Gå til innhold

Avsluttet datingen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han var usikker på om han ønsket eller ikke ønsket et forhold (4 mnd). Han ønsket ikke å bli ordentlig kjent- forpliktet. Timingen er også dårlig. Jeg valgte å avslutte for begges del. Men jeg savner ham. Har lyst å sende en melding å si akkurat det. Men jeg bør ikke, eller?  

Anonymkode: 6b28e...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La det ligge. Du handlet smart når du trakk deg unna en som "ikke vet om han vil ha forhold" etter 4! mnd. Selv om han hadde krøpet inn i et forhold med deg, er ikke det noen du kan stole på i det hele tatt. Du trenger en som sier "Jeg vil ha deg!" 

Anonymkode: 0ea49...cf1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La det ligge. Du handlet smart når du trakk deg unna en som "ikke vet om han vil ha forhold" etter 4! mnd. Selv om han hadde krøpet inn i et forhold med deg, er ikke det noen du kan stole på i det hele tatt. Du trenger en som sier "Jeg vil ha deg!" 

Anonymkode: 0ea49...cf1

Dette er så sant. Jeg har vært i samme situasjon som deg, TS. Og så har jeg sendt den meldingen du nå lurer på om du skal sende. Det eneste det har ført til er at ting trekker ut i tid, at jeg føler meg ydmyket og at jeg blir avvist på nytt.

Hvis han ønsket å være sammen med deg, ville han sendt en melding selv. Stillheten fra han sier mer enn noe annet. Han vil ikke. La det gå. Jeg vet det er vanskelig, men du kommer til å føle deg mye bedre 😊 Klem!

Anonymkode: 1beb1...6c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...