AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #1 Skrevet 16. august 2019 Jeg har litt delte meninger angående Peterson, men har stor respekt for han. Ofte har debattene han har deltatt i vært relativt uinteressante, mye på grunn av uinteressante opponenter (med unntak av Harris og noen få andre), men denne kvinnen synes jeg sparket godt fra seg. Hun er uten tvil intellektuell, og har noen interessante synspunkter. For de som er interessert Anonymkode: 6482a...b73
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #3 Skrevet 18. august 2019 On 8/16/2019 at 11:00 PM, jabx said: Jordan "Pretentious Prick" Peterson... Knallbra argument. Anonymkode: 3a28e...5d3 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #4 Skrevet 18. august 2019 Hjelp til selvhjelp for svake sjeler. Akkurat som en hvilken som helst "hjelp-deg-selv" quick fix amerikansk bok. Anonymkode: 785c0...964 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #5 Skrevet 23. august 2019 På Friday, August 16, 2019 den 21.00, jabx skrev: Jordan "Pretentious Prick" Peterson... Dette må jo være verdens MINST saklige argument... Anonymkode: d4447...27f 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #6 Skrevet 23. august 2019 På 18.8.2019 den 23.21, AnonymBruker skrev: Hjelp til selvhjelp for svake sjeler. Akkurat som en hvilken som helst "hjelp-deg-selv" quick fix amerikansk bok. Anonymkode: 785c0...964 Hva? Hvordan er dette relevant? Anonymkode: 6482a...b73 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #7 Skrevet 23. august 2019 Jeg synes det er interessant å observere de som misliker ham. popcorn time Anonymkode: 2a879...745
jabx Skrevet 23. august 2019 #8 Skrevet 23. august 2019 På 18.8.2019 den 23.02, AnonymBruker skrev: Knallbra argument. Anonymkode: 3a28e...5d3 Ja, like godt kvalitet som oppgulpet Peterson kommer med. 1
jabx Skrevet 23. august 2019 #9 Skrevet 23. august 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er interessant å observere de som misliker ham. popcorn time Anonymkode: 2a879...745 De med hjerne misliker ham. Mennesker som ikke evner å tenke selv, elsker ham. 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #10 Skrevet 23. august 2019 19 minutter siden, jabx skrev: De med hjerne misliker ham. Mennesker som ikke evner å tenke selv, elsker ham. Kan jeg spørre hvilken utdannelse du har, og hva du jobber med? Anonymkode: e39b8...2ad
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #11 Skrevet 23. august 2019 2 timer siden, jabx skrev: De med hjerne misliker ham. Mennesker som ikke evner å tenke selv, elsker ham. Så hvorfor hopper jeg over alle innleggene dine da? 🤔 Du er jo som han rare mannen på hjørnet som bare MÅ fortelle ting til forbipasserende. Jeg har ikke noen mening om ham, utenom at det er gøy å se på noen som tør det ingen andre tør. Men mannen har jo høy intelligens? Kanskje derfor det er så provoserende. Dessuten handler intelligens gjerne om å forenkle det kompliserte. Gjerne med litt eleganse på toppen av det hele. Litt schwung. Jeg har en teori om at vanlige mennesker kun takler 1 eller 2 forskjellige tankesystemer. Og tvi-lærer på det hele livet, fordi det faktisk er en utfordring for dem... Derfor blir de så sinte når et nytt system blir presentert. Men det Jordan mener og skriver om er ikke noe nytt, vel? Han børster bare støv av gamle bøker som ikke er åpnet på mange ti-år. Det er noe magisk med gamle bøker, mange av dem har orgasmisk godt språk. Men det er ikke så rart, men gidder ikke å gå inn på det. Er jo ingen som bryr seg om godt språk uansett. Anonymkode: 2a879...745
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #12 Skrevet 23. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hvorfor hopper jeg over alle innleggene dine da? 🤔 Du er jo som han rare mannen på hjørnet som bare MÅ fortelle ting til forbipasserende. Jeg har ikke noen mening om ham, utenom at det er gøy å se på noen som tør det ingen andre tør. Men mannen har jo høy intelligens? Kanskje derfor det er så provoserende. Dessuten handler intelligens gjerne om å forenkle det kompliserte. Gjerne med litt eleganse på toppen av det hele. Litt schwung. Jeg har en teori om at vanlige mennesker kun takler 1 eller 2 forskjellige tankesystemer. Og tvi-lærer på det hele livet, fordi det faktisk er en utfordring for dem... Derfor blir de så sinte når et nytt system blir presentert. Men det Jordan mener og skriver om er ikke noe nytt, vel? Han børster bare støv av gamle bøker som ikke er åpnet på mange ti-år. Det er noe magisk med gamle bøker, mange av dem har orgasmisk godt språk. Men det er ikke så rart, men gidder ikke å gå inn på det. Er jo ingen som bryr seg om godt språk uansett. Anonymkode: 2a879...745 Jeg ser ikke på han som en som har høy intelligend, og jeg syns slett ikke han er sågod på å forenkle det kompliserte. Han er god på å bruke statistikk og "forståseg i hjel" på grupper uten å ta høyde for individer. Anonymkode: 44144...2e5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #13 Skrevet 23. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ser ikke på han som en som har høy intelligend, og jeg syns slett ikke han er sågod på å forenkle det kompliserte. Han er god på å bruke statistikk og "forståseg i hjel" på grupper uten å ta høyde for individer. Anonymkode: 44144...2e5 ... og hva er så din konklusjon? Anonymkode: 2a879...745
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #14 Skrevet 24. august 2019 10 timer siden, jabx skrev: De med hjerne misliker ham. Mennesker som ikke evner å tenke selv, elsker ham. 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hvilken utdannelse du har, og hva du jobber med? Anonymkode: e39b8...2ad Venter fortsatt svar fra deg. Du fremstiller deg som meget intelligent siden du kritiserer han, så jeg er veldig nysgjerrig nå. En bachelor har stort sett alle nå, så det kan ikke være det. Har du en master eller bedre? Stort lederansvar for en større bedrift? Anonymkode: e39b8...2ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå