror ikke det er blitt uttrykt hvordan dem tenker at det skal konkretiseres annet enn at de forteller at de skal lage en bil vei rundt hele Oslo. Jeg hadde håpet de kunne bli enda mer tydelig med hvorfor dem vil ha bort bompenger og dermed basta. Bompenger debatten har jo aksel ert på bakgrunn av nåværende partier som leder kommunen fordi de har krysset alle spilleregler, fordi det er ikke bilvei bompengene skal gå til, men til kollektivt, dermed har grensen gått for bileiere, og i samkjøring med miljø hensyn har dem i tillegg satt ekstra satser... og da har iallfall mange fått nok til hvordan bompenger er satt, uten noen forståelse at det går utover mange som ikke kan betjene sånne satser som blir en unødvendig ekstra beskatning. Skjønner godt at folk mister troen på partiene som leder dagens kommune og trenger noen som sier stopp, nå har grensen gått for langt. Anonymkode: e71da...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå